خرما خاصویی مزمز

از گرفتن وام صرفه نظر کردم و ثروتمند شدم

یکی دیگر از رازهای میلیاردر شدن این است که  همیشه به این اصل پایبند باشید «هرگز وام نگیرید، مگر اینکه مطمئن باشید این وام پول شما را افزایش می‌دهد» ثروتمندان فقط برای بهره‌مندی از سرمایه‌گذاری‌ها و رشد جریان‌های نقدی خود وام می‌گیرند، در حالی که فقرا برای خرید چیزهایی که ثروتمندان را ثروتمندتر می‌کنند وام دریافت می‌کنند. تصمیمم را گرفتم و برای رسیدن به ثروت با سرمایه ای که داشتم وارد تجارت شدم و اکنون بدهی ندارم و از ثروت زیادی هم برخوردار شدم.

خرما پیارم در تهران

خرما پیارم در تهران در پیشگیری از آلزایمر موثر است و به دلیل وجود انواع ویتامین‌های گروه ب در آن یک مولتی ویتامین هم به شمار میاید و همینطور در درمان ناباروری در مردان بسیار موثر است.

همچنین به دلیل وجود مواد معدنی مختلف از جمله آهن مکملی مناسب برای کسانی که کم خونی به دلیل فقر آهن رنج می ‌برند وجود آنتی اکسیدان یکی از فراوان ترین و البته مهمترین ترکیباتی است که در خرمای پیارم وجود دارد که در آزاد کردن رادیکالهای آزاد نقش مهمی دارد.

از سرطان پیشگیری می ‌کند پس  استفاده از این خرمای بی نظیر صادراتی به صورت روزانه سبب تامین مواد مورد نیاز بدن شده و و در پیشگیری از بیماریها مخصوصاً سرطان موثر است.

خرما پیارم در تهران

خرما خاصویی مزمز

خرما خاصویی مزمز از خرماهای صادراتی به شمار می رود که از قیمت بالایی برخوردار می باشد و نوعی خرمای نیمه خشک محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد.

خرما از مواد غذایی بسیار شیرین با بافت نرم و اندازه کوچک تا متوسط می باشد که بر حسب شهر محل تولید و ویژگی هایی که دارد به انواع مختلفی تقسیم می‌ شود و از نمونه های آن می توان به خرما پیارم، خرما کبکاب، خرما دشتستانی، خرما خاصویی، خرما رطب، خرما خارک، خرما خشک و غیره اشاره نمود.

خرما علاوه بر اینکه دارای تنوع زیادی می باشد از فرآورده های مختلفی نیز برخوردار است و از آن برای تهیه خمیر خرما و شیره خرما و حتی استفاده در انواع کیک و شیرینی جات استفاده می شود به همین علت این محصول جزو مواد غذایی بسیار خوشمزه و پرفروش به شمار می رود.

خرما خاصویی مزمز

خرما تک نفره

درخت نخل دارای سیستم تک ریشه ای است و با وجود رشد کمی که دارد اگر در مکان و شرایط مناسبی از آن نگهداری شود می تواند حتی بیش از ۱۰۰ سال نیز عمر کند.

خرما تک نفره در حقیقت بیضی شکل می باشد و حالت استوانه ای دارد اندازه خرما با توجه به انواع آن می تواند بین ۳ تا ۷ سانتی متر طول داشته باشد به طور طبیعی خرماهایی که اندازه معمول داشته باشند قطری حدود ۵/۲ سانتی متر دارند.

اگر بخواهیم رنگ میوه خرما را مورد بررسی قرار دهیم باید بدانید که طیف آن می تواند از قهوه ای تیره تا قرمز روشن یا حتی زرد امتداد پیدا کند و دارای تنوع بالایی در رنگ می باشد حدوداً ۶۵ درصد از شکری که درون خرما وجود دارد پس از خشک شدن آن نمایان می شود خرما بسیار شیرین است و می تواند در اکثر دسرها یا شیرینیها مورد استفاده قرار بگیرد.

خرما تک نفره

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *