چگونه در وقت کم بیشترین کارها رو انجام بدیم ؟

بیشتر کار با این روش ها در ۹۰ دقیقه امکان پذیر است

برای موفقیت در زندگی باید برنامه ریزی درستی داشته باشید و حداقل بتوانید بهترین کارها را انجام دهید.

 

مدیریت زمان ، افراد به اصطلاح نود دقیقه افرادی هستند که هیچ کنترلی بر زمان خود ندارند و ما کاری را که در روزهای اخیر انجام داده اند به آنها می سپاریم. در این مقاله ما روش هایی را به شما می گوییم که به شما کمک می کند یک فرد نود دقیقه ای نباشید.

 

روشهای مدیریت دوره

بسیاری از افراد وقتی وظیفه داده می شوند ، در حالی که در آن دوره هستند تا زمانی که به آخرین لحظه فرصت نمی رسند ، دست می دهند. احتمالاً اصطلاح نود دقیقه را شنیده اید که اشاره به این افراد دارد.

 

البته برخی این دوره خاص را رد می کنند و دیگر به عنوان افراد بد شناخته نمی شوند که نمی توان به خاطر کار و یک دوره “تعطیلی” به آنها اعتماد کرد.

 

هر دو باعث می شوند شما در کارتان غیرقابل اعتماد باشید. حتی اگر در آخرین لحظه کار را تمام کنید و تحویل دهید ، احتمال خطا زیاد است.

 

اگر شما یکی از این افراد هستید و می خواهید شیوه کار خود را تغییر دهید ، بد نیست که به این عناصر نگاه کنید و سعی کنید آنها را دنبال کنید:

 

اگر زمان این کار به شما بستگی دارد ، سعی کنید به دوره های محدودتری فکر کنید

چگونه در وقت کم بیشترین کارها رو انجام بدیم ؟

به عنوان مثال ، به جای یک ماه برای انجام کارهای محوله یک هفته وقت بگذارید. این دوره را جایی که همیشه جلوی چشمتان است بنویسید و آن را قرار دهید تا در این مدت کار را به انجام برسانید. این انگیزه شما را برای انجام کار و انجام به موقع آن افزایش می دهد.

چگونه می توان از وقت خود بیشترین بهره را برد؟

نگاهی به کار بیندازید و ببینید با کدام بخش می توانید کار را در زمان مناسب انجام دهید

کارها وقتی از هم جدا شوند و در آخرین لحظه از اهمیت کمتری برخوردار شوند ، ساده تر می شوند. شما می توانید قطعاتی را که آسان تر هستند و بیشتر دوست دارید برای ایجاد انگیزه بیشتر بسازید.

 

تالاب: البته مردم از این نظر متفاوت هستند و برخی دوست دارند زودتر کارهای سخت انجام دهند و از فکر آنها خلاص شوند.

 

اگر شما هم یکی از آنها هستید ، کارهای سخت را زودتر انجام دهید و سپس به سراغ عزیزان خود بروید. از طریق تقسیم خرد ، وظایف ریز به موقع انجام می شود.

 

وظایف و زمان آنها را به گونه ای بپذیرید که بدانید قادر به انجام آن هستید

وقتی کل روز شما پر از کار سخت باشد ، واضح است که نمی توانید پروژه جدیدی را شروع کنید و آن را در مدت زمان کوتاهی به پایان برسانید.

 

مسئولیت همان چیزی است که شما را متعهد به برنامه کاری خود نگه می دارد

به گفته تالاب ، یکی از راه حل هایی که باعث تقویت احساس مسئولیت و وقت شناس بودن در کار می شود ، گفتن زمان به دیگران است.

 

در صورت نیاز به تحویل کار ، به دوستان یا همسر و فرزندان خود بگویید و از آنها در مورد میزان کار انجام شده و روش کار س askال کنید.

 

حتی می توانید از برنامه های طراحی شده برای یادآوری زمان تحویل استفاده کنید. به این ترتیب می توانید با بهانه ها و توجیه های مختلف کار را به تأخیر بیندازید

منبع:
https://www.talab.org/psychology/success/وقت-کم-کارها.html

درباره‌ی پندار

حتما ببینید

راه های شاد بودن در افراد پرمشغله

راه های شاد بودن در افراد پرمشغله

منتظر لبخند دیگران نباشید. شما به آنها نشان می دهید که چگونه این کار را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *