از برداشتن قدم اول تا ثروتمند شدن

از برداشتن قدم اول تا ثروتمند شدن

همیشه برداشتن قدم اول برای حرکت به سمت خواسته ها کار مشکلی است ولی باید بدانید که با همین یک قدم شما در مسیر موفقیت قرار می گیرید و هر چه جلوتر بروید  پیشرفت بیشتری دارید همانطور که من ۸ سال پیش این کار را در حوزه سود پرک انجام دادم و در حال حاضر یکی از میلیونر های دنیا هستم.

سود پرک تبریز

به دلیل اینکه سود پرک تبریز صنعتی و سود مایع کاراییهای بسیار مطلوبی دارد، فروش آن بسیار پر اهمیت می باشد. صنعتهای مختلف به دلیل اینکه از این ماده به مقدار قابل توجهی هر روزه در حال استفاده هستند مجبور به خرید عمده و در حجم زیاد از این محصول هستند.

با توجه به کارایی و مزایای زیاد این محصول قیمت فروش آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. سود پرک تولید شده در ایران نسبت به دیگر کشورها ویژگیهای مطلوبتر زیادی دارد. سود پرک از محصولاتی می باشد که در کارخانه ها و آزمایشگاه های مطرح کشور تولید می شود و به فروش می رسد.

سود پرک تبریز

سود پرک صادراتی

سود پرک صادراتی دارای استاندارد های خاصی در زمینه کیفیت و خلوص ، شرایط فیزیکی و شیمیایی ، بسته بندی و مجوزات گوناگون است. خلوص سود پرک با کیفیت صادراتی باید ۹۸ درصد با حداکثر یک درصد ضریب خطا باشد. همچنین بسته بندی آن به شکلی است که از نفوذ آب و هوا جلوگیری نموده و مانع از کاهش کیفیت آن شود. برای تسهیل جابجایی هم می تواند آن را بر روی پالت قرار داده و یا در کیسه جامبوبگ بسته بندی کرد.

این محصول نهایی یکی از پرمصرف‌ترین مواد شیمیایی در کشور و دنیا (سود سوز آور ،کاستیک سودا) در کیسه های دو لایه و لمینت دار دو جداره از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن با وزن خالص ۲۵ کیلوگرم بسته بندی می شود. و در بسته بندی صادراتی توجه وافری به کیفیت و نوع بسته بندی اعمال می‌گردد.

بنا به سفارش خریداران، فروش این ماده در کیسه‌های ۲۵ کیلوگرمی ۲ جداره، جامبوبگ و پالت یک تنی بسته بندی و ارائه می شود. همچنین بسته بندی در بشکه های ۲۵ کیلوگرمی نیز امکان پذیر است.

سود پرک صادراتی

سود پرک صنعتی

سود پرک صنعتی ترکیبی سفید رنگ و محلول در آب است و از طریق تجزیه شیمیایی سدیم کلراید تولید می شود. سود کاستیک پرک به دلیل اینکه توان زیادی در هیدرولیز مولکول های چربی دارد ، در تولید صابون ها ، شامپو ها و مواد چربی بر کاربرد دارد. سود پرک با نام های سود سوزآور و کاستیک سودا هم شناخته می شود و نام علمی آن سدیم هیدروکسید است. سود پرک دارای ترکیبی شیمیایی است که خاصیت قلیایی شدیدی دارد و به عنوان یک تنظیم کننده pH مطرح است و از آن می توان برای خنثی سازی اسید ها و تولید انواع نمک ها استفاده نمود.

سود پرک صنعتی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *