آرامشی که در گرو آشنایی با برنج میدانم

آرامشی که در گرو آشنایی با برنج میدانم

تجارت جز اصلی‌ترین رازهای میلیاردر شدن و همچنین یک کلمه کلیدی مهم در راه رسیدن شما به موفقیت است. اما مسئله این است که شما نمی‌توانید تجارت کنید؟ جواب این سوال بسیار آسان است ر فردی  میتواند با سرمایه بسیار اندک تبدیل به یک تاجر شود و مانند من درحوزه برنج یا هرحوزه دیگری مشغول شود.

 برنج طبیعت ایرانی

برنج طبیعت ایرانی یکی از با کیفیت ترین برنج ها می باشد که خوردن آن سبب می شود تا انرژی آن روز بدن ما تامین شود و به نوعی برنج دارای انرژی بسیاری است.

با خوردن برنج طبیعت سبب رشد عظلات و ماهیچه های بدن خود می شویم به خصوص اگر این برنج ها را کودکان بخورند برای تسریع رشد آن ها مفید تر است.

با خوردن برنج فیبر و آهن مورد نیاز بدن خود را جذب می کنیم  و برنج طبیعت می تواند فشار خون را کنترل کند و مادامی که برنج می خوریم دارای فشار خونی متعادل هستیم.

برنج جز آن دسته از غذاهایی است که دارای طبعی سرد می باشد پس بهتر است که آن را همراه با مواد دیگری که دارای طبع سرد هستند نخوریم.

برنج طبیعت ایرانی

برنج کامفیروز 

بهتر است بدانید که قیمت داخلی و صادراتی برنج کامفیروز درجه یک بسیار متفاوت است، که در آخر به این مطلب هم خواهیم پرداخت.

شاید جالب باشد بدانید که استفاده از آب جوشیده شده از این محصول به دلیل دارا بودن نشاسته برای رفع جای جوش بسیار مفید می باشد.

این محصول دارای مواد معدنی همچون فیبر، کلسیم، اونواع ویتامین ها و… برخوردار می باشد که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است البته دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد مجاز ممکن است باعث یبوست شود، هچنین برای افرادی که دچار بیماری قند خون هستند بهتر است مصرف کمتری را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

برنج به علت دارا بودن نشاسته های مقوی به حفظ عملکرد روده ها تا حد زیادی کمک میکند، استفاده از این محصول برای افرادی که از لاغری و کمبود وزن رنج می برند بسیار مفید و چاق کننده می باشد.

افرادی که دچار ضعف در بدنشان هستند می توانند برای رفع این موضوع از برنج در وعده های غذایی خود استفاده کنند.

در شناسایی طبع برنج اختلاف نظر های گوناگونی وجود دارد، برخی آن را سرد و برخی آن را گرم و معتدل می دانند.

این نوع به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان های قوی از بیماری های قلبی و سکته ای جلو گیری می کند.

برنج به علت دارا بودن سدیم از ابتلا به فشار خون جلو گیری میکند، از فواید بی نظیر دیگر آن از بیماری های سرطانی نیز پیش گیری میکند.

برنج کامفیروز

 برنج کامفیروز شیراز

زمانی که صحبت از برنج خوش طعم و خوش عطر به میان می آید، برنج کامفیروز شیراز همچون نگینی می درخشد و همه آن را با این ویژگی ها می شناسند.

اما واقعیت امر این است که به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرستان کامفیروز و فاصله زیاد با رودخانه و دریا، کشاورزان برای آبیاری مجبور به استاده از منابع آب زیرزمینی اند که این امر صدمات زیادی را به کالبد ساختار زمین رسانده است.

به دلیل حفر چاه های غیر مجاز، برداشت آب مازاد از سفره های زیرزمینی و عدم بارش باران و خشکسالی موجب شده تا کشاورزان در تنگنا قرار بگیرند و میزان تولید سالیانه این برنج مرغوب کاهش پیدا کند.

برنج کامفیروز شیراز

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *