ظروف مسی خام برای فیروزه کوبی

با ظروف مسی دل ثروت را به دست آوردم

پول یک نتیجه است، ثروت یک نتیجه دیگر. سلامتی، بیماری و حتی وزنی که دارید همه و همه نتایج هستند. ما در دنیای علت و معلول زندگی می کنیم. من ثروتمند شدن خود را دلیل پا گذاشتن و انتخاب تجارت در حوزه ظروف مسی میدانم.

ظروف مسی خاتم

پس از گذشت سال ها، استفاده از هنر خاتم کاری روی ظروف مسی خاتم رواج یافت و در بهای مناسب تر در بازار برای عموم مردم قابل دسترس شد.

با ترکیب مس و خاتم در همراهی دو هنر زیبای مس گری و خاتم کاری، ظروف مسی خاتم کاری زیبایی تهیه می شوند که نمایانگر زیبایی و ظرافت این هنر قدیمی و زیبا روی ظروف هستند.

قیمت این دسته از ظروف فوق العاده زیبا و زینتی، به سایز و ابعاد ظروف، نام تولید کننده، کیفیت، زیبایی و مرغوبیت مواد اولیه استفاده شده در این محصول بستگی دارد.

برای نمونه قیمت یک قهوه جوش مسی ۱۰۵ هزار تومان و قیمت یک تنگ مسی فاخر تا ۶۰ میلیون تومان می رسد.

خرید این ظروف بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و شما با تهیه یک ظرف حتی کوچک، یک ظرف زیبا، دکوراتیو و پر جلوه را خریداری می کنید.

ظروف مسی خاتم

ظروف مسی رستورانی

ظروف مسی رستورانی دارای ظاهر زیبایی بوده و جذابیت غذا را دوچندان می کنند، امروزه از این ظروف زیبا در رستوران و سفره خانه های سنتی به وفور استفاده می گردد و توجه زیادی را به خد جلب کرده است.

جهت سرو غذاهای ایرانی ظروف مسی رستورانی بسیار مناسب بوده و طرح این ظروف نشات گرفته از سینی های بزرگ مسی قدیمی می باشد که استفاده از آن یادآور خاطرات گذشته می باشد.

ظروف مسی رستورانی عموما کارخانه ای هستند زیرا باید دارای ابعادی مشخص و سطحی صیقلی باشند همچنین این ظروف نسبت به جنس چینی غذا را در مدتی طولانیتر گرم نگه می دارد.

ظروف مسی رستورانی

ظروف مسی خام برای فیروزه کوبی

ظروف مسی خام برای فیروزه کوبی از دیرباز بخش مهمی از زندگی ما بوده است و مسگران در ایجاد و شکل دادن به ظروف مسی بسیار دقت می کنند.

فرآیند ساخت ظروف خام مس ساده و راحت نیست و تنها مسگران ماهر قادر به تولید با کیفیت و براق محصولات هستند.

در دهه های اخیر ارزش و قیمت ظروف مسی خام در نتیجه استفاده برخی از هنرمندان برای فیروزه کوبی و تزیینات افزایش یافته است اما جالب است بدانید قدمت این نوع ظروف به ۱۸ هزار سال قبل از میلاد مسیح بازمیگردد.

ظروف مسی خام برای فیروزه کوبی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *