آلوچه خشک خانگی

با این شگرد بادبان کشتی ثروت را به اهتزاز درآورید

برای رسیدن به موفقیت و رشد با افراد موفق معاشرت نمایید و ارتباط های سازنده با افراد تاثیرگذار داشته باشید تا ارتباط بیشتری داشته باشید. فعالیت در حوزه ای سودمند و پولساز که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت، شما را در مسیر ثروت آفرین قرار می دهد، همراه ما باشید و با این حوزه آشنا شوید.

آلوچه خشک در بازار

روند خشک کردن آلوچه خشک در بازار به این گونه است که بعد از شست و شو و خشک شدن روی پارچه ای در مقابل خورشید قرار می گیرند تا رطوبت شان گرفته شود.

برای نگهداری آلوچه خشک شده حتما آنها را در ظروف شیشه ای نگهداری کنید شیشه ها را یک بار در روز حدوداً یک هفته مرتباً تکان دهید تا رطوبت باقی مانده به طور مساوی در بین آلوهای خشک شده توزیع گردد.

اگر رطوبتی را روی شیشه احساس کردید می توانید آلوها را دوباره به دستگاه خشک کن برگردانید تا بیش تر خشک شوند.

آلوهایی که کاملاً خشک هستند را می‌ توانید در دمای اتاق ذخیره نمایید برای اینکار به یک انبار سرد و خشک نیاز دارید.

آلوچه خشک در بازار

آلوچه در بازار تهران

لازم به ذکر است آلوچه در بازار تهران از پوست بسیار نازک به رنگ سبز برخوردار بوده که در صورتی که مراحل رشد آن به صورت کامل طی شود رنگ پوست آن از سبز به قرمز تغییر رنگ خواهد داد.

با این که این محصول در بیشتر مناطق ایران رشد می کند اما منشاء اصلی آن را می توان به شهر نیشابور نسبت داد.

ما ایرانی ها به غذا ها و میوه های ترش مزه علاقه بسیار زیادی داریم و معمولا هم این مدل میوه ها در بازار طرفداران بسیار زیادی دارند.

بخش زیادی از این میوه در شهرهای شمال غربی تولید و جهت فروش به بازار شهرهای دیگر فرستاده می‌شود و سهم زیادی از آن جهت صادرات روانه بازارهای خارجی می گردد.

آلوچه در بازار تهران

آلوچه خشک خانگی

در بین انواع مختلف خشکبار ها محبوب ترین را که با ذائقه افراد زیادی مناسب می باشد را اگر بخواهیم بگوییم به آلوچه خشک خانگی اشاره می کنیم که به روش های مختلفی تولید می شود.

امروزه برای پیدا کردن آلوچه مرغوب مردم دچار مشکل می شوند اما مجموعه خوشنام و معتبر این ما نگرانی را بر طرف کرده است و آلوچه معروف و خوشمزه را در اختیار مردمان قرار می دهد.

این محصول یکی از پر طرفدار ترین میوه ها و محبوبترین در نزد ایرانیان می باشد.

زیرا برای کاهش کلسترول خون که چربی موجود در شریانهتی شما جمع شده است وبنام پلاک را به وجود آورده اندکه باعث تنگ شدن عروق خونی در نهایت سکته قلبی ومغزی می شود.

اما این میوه با داشتن آنتی اکسیدان های موجوددر خون تاثیر مثبتی در وکاهش سطح کلسترل های منفی درخون داشته است.

آلوچه خشک خانگی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *