سلامت قلب با بادمجان

با بادمجان لاغر شوید

لاغری به تنهایی با بادمجان ممکن نیست اما می توان با استفاده از آن در کنار سایر موادغذایی به روند کاهش وزن کمک کرد. جالب است بدانید فروش بادمجان صادراتی عمده در ایران به سرعت بالایی در حال انجام می باشد.

بادمجان ها سرشار از فیبر و کالری کم هستند که آنها را به یک مکمل عالی برای هر رژیم کاهش وزن تبدیل می کند. فیبر از طریق دستگاه گوارش به آرامی حرکت می کند و می تواند سیری و سیری را تقویت کند و کالری دریافتی را کاهش دهد. هر فنجان (۸۲ گرم) بادمجان خام حاوی ۳ گرم فیبر و فقط ۲۰ کالری است.

برای نتیجه از تاثیرات کاهش وزنی بادمجان باید آنرا به هیچ وجه به صورت سرخ کرده مصرف نکنید. آنرا خام، آبپز شده، کبابی، بخارپز شده در موارد زیر بهتر است به کار ببرید و در کنار وعده‌های غذایی مصرف کنید: تهیه ماست و بادمجان، تهیه بادمجان و سیر، غذاهای مختلف مانند رولت با سویا، سالاد سبزیجات و آب بادمجان با کمی سرکه چربی سوزی فوق العاده‌ای دارد.

فروش بادمجان صادراتی عمده

سلامت قلب با بادمجان

بسیاری از ما می‌ دانیم که امروزه بیماری های قلبی خیلی زیاد است. افراد قطعاً می توانند با مصرف بادمجان به طور منظم قلب خود را سالم نگه دارند. قیمت روز بادمجان به گونه ای می باشد که عموم مردم می توانند آن را به راحتی تهیه کنند.

فیبر، پتاسیم، ویتامین C، ویتامین B-6 و آنتی اکسیدان های موجود در بادمجان همگی از سلامت قلب حمایت می کنند. یک بررسی منتشر شده در سال ۲۰۱۹ نشان داد که خوردن غذاهای حاوی فلاونوئیدهای خاص، از جمله آنتوسیانین ها، به کاهش نشانگرهای التهابی که خطر بیماری قلبی را افزایش می دهند، کمک می کند.

بتاکاروتن، فیبر و سایر آنتی اکسیدان ها می توانند به کاهش سطح کلسترول کمک کنند و سطوح فشار خون را تثبیت کنند و در نتیجه خطرات بیماری های قلبی را تسکین دهند، در بادمجان وجود دارد. مواد مغذی نظیر منیزیم، ویتامین B6، ویتامین B3، پتاسیم و اسید فولیک به جلوگیری از حمله قلبی و سکته کمک می کنند.

سلامت قلب با بادمجان

با بادمجان پیر نمی شوید

برنجال که به نام بادمجان نیز شناخته می شود، منبع بسیار غنی ویتامین C است و از این رو پوست و بدن شما را از آسیب اکسیداتیو محافظت می کند. حتی می تواند با کاهش علائم پیری از جمله خطوط ریز، چین و چروک و لکه های تیره، به محو شدن کک و مک و لک های صورت کمک کند. به منظور استفاده بیشتر از این ماده ی غذایی، خرید بادمجان عمده توصیه می شود.

اگر به دنبال پوستی شاداب و جاودانه هستید، بادمجان برای شما ضروری است. بادمجان منبع آنتی اکسیدان است که با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و از پوست ما در برابر پیری زودرس محافظت می کند. حاوی ویتامین C است که برای داشتن پوستی سالم، جوان و درخشان ضروری است. رادیکال های آزاد اساساً یون های تثبیت نشده ای هستند که در طی فرآیند اکسیداسیون در بدن ما آزاد می شوند. این یون های تثبیت نشده می توانند الکترون ها را از سلول های بدن ما بدزدند و در این فرآیند به آنها آسیب برسانند. آنتی اکسیدان های موجود در بادمجان یا برنجال از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند و همچنین پوست ما را از چین و چروک، خطوط و غیره دور نگه می دارد. همچنین پوست بادمجان حاوی آنتوسیانین ها (فلاونوئیدها) است که برای پوست ما بسیار مفید است. علاوه بر ضد پیری، خواص ضد التهابی نیز دارد.

با بادمجان پیر نمی شوید

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *