با شکستن تخمه توانستم میلیاردر شوم

با شکستن تخمه توانستم میلیاردر شوم

سبک های غلطی که در حال حاضر بر کسب و کارهایمان وجود دارد موجب شده ۹۰درصد آنها پس از مدتی با شکست مواجه بشوند. زمانی که با فعالیت جدیدم با وجود سرمایه زیادی که داشتم شکست خوردم به فکر چاره ای افتادم تا از این وضعیت خارج شوم، در همان حال یکی از دوستانم پیشنهاد شروع کسب و کاری را با روش نوین در حوزه ی تخمه به من دادند و من علی رغم نداشتن پول توانستم به درآمد میلیاردی و بسیار بالایی برسم.

تخمه آفتابگردان ترکیه

تخمه ی آفتابگردان یکی از خوشمزه ترین تنقلاتی می باشد که سرشار از مواد مغذی است و طرفداران بسیاری نیز دارد، در اینجا ما قصد داریم تا درباره ی خواص و مضرات تخمه آفتابگردان ترکیه برای شما اطلاعاتی را بیان کنیم.

تخمه ی آفتابگردان غنی از سلنیوم، امگا۳، مواد معدنی، ویتامینها و بسیاری از مواد پر فایده ی دیگر می باشد و خواص تخمه آفتابگردان بسیار زیاد می باشد.

از جمله اینکه سلنیوم موجود در تخمه آفتابگردان برای بیماری تیروئید بسیار مفید می باشد و همچنین منزیم موجود در آن باعث محافظت از قلب، ماهیچه ها و مغز می شود و برای درمان افسردگی بسیار مهم می باشد.

تخمه آفتابگردان ترکیه

تخمه آفتابگردان محلی

در تخمه آفتابگردان محلی ماده ای وجود دارد به نام ریبوفلاوین که باعث افزایش انرژی بدن هنگام ورزش و یا غیره می شود، همچنین تخمه ی آفتابگردان برای پوست و زیبایی، مراقبت از موها، کاهش وزن، تحکیم استخوان، بهبود گوارش، جلوگیری از آسیبهای سلولی، کاهش ریزش مو و غیره مفید می باشد و دارای خواص ویژه برای کبد و دیابت نیز می باشد.

اگر در مصرف تخمه ی آفتابگردان زیاده روی شود باعث چاقی و اضافه وزن می شود و به دلیل کالری نسبتا بالایی که دارد برخی از افراد از آن در رژیمهای غذایی شان استفاده می کنند.

تخمه آفتابگردان محلی

تخمه آفتابگردان خام عمده

بهتر است بدانید که طبع گل آفتابگردان گرم و خشک می باشد و برای درمان لاغری، بارداری، ضد التهابی، پوست و مو، اسهال و یبوست، سرماخوردگی و برونشیت، سرطان و استخوان سازی مفید است. افرادی که به دنبال خوراکی برای تقویت اعصاب می باشند نیز می توانند از تخمه آفتابگردان خام عمده استفاده نمایند و بهتر است که آن را بعد از صبحانه میل کنند همچنین به دلیل وجود ویتامین آ  فراوان در تخمه آفتابگردان برای چشمها و دندانها هم مفید است.

علاوه بر تمامی خواص ذکر شده از تخمه ی آفتابگردان بهتر است که با مضرات تخمه ی آفتابگردان نیز آشنا شوید که بدین شرح می باشند: زیاده روی در مصرف تخمه آفتابگردان باعث چاقی می شود و همچنین نمک ید دار به کار رفته در آن نیز سبب فشار خون خواهد شد.

تخمه آفتابگردان خام عمده

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *