اگر این نکته را ندانید پولدار نمی شوید

اگر این نکته را ندانید پولدار نمی شوید

قبل از خواندن این مطلب شاید به این موضوع فکر کرده باشید که قصد داریم در خصوص افکار مثبت و باورها صحبت کنیم و بگوییم که باور کنید تا پولدار شوید، اما اینطور نیست در کنار این باورها شما باید در مسیری درست نیز قدم بگذارید تا بتوانید تبدیل به فردی موفق و پولدار شوید، این مقاله به شما کمک می کند تا یکی از مسیرهای که موجب رسیدن به ثروت می شود را بشناسید، در این مطلب قصد داریم تا برنج های محبوب ایرانی ها را به شما معرفی کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

برنج شمال

مواد خوراکی مختلفی در کشور ما تولید می گردد که برنج شمال از مهم ترین آن ها می باشد که انواع مختلف داشته و در بیشتر مناطق کشور ما پرورش داده می شود.

تولید کنندگان پس از تولید این محصول،اقدام به معرفی و تبلیغ آن ها در فضای مجازی می کنند.

توصیه می شود برای اطلاع یافتن از قیمت برنج شمال کشت دوم فریدونکنا خوش عطر در تهران و برخی ویژگی های دیگر آن،سایت های معتبر اینترنتی را مورد نقد و بررسی قرار داد.

همان طور که می دانیم برنج یکی از غلات پر مصرف بوده که در سراسر دنیا به عنوان یک ماده غذایی ارزشمند شناخته می شود که انواع مختلف داشته و در اکثر مناطقی که دارای آب فراوان است قابل کشت می باشد،زیرا برنج از زمان کاشت تا زمان برداشت نیاز به آب فراوان دارد و در صورت نبود آب کافی قابل پرورش دادن نمی باشد.

برنج شمال

برنج شیرودی

در میان انواع و اقسام برنج ایرانی، برنج شیرودی خوشپخت ممتاز به میزان بالایی توسط رستورانها، تالارهای پذیرایی و مراکز مشابه خریداری می شود، زیرا این برنج علی رغم داشتن کیفیت عالی، نسبت به سایر ارقام برنج ممتاز، قیمت مناسبی دارد.

به منظور معرفی بیشتر برنج شیرودی ممتاز باید گفت که این محصول در استانهای شمالی کشور به فراوانی تولید می شود و از اصلاح نژاد ارقام مرغوب برنج ایرانی به دست آمده است گفته می شود که برنج شیرودی حاصل ترکیب برنج طارم هاشمی اعلا و برنج خزر می باشد.

برنج شیرودی از سالها پیش در استان مازندران تولید شده و در حال حاضر پرورش آن در سایر مناطق شمال کشور نیز گسترش یافته است اما بیشترین میزان تولید و عرضه این برنج در شهرستانهای نکا و بهشهر صورت می گیرد.

البته ذکر این نکته نیز لازم است که وجه تسمیه محصول نام برده، زنده نگه داشتن یاد شهید علی اکبر شیرودی می باشد، شیرود نام منطقه ای از شهرستان تنکابن واقع در استان مازندران است.

برنج شیرودی

برنج گلستان

ترکیه به لحاظ جغرافیایی یکی از بهترین موقعیتها را برای معاملات برنج گلستان و انواع دیگر دارا است، بخشی از این کشور در قاره اروپا و بخش دیگر آن در قاره آسیا واقع شده است به همین دلیل مسیر حمل و نقل به ترکیه و گرفتن مجوز برای معاملات گسترده برنج آسان می باشد.

ترکیه سالها در تلاش است که به عضویت اتحادیه اروپا درآید؛ با اینکه بخش کوچکی از ترکیه اروپایی است اما همین مسئله تاثیر خوبی بر روابط تجارت و اقتصادی این کشور گذاشته است.

برنج یکی از خوراکیهای محبوب می باشد که کشور ایران بهترین و باکیفیت ترین آن را تولید می کند.

کشورهای دیگر هم به برنج ایرانی علاقه زیادی دارند، اما برای صادرات برنج به کشورهای دیگر باید نیاز آن کشور را به خوبی مورد بررسی قرار داد؛ اینکه آن کشور به چه حجمی از این کالا نیاز دارد و کدام نوع آن را بیشتر می پسندد اهمیت زیادی دارد.

برنج گلستان

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *