اشتغال زایی در حوزه لامپ من را پولدار کرد

اشتغال زایی در حوزه لامپ من را پولدار کرد

ما برای هر کاری که انجام می دهیم به روشنایی نیاز داریم مثلا برای آشپزی قطعا وقتی آن محیط تاریک باشد، نمی توانیم آشپزی کنیم و در سایر فعالیت های روزانه ای که انجام می دهیم لامپ بسیار کاربرد دارد در نتیجه من اشتغال زایی با لامپ را شروع کردم و توانستم به درآمد بالایی برسم در ادامه به بررسی چند نوع از انواع لامپ می پردازیم.

لامپ هالوژن

لامپ های هالوژنی COB همانند لامپ های ال ای دی و اس ام دی دارای قابلیت نوردهی در محیط های مختلف هستند و می توانند علاوه بر تامین نور فضا به تزیین و زیبایی آن نیز کمک کنند لامپ هالوژن به طور مثال در سالن ها می توان دورتادور سقف را با لامپ های هالوژن COB نورپردازی کرد و یا جهت تامین نور در تاترها ، سالن های کنفرانس و غیره از این لامپ ها استفاده کرد. در ساختمان داخلی لامپ های COB از چیپ های الکترونیکی چسبیده شده روی بردهای الکترونیکی استفاده می شود که در واقع در این لامپ ها تعداد زیادی دیود روی یک صفحه قرار دارند و به صورت یک مرکز نورانی دیده می شوند.

لامپ هالوژن

لامپ ال ای دی

لامپ های نواری ال ای دی به سرعت به یکی از محبوب ترین راه ها برای افزودن نور منحصر به فرد به خانه تبدیل می شوند. آن‌ها به اندازه‌ای انعطاف‌پذیر هستند که تقریباً در هر مکانی قرار گیرند، لامپ ال ای دی یک مزیت واقعی است. می‌توانید به کابینت‌های آشپزخانه‌تان نورپردازی کنید، تلویزیون‌تان را نور پس‌زمینه کنید یا به پوشش اطراف اتاق نورپردازی جذاب اضافه کنید. اما این انعطاف پذیری با یک چیز محدود می شود – منبع تغذیه. اگر سیم زشتی در عرض چند متر تا یک پریز برق در کف زمین باشد، داشتن نورپردازی LED زیبا در رنگ های مختلف لامپ های نواری ال ای دی به سرعت به یکی از محبوب ترین راه ها برای افزودن نور منحصر به فرد به خانه تبدیل می شوند.

لامپ ال ای دی

لامپ فلورسنت

با سرد شدن فضای داخل استارتر، فلزها منقبض شده و به جای اصلی خود باز می گردند. در نتیجه جریان الکتریکی به طور ناگهان قطع می شود. لامپ فلورسنت از آنجا که یک چوک (سلف ) در مسیر جریان الکتریکی قرار گفته است، قطع ناگهانی جریان باعث القای ولتاژ الکتریکی بالایی در دو سر چوک می شود، این ولتاژ به علاوه ولتاژ شبکه دو سر لامپ می افتد و تخلیه الکتریکی در گاز بخار جیوه که قبلاً توسط الکترودها گرم شده بود، امکان پذیر می شود. چنانچه به هر دلیلی (نظیر پایین بودن دمای محیط یا فرسودگی الکترودها) دمای لامپ به اندازه کافی بالا نرفته باشد، این ولتاژ برای تخلیه الکتریکی کافی نخواهد بود و لامپ روشن نمی شود.

 

لامپ فلورسنت

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *