اعتقادات عجیب افراد پولدار در رابطه با درآمد زایی

اعتقادات عجیب افراد پولدار در رابطه با درآمد زایی

لازم است بدایند بسیاری از افراد به دنبال راه های پیچیده و پر هزینه ای می باشند که بر این باورند با این مسیرها به درآمد بالا می رسند در صورتی که این گونه نبوده و می توان به جرات گفت اعتقادات افراد پولدار به این صورت نمی باشد و همیشه بر این تلاش هستند که با کوتاه ترین مسیر و کم هزینه ترین کار ممکن تلاششان را به سرانجام برسانند در ادامه قصد داریم شما را با محصولاتی همچون خاویار که می تواند جرقه ای به سوی ثروت باشد آشنا کنیم.

خاویار طلایی

همانطور که می دانید انواعی از خاویار طلایی در دنیا وجود دارد که برخی از آنها به دلایلی بیشتر سر زبان افتاده است. خاویار طلایی که به علت رنگ زرد آن به این نام شهرت یافته است از جمله ماهیان خاویاری است که در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

این ماهی دارای رنگی زرد روشن است که به طلایی نیز نزدیک است و دارای ظاهری زیبا شکیل می باشد. اما آیا می دانید نام اصلی این ماهی چه می باشد و این ماهی از کدام گونه از ماهیان خاویاری می باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید از کسانی که در این از زمینه تجربه کافی برخوردار هستند سوال نمود اما ما پاسخ این سوال را بدست آورده ایم.

ماهیان طلایی خاویاری در واقع از ماهیان خاویاری با گونه آسترا هستند البته ماهیان آسترا انواع متعددی می باشد ولی ما منظورمان ماهیان آسکار است که دارای رنگی روشن می باشد و رنگ آنها شبیه طلایی رنگ است.

خاویار طلایی

خاویار ایران

انواع مختلفی خاویار صادراتی وجود دارد اما خاویار بلوگا با داشتن دانه های درشت، برترین نوع خاویار ایران صادراتی به حساب می آید و همین درشت بودن دانه های آن می تواند یکی از دلایل انتخاب آن به عنوان قرار گرفتن در میان انواع خاویارهای صادراتی باشد. اخذ مجوز یکی از مراحل صادرات خاویار از ایران اخذ نمودن مجوزهای لازم به منظور صادرات خاویار می باشد؛ مجوزهایی نظیر:

  • مجوز سایتس (CITES)
  • مجوز دامپزشکی
  • مجوز حمل

اخذ گواهی یکی دیگر از مراحل صادرات خاویار از ایران دریافت دو گواهی می باشد، گواهی مبدأ از اتاق بازرگانی و گواهی دامپزشکی.

خاویار ایران

خاویار

خاویار از سرطان جلوگیری کرده و بیماری های دستگاه گوارش را بهبود می بخشد در ضمن خاویار از آهن سرشار می باشد با مصرف آن می توانید کم خونی و کمبود آهن خود را جبران نمایید.

خاویار به دلیل این که یک ماده کاملا طبیعی می باشد و هیچ گونه مواد شیمیایی در آن وجود ندارد، برای زنان باردار بسیار مفید بوده و رشد جنین را از نظر مغز و هوش افزایش خواهد داد.

ایران بزرگترین رقیب در تجارت خاویار برای دیگر کشورها می باشد. همانطور که اشاره شد این کشور در صنعت خاویار بسیار پیشتاز بوده و بهترین و بیشترین خاویار های جهان که سهم وی ۹۳ درصد از کل جهان می باشد را به خود اختصاص داده است خاویار های ایران را می توان بهترین نوع خاویار در دنیا دانست هم خاویار سیاه که گران ترین خاویار های جهان می باشد و هم خاویار سرخ که از نظر ارزش غذایی و طعم از خاویار سیاه هم بهتر می باشد.

خاویار

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *