از دریای سیاه ثروت جمع کردم

پولدار شدن بدون سرمایه آرزوی همه ماست اما چقدر به واقعیت نزدیک است؟ واقعیت این است که سرمایه اولیه لازم است اما لزوما آن سرمایه پول نیست. من برای شروع کسب و کارم در حوضه شیره خرما سرمایه اولیه ام پول نبود با اینحال الان به ثروتی رسیدم که خیلی ها باور نمی کنند. با خود تصمیم گرفتم تا به شما هم برای ثروتمند شدن کمک کنم تا به ثروت برسید.

شیره خرما ارگانیک

خواص شیره خرما ارگانیک به قدری زیاد است که در طب سنتی در مصرف آن برای تقویت تخمدان در خانمها با هدف افزایش احتمال بارداری تاکید فراوان شده است، دلیل این امر وجود مقادیر زیادی مواد معدنی در ترکیبات شیره خرما ارگانیک محصول است که سبب تقویت تخمدانها می شوند.

بنابراین خانمهایی که قصد باردار شدن دارند، برای بهبود عملکرد رحم و تخمدان بهتر است حدود یک تا دو ماه روزانه دو تا سه قاشق شیره خرما مصرف کنند.

از خاصیت شیره خرما برای بهبود گردش خون به ویژه هنگام فعالیتهای سنگین روزانه، انجام ورزشهایی مانند وزنه برداری و پیاده روی غافل نشوید، این محصول به گردش خون بهتر، تنظیم ضربان قلب و عملکرد هر چه بهتر ریه جهت اکسیژن رسانی به اندامهای بدن کمک می کند.

شیره خرما ارگانیک

شیره خرما اصل

شیره خرما عموماً باعث افزایش عملکرد باکتریهای مفید بوده که منجر به بهبود دستگاه گوارش می شود و دارای ویتامینهای فراوان می باشد. تهیه شیره خرما اصل ساده بوده و زنان خانه دار در تولید این محصول نقش بسزایی دارند و با قیمت بسیار مناسب این شیره را به بازار عرضه می نماید و کسب درآمد می کند.

شیره خرما خواص بیشماری دارد و باعث بهبود سلامت قلب شده و فیبر فراوان در شیره خاصیت ملینی دارد و برای افرادی که یبوست دارند بسیار موثر می باشد.

شایان به ذکر است که امروزه بسیاری از افراد قصد رژیم غذایی دارند که مصرف شیره خرما ارگانیک را در اولویت خود قرار داده‌اند، زیرا شیره خرما قند طبیعی دارد و جایگزین مناسبی برای شکر می باشد که دیگر به جای شکر از شیرین کننده هایی مثل شیره خرما استفاده می کنند مثل: پختن حلوا، انواع کیکها.

شیره خرما اصل

شیره خرما طبیعی

در این قسمت از از این نوشتار باید خاطر نشان سازیم که یک فرد بالغ لازم است تا به طور میانگین و در ۲۴ ساعت شبانه روز ۲۵ تا ۳۸ گرم فیبر مصرف کند که با خوردن شیره خرما طبیعی تهیه شده از خرمای درجه یک می تواند به آن دست یابد.

می دانیم که انواع شیره ها به صورت سنتی و صنعتی در داخل کشور تهیه می شوند که شیره خرما به صورت طبیعی از جمله محصولاتی است که به روش سنتی و به طور مستقیم توسط باغداران در مدت زمان کوتاهی پس از استحصال آن صورت می‌گیرد و نحوه تهیه آن به این صورت است که خرما در داخل دیگ های بزرگ سرباز ریخته و درست به اندازه وزن آن آب اضافه می کنند.

شیره خرما طبیعی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *