پسته تواضع اصل

با این طرز تفکر و هدف ثروتمند شدم

افرادی می توانند موفق باشند که همیشه اینده را پیش رو داشته باشند و به ایندشان فکر کنند. آنها تنها به شرایط حال دقت نمی کنند و مداوم به این فکر می کنند که قرار است برای چه هدفی تلاش کنند و از زندگی چه می خواهند. من هم درباره کسب و کار های زیادی فکر کردم. تا به امروز برای هدف شگفت انگیزم هر روزه تلاش میکنم، حال یکی از فعالان حوزه تجارت پسته هستم. در ادامه شما را با محصولاتم آشنا می کنم.

پسته اکبری تهران

یکی از عللی‌ که سبب محبوب شدن پسته اکبری تهران در سطح جهان شده است خواص بی ‌نظیر‌ آن ‌برای انسان ها است که مصرف آن بسیاری ‌از کمبود های ‌بدن ‌را جبران نموده و از ابتلا به برخی از بیماری ها پیشگیری‌ خواهد کرد.

انواع پسته اکبری خام و بو داده هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و با طعم های مختلف ارائه می گردند. این پسته نسبت به سایر انواع پسته به آب کمتری برای رشد نیاز دارد.

این نوع پسته حالت کشیده و پر مغز دارد و منبعی از املاح گوناگون می باشد که یک از خوراکی های ناب و صادراتی محسوب می شود.

پسته اکبری تهران

پسته تواضع اصل

پسته تواضع اصل در سفره های ایرانی نقش مهمی دارد، مخصوصا در ایام نوروز پسته یکی از پرکاربرد ترین خشکبار در آجیل ایرانیان محسوب می شود.

پسته تواضع اصل از نظر درجه خندانی دارای رتبه خوبی است و قیمت آن نیز به نسبت سایر ارقام پسته بسیار مناسب است.

پسته در طبقه بندی در رده خشکبار یا همان آجیل قرار داشته که انواع متعددی از خوراکی های مفید را به خود اختصاص می دهد به کمک این فرآورده تمامی کمبود های بدن تامین شده و احتمال مبتلا شدن به برخی بیماری ها را در خود کاهش داد.

پسته تواضع اصل

پسته تازه ۱۴۰۱ با پوست

خواص پسته تازه ۱۴۰۱ با پوست نسبت به بسیاری از مواد غذایی دیگر حاوی ویتامین B6 بیشتری است.

این ماده مغذی مهمی است که مسئول تنظیم قند خون و کمک به رساندن اکسیژن به بقیه بدن است.

اما پسته نه تنها سرشار از مواد مغذی است بلکه حاوی ترکیبات مفید دیگری نیز هست. پروتئین ۲۰ % وزن پسته را تشکیل می دهد و آن را به دومین میوه پروتئین دار تبدیل می کند.

می توان از مهم ترین فواید پسته به اسیده ای آمینه بلوک های سازنده پروتئین که در رتبه اول قرار دارند و بیش از هر میوه دیگری حاوی اسید های آمینه ضروری اشاره کرد.

علاوه بر شهرستان های دیگر استان کرمان نیز در زمینه تولید پسته فعالیت دارند و محصولات درجه یک خود را به دیگر کشور ها صادر می کنند.

پسته تازه ۱۴۰۱ با پوست

 

 

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *