با رشد ذهن خلاق خود رشد درآمد را تجربه کنید

با رشد ذهن خلاق خود رشد درآمد را تجربه کنید

برای تجربه یک درآمد خوب و تا حدودی عالی، بهتر است تا ذهن خلاق خود را پرورش دهید و از ایده های خلاقانه و نو برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید.

سیب زمینی پشندی

یکی از محصولات کشاورزی که سرشار از مواد معدنی و ویتامین است را سیب زمینی می گویند  و سیب زمینی پشندی را میتوان به صورت پفکی در آورد. علت نام گذاری این محصول به پشندی این است که برای اولین بار در ایران سیب زمینی عمده را  در فشند یا پشند که یکی از روستاهای غرب البرز در شمال هشتگرد کاشته اند. محتوای غذایی سیب زمینی بسته به نوع و نحوه تهیه آن می تواند متفاوت است و به عنوان مثال، سرخ کردن سیب زمینی کالری و چربی بیشتری نسبت به پختن آنها اضافه می نماید.

سیب زمینی پشندی

سیب درختی تبریز

شرایط سرد آب و هوایی شهرهای شمال غربی باعث دیر رسیدن محصولات باغات این منطقه می باشد ولی سیب درختی تبریز بسیار شیرین و آبدار و باکیفیت می باشد و طرفداران زیادی را در داخل و خارج کشور دارد و از آن برای انواع صنایع فرآوری شده استفاده می شود ولی بخش عمده آن برای مصرف خانگی و داخل کشور استفاده می شود و مقداری از آن به کشورهای همجوار صادر می شود. طعم خوب و کیفیت مرغوب این محصول می تواند رضایت باغدار، کشاورز و مصرف کننده را جلب نماید.

سیب درختی تبریز

انگور ارومیه

یکی از محصولاتی که از مواد عالی و درجه یک تهیه می شود، کنسانتره انگور است که در شهرهای مختلف ایران من جمله ارومیه تهیه می شود. انگور ارومیه فراوان و درجه یک برای تهیه و تولید کنسانتره انگور یکی از شهرهای مناسب است که می توان این محصولی را از آنجا تهیه و استفاده کرد.

انگور ارومیه

درباره‌ی پندار

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *