چسب برای چسباندن قوری

ایده ای که مرا به درآمد میلیاردی رساند

ممکن است ندانید اما برخی از محصولات دارای تقاضای بسیاری در بازار می باشند اما عرضه آن کم است و می توان با ورود به این حوزه ها به درآمد میلیاردی دست یافت و در ادامه این مقاله برخی از انواع این محصولات را بررسی خواهیم کرد.

چسب لوله پلیکا

در واقع چسب لوله پلیکا جهت رفع نشتی آب لوله تولید شده است و این چسب آب بندی لوله پلیکا به صورت مایع روان و رنگ شیری می باشد و آلیاژی از PVC و UPVC می باشد که موارد مصرفی متفاوتی دارند.

لوله پلیکا یکی از مصالح مصرفی در صنعت ساختمان می باشد که در ساختمانها به منظور انتقال فاضلاب، ناودانی و همچنین به عنوان کابل برق و مخابرات استفاده می شود که می توانید در صورت مشاهده ترک یا سوراخ ریز از چسب لوله پلیکا استفاده نمایید. اداره مخابرات برای عبور دادن سیمها و کابلهای خود نیاز مند یک سیستم لوله کشی می باشد که به این منظور از لوله پالیکا استفاده می کنند که البته ضخامت و قطر لوله پلیکای به کار رفته در لوله کشی ساختمان با لوله کشی برای کابلهای برق و مخابراتی، متفاوت می باشد چرا که این لوله هایی که در مخابرات استفاده می شوند هیچ گونه فشاری را متحمل نمی شوند از این رو نیاز به ضخامت خاصی ندارند.

چسب لوله پلیکا

چسب برای چسباندن قوری چینی

امروزه استفاده از ظروف چینی و سرامیکی بسیار زیاد شده است و به علت شکستنی بودن آنها چسب برای چسباندن قوری چینی مخصوص این ظروف نیز ساخته شده است. ظروف چینی گاها بسیار گران قیمت و با ارزش می باشند که در صورت شکستن شخص سعی در چسباندن قطعات آن می کند زیرا این وسیله گاها بسیار ارزش معنوی دارد.

این ظروف مصرف بسیار بالایی دارد و به سرعت لب پر می شوند و یا شکسته می شوند به همین دلیل دور انداخته می شوند و خیلی افراد شاید نمی دانند که می توانند به راحتی ظروف شکسته ی خود را بهم متصل کنند و دوباره به شکل اولیه ی خود در بیاورند. نحوه ی چسباندن ظروف با یکدیگر فوق العاده مختلف می باشد و هر کدام به روش خاصی انجام می گیرد که اغلبا نیز طریقه ی مصرف این چسبها بر روی پاکت ان نوشته شده است.

چسب برای چسباندن قوری

جوراب یلدایی

جوراب پسرانه جدید درست مانند جوراب یلدایی یکی از پر طرفدار ترین پوشاک ها است که از الیاف پنبه ای تولید شده است و از تعریق پا تا حد زیادی جلوگیری می کنند.

امروزه مدل های بسیار متنوع و جدید انواع جوراب مچی پسرانه تولید می شود که هر کدام از آن ها از لحاظ جنس الیاف و نخ به کار رفته در آن با هم متفاوت هستند.

پر طرفدار ترین مدل های این جوراب آنهایی هستند که با الیاف پنبه ای تولید شده اند و از تعریق پا تا حد زیادی جلوگیری می کنند.

همچنین این مدل از جورابرها دارای ضخامت مناسبی می باشد که به راحتی پاره نمی شود و هر چه پسر بچه ها بازی کنند این جوراب مقاومت خوبی در برابر ساییدگی دارد.

برخی از الیاف بافته شده برای این جوراب ها به گونه ای هستند که تداخلی در شرایط تنفش پا ندارند و از این رو دمای سطح بدن می تواند ثابت بماند و تعریق صورت نگیرد.

جوراب یلدایی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *