با خواندن این مقاله زندگی تان را دگرگون کنید

با خواندن این مقاله زندگی تان را دگرگون کنید

کسانی که دوست دارند زندگی شان متحول شوند حتما این مقاله با دقت بیشتری و چند بار آن را بخوانید.

راه زیادی برای ثروتمند شدن وجود دارد ولی راهی که من رفتم بسیار راحت و زود بازده می باشد که آن ارسال محصولات ازطریق وب می باشد.

البته اگر می خواهید سود بیشتری داشته باشید بهتر است خرما را انتخاب نمایید که در اینجا به برخی از مهم ترین ویژگی های آن اشاره می نماییم.

خرما مضافتی بم

گاهی وجود واسطه ها باعث می شود که محصول دو برابر قیمت واقعی خود به دست مصرف کننده برسد. ممکن است که شما خرما مضافتی بم را در بسته های کارتنی و یا پلاستیکی خریداری کنید که موضوع در قیمت خرما تاثیر گذار است.

برای سفارش عمده و خرید خرما مضافتی بم ابتدا باید از مرغوبیت و کیفیت آن اطمینان کافی را به دست بیاورید. از نشان های کیفیت بالای خرمای بم می توان به شیره آن اشاره کرد.

هر چه شیره این محصول بیشتر باشد کیفیت آن نیز بیشتر است. وجود شیره زیاد در این خرما باعث می شود که وزن آن در بسته بندی های کارتنی کمی بالا برود.

باید دقت داشته باشید که در هنگام مصرف این خرما آن را به خوبی بشویید زیرا وجود شیره فراوان بر روی این خرماها باعث می شود که هر نوع آلودگی به آن جذب شود.

خرما مضافتی بم

خرمای پیارم

در قسمت بالا گفتیم که این محصول دارای قیمت بالایی است اما شما می توانید آن را در درجه های متفاوتی خریداری کنید به عنوان مثال قطعا قیمت خرمای پیارم فله درجه یک بالا است.

اما اگر شما همین محصول را در حالت درجه ۲ یا ۳ بودن خریداری کنید می توانید هزینه کمتری را برای خریدش پرداخت کنید. درست است که کیفیت محثول نیز به نسبت پایین می آید اما شما می توانید از خواص آن بهره مند شوید.

در گذشته اگر افراد می خواستند خرید خرما پیارم خاصویی انجام دهند باید به خود شهر های تولید کننده سفر می کرد اما امروزه چی؟

با پیشرفتهای تکنولوژی و بهتر شدن راه های خرید هنوز هم لازم است برای یک خرید ساده به این شهرها سفر داشته باشند؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ سوالتان را بگیرید.

خرمای پیارم

خرمای کبکاب

در مقوله صادرات خرمای کبکاب به جای این که این محصول را به کشورهای واسطه ای با قیمت پایین صادر کنیم با شناسایی بازار های هدف اصلی و همچنین تقویت مولفه های رقابتی مانند بسته بندی های شکیل سهم خود را از این بازار سود آور بسیار افزایش دهیم.

با توجه به این که خرمای تولیدی ایران بنا به دلایلی از جمله طعم لذیذ، کیفیت بالا و قیمت مناسب در جهان دارای طرفداران زیادی می باشد رسیدن به این هدف کار چندان سختی نیست.

خرمای کبکاب از مهم ترین و با ارزش ترین و فراوان ترین نوع خرما در کشور است و تولید بسیاری دارد خرما پس از طی کردن مراحل رشد در نهایت به رنگ های قهوه ای تیره یا قرمز تیره تبدیل میشود.

رطوبت نهایی این خرما کمتر از ۱۹% می باشد، شکل نهایی این خرما به صورت تخم مرغی یا بیضی می باشد، که باید گفت این محصول از انواع خرما های نرم محسوب میشود.

خرمای کبکاب

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *