انار مفید و پرخاصیت برایم ثروت ساز شد

انار مفید و پرخاصیت برایم ثروت ساز شد

پس از آنکه از شغل قبلی ام بیرون آمده بودم و به دنبال راهی برای کسب در آمد بودم ، تصمیم گرفتم تجارت انار را شروع کنم و این کار را با کمک پدرم که مدتی در این شغل فعالیت می کرد، شروع کردم. اکنون چند نوع انار را را به شما معرفی می کنم.

انار دانه سیاه

از بهترین نمونه های محصولات کشاورزی انار دانه سیاه بدون هسته است که با توجه به خواص آن خرید این محصول و استفاده از آن در سبد غذایی خانواده ضروری است. انار سرشار از آنتی اکسیدان بوده (حدوداً به اندازه چای سبز) و دارای مقادیر زیادی ویتامین ث و پتاسیم می‌باشد.

استفاده از این محصول می تواند به کاهش خطر ابتلا به سکته قلبی در اثر گرفتگی عروق و انسداد رگهای خونی کمک شایسته‌ای نماید یکی از بیشترین فواید استفاده از انار و آب انار در رژیم غذایی روزانه می‌تواند کمک به بهبود گردش خون و سلامت گلبولهای خونی باشد.

انار دانه سیاه

انار سیاه

انار سیاه را کمتر دیده‌اید. انارسیاه بیشتر از آنکه توی جعبه میوه‌فروش‌ها باشد، توی قوطی عطاری‌ها پیدا می‌شود چون خاصیت درمانی زیادی دارد. «زردی، اسهال و سیاه سرفه» اصلی‌ترین بیماری‌هایی است که دوایشان انار سیاه است.همانطور که در مطلب شاره شد از بهترین نمونه های محصولات کشاورزی انار دانه سیاه بدون هسته است که با توجه به خواص آن خرید این محصول و استفاده از آن در سبد غذایی خانواده ضروری است.

خواص ضد التهابی و ضد گرفتگی عروق باعث شده در طب سنتی و مدرن استفاده از انار و آب انار در افرادی که دچار فشار خون یا بیماریهای قلبی هستند توصیه شده باشد.

انار سیاه

انار صادراتی

اما از نظر صرفه اقتصادی برای باغداران عزیز، می توان به انار واندرفول و دانه سیاه ژله ای اشاره کرد که فروش آن به صورت انار صادراتی می باشد.

انار واندرفول با رشدی سریع، میوه دهی زیاد، دانه هایی مشتری پسند با رنگ قرمز وهسته نرم، وپوستی ضخیم برای آسیب کمتر در حمل و نقل، یکی از بهترین و محبوب ترین رقمها محسوب می شود.

انار دانه سیاه ژله ای نوعی انار است که دارای دانه های زرشکی مایل به سیاه می باشد و دارای ثمردهی خوب و البته بازار پسندی عالی می باشد، که آنرا به یکی ازگرانترین و پر سودترین انار صادراتی ایران به سراسر نقاط جهان تبدیل کرده است.نوع بسته بندی باید شکیل و مشتری پسند باشد و میوه ها سالم و تازه به دست مصرف کننده های خارجی برسد. دمای ۷/۲_۱۲/۸ درجه سانتیگراد(۴۵_۵۵ درجه فارنهایت) بهترین دما برای نگهداری و انبار کردن انار تا زمان فروش می باشد و معمولا تا یک ماه ماندگاری دارند.

انار صادراتی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *