با تامین خوراک دام ثروتمند شدم

با تامین خوراک دام ثروتمند شدم

صادرات خیلی از محصولات برای مردم غیر قابل باور می باشد از جمله خوراک دام چرا که اطلاعات درستی از تولید این محصول ندارند و نمی دانند چه بازار فروش بسیار خوبی را دارد. بر همین اساس من چند سال قبل با بررسی بازار این محصول توانستم با کشورهای همسایه و حتی کشور های اروپایی ارتباطات تجاری داشته باشم و به عنوان تامین کننده حجم بالایی از خورام دارم را صادر کنم.

خوراک دام گوشتی

می توان از ذرت به عنوان یکی از برترین و بهترین خوراک دام گوشتی نام برد که با وجود خواص منحصر به فردی که دارد توانسته به پروارشدن گوشت دامها و نیز افزایش شیر آنها کمک شایانی نماید که امروزه مورد توجه اکثر دامداران و خریداران قرار گرفته است.

ناگفته نماند که دامداران از ضایعات ذرت، جهت خوراک دامهای گوشتی خود استفاده می کنند که با وجود مقادیر زیادی کالری و فیبر توانسته به تغذیه دامها کمک فراوانی نماید.

کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان اصلی پرورش دام گوشتی شناخته شده که از انواع خوراک دام به عنوان یک ماده غذایی با ارزش توانسته در پرورش دامها بسیار حائز اهمیت باشد و با میزان تولیدات دام در کشور با میزان بالا توانسته علاوه بر نیاز بازارهای داخلی در رفع نیاز بازارهای خارجی از اهمیت گسترده ای برخوردار باشد.

بنابرایت تقاضا برای خرید دام گوشتی بسیار بالا می باشد به طوری که واردات آن از سوی کشورهای خارجی و شرکتهای وارد کننده به صورت عمده انجام می شود.

 

خوراک دام گوشتی

خوراک دام سنگین

اگر شما قصد استفاده از خوراک دام را در جیره غذایی آنها دارید، بهتر است درباره تغذیه و مشخصات آن با افراد متخصص و دامپزشکان صحبت کنید.

خوراک دام سنگین می تواند به راحتی میزان انرژی مورد نیاز بدن گاو شیری را تامین نماید این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دستگاه‌ های مجهز تهیه و تولید شده است.

گاوهای شیری پس از زایمان که در ابتدای دوره شیردهی هستند، نیاز به علوفه با کیفیت دارند و شما باید در زمان خرید این محصولات به کیفیت آن دقت زیادی داشته باشید.

خوراکی را به در جیره غذایی آنها استفاده کنید که بتواند ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز بدن گاو شیرده را تامین نماید.

به دلیل آن که امروزه میزان تقاضا برای خرید خوراک دام افزایش پیدا کرده است، شرکتهای معتبر سعی دارند تا بتوانند با عرضه و فروش این محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب سبب تامین نیاز آنها شود.

خوراک دام سنگین

خوراک دام و طیور

مواد مغذی موجود در مکملهای خوراک دام، می توانند سبب هضم و جذب بهتر ترکیبات شوند.

خوراک دام و طیور برای پرورش دام  و طیور نیاز به مدیریت و کنترل در بهترین سطح ممکن را دارد چرا که خوراک دام یکی از مهمترین عوامل مدیریتی مؤثر در بازده اقتصادی در سراسر جهان است.

تغذیه نامناسب باعث پایین آمدن تولید و بالا رفتن هزینه های تولید می شود، اگر بخواهید هزینه هایی که برای دامپروری صرف می شود را طبقه بندی کنیم باید بگوییم که شصت درصد سرمایه جاری، مربوط به خوراک دام و طیور می باشد.

تغذیه ی مناسب نقش مهمی در پرورش و رشد سالم دام و طیور دارد و باید انواع خوراک زیر نظر دامپزشکان تغذیه صورت بگیرد و هماطور که گفته شد تغذیه ی سالم  هم نقش بسزایی در سلامت انسان دارد.

انواع خوراک دام و طیور را می توان به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد، انواع غلات و علوفه برداشت شده از زمین، نمونه ‌ای از این خوراکها بوده و علوفه و یونجه،  بهترین خوراک دام نیز می باشد.

خوراک دام و طیور

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *