چمن مصنوعی گلف

با جمله خواستن توانستن است به ثروت رسیدم

شنیده اید که از قدیم می گویند خواستن توانستن است و اگر به دنبال چیزی باشی قطعا آن را به دست خواهی آورد. من این جمله را سر لوحه کارم قرار دادم و با امید رسیدن به هدفم قدم های محکمی را برداشتم و خدا رو شکر موفق هم شدم و توانستم در شغل شریف تجارت پیشرفت های زیادی  داشته باشم. با ما همراه باشید تا شما را با این محصول پولساز آشنا کنیم.

چمن مصنوعی ورزشی

ماده پلی پروپیلن معمولا برای قرار دادن سبزی استفاده شده و چمن مصنوعی ورزشی به کار گرفته می شود و در آخر نیز نایلون با وجود این که دوام بسیار زیادی دارد اما بیشتر برای رنگ دادن این محصولات استفاده می شود و کاربرد اصلی آن سبز نمودن این چمنها بوده است.

بنابراین تا اینجا متوجه شدیم که الیاف مختلفی در رنگ ها، اندازه ها و شکل‌های مختلفی برای عرضه مدلهای مختلف و خاص این چمنهای مصنوعی وجود دارد و به نسبت دوام و استحکامی که از آن انتظار داریم تغییر می کند.

تراکم در تعداد تیغه هایی که در هر اینچ مربع زده می شود سبب متراکم تر شدن دوخت شده و  کیفیت چمن را بیشتر نموده و همچنین محصولات چمن متراکم بادوام تر هستند و چمن مصنوعی واقعی تری را به شخص ارائه می دهند.

چمن مصنوعی ورزشی

چمن مصنوعی گلف

کاهگل فیبری که در زیر این محصولات وجود دارد در رنگ، وزن و بافت متفاوت است و همین جنس بوده که سبب موکتی نشان دادن این چمن مصنوعی گلف می شود که اغلب شامل الیاف قهوه ای است.

همچنین ماده دیگیری با نام Infill نقش زیادی در سالم نگه داشتن چمن مصنوعی شما ایفا می کند.

زیرا الیاف را صاف نگه می دارد و به عنوان یک نگه دارنده چمن را تثبیت کرده و برای جلوگیری از جابجایی چمن عمل می کند و باعث می شود چمن تا حد زیادی واقعی تر به نظر برسد.

در صورت اضافه نکردن این ماده به مرور زمان الیاف آن دچار رنگ پریدگی شده و حالت خود را از دست می دهد و همچنین از قسمت پشتی آن در برابر آسیب‌های خورشید محافظت می‌کند.

چمن مصنوعی گلف

چمن مصنوعی فوتبال

همانطور که می دانید پشتی روی چمن مصنوعی فوتبال دو قسمت دارد که شامل پشتی اولیه و پشتی ثانویه می شود هر دو قسمت اولیه و ثانویه با هم کار می کنند تا ثبات ابعادی را برای کل چمن مصنوعی فراهم آورند.

پشتی اولیه معمولا از پارچه های پلی پروپیلن بافته شده که این ماده به الیاف چمن مصنوعی اجازه می دهد تا به صورت ردیفی در یک خط گرفته و درز بین پنلهای چمن مصنوعی را پوشش دهد.

همچنین اگر به دنبال ظاهری مجلل و واقعی تر برای حیاط جلویی درب ورودی خانه خود یا محیطهایی شبیه به آن هستند این چمن ها می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند.

چمن مصنوعی فوتبال

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *