با میلگرد خانه ای استحکام از ثروت ساختم

با میلگرد خانه ای استحکام از ثروت ساختم

از جمله اساسی ترین امکانات ساختمان سازی میلگرد و محصولات فولادی می باشد که نیاز اصلی برای شروع این فعالیت می باشد چرا که شکل گیری ساختمان و استحکام آن به میلگرد ها مربوط می باشد و از همین جهت می توان برای شروع فعالیت فروش به این محصولات روی آورد و درآمد بالایی را بدست آورد. من نیز از جمله تاجران نامی و تامین کننده عمده میلگرد در ایران من می باشم و از جهت ذکر تجربه برای شما این محصول را پیشنهاد برای شروع کسب و کارتان می کنم.

میلگرد فونداسیون

میلگرد پانچ فونداسیون، از میلگردهای آجدار و از نوع A3 و A4 می باشد و از مقاوم ترین میلگردها به شمار می رود.

میلگرد فونداسیون به دلیل خشکی و سختی زیاد، قابل خمکاری نبوده و جوشکاری روی آن امکان پذیر نمی باشد.

در ساخت میلگرد پانچ فونداسیون از فولاد حرارت دیده استفاده می شود، به همین علت در برابر نم و رطوبت و در نهایت پوسیدگی و شکست، مقاومت بی نظیری دارد.

وجود آج روی این نوع میلگردها، باعث ایجاد پیوستگی مناسبی میان بتن و میلگرد شده و در نهایت استحکام سازه را افزایش می دهد.

در مقایسه با انواع میلگردها، میلگرد پانچ فونداسیون از مقاومت کششی بالایی برخوردار بوده و سطح مقطع آن در بازه ۶ تا ۵۰ میلیمتر می باشد.

میلگرد فونداسیون

میلگرد اصفهان

برای اینکه سازه شما استحکام بالایی داشته باشد، لازم است از میلگرد اصفهان استفاده کنید.

جالب است بدانید که بتن به تنهایی برای افزایش مقاومت استفاده نمی شود و حتما باید با میلگرد استفاده شود در غیر این صورت استفاده از بتن توصیه نمی شود.

از میلگرد و سایر مقاطع فولادی در بتن (به طرق مختلف) برای افزایش مقاومت سازه بتنی استفاده می شود.

میلگرد ضد سایش یا میلگرد فولادی ۳۲۱ می باشد که طبق استاندارد آلمان DIN 1/4541 نیز نامیده می شود. از سیلیکون، ۲% منگنز و کمی فسفر و گوگرد تشکیل شده است.

این میلگرد مانند میلگرد ۳۰۴ در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و می تواند تا دمای ۸۷۰ درجه سانتیگراد را بدون اکسیداسیون تحمل کند. همچنین دارای انعطاف پذیری عالی و ضد مغناطیس است.

همچنین فولاد زنگ نزن ۳۲۱ در بین فروشندگان فولاد غیر استیل ۳۲۱ نامیده می شود که به دلیل ساختار آستنیتی آن است که به این معنی است که فولاد ۳۲۱ خاصیت غیر مغناطیسی دارد.

دمای آهنگری یا همان دمای آهنگری فولاد زنگ نزن ۳۲۱ حدود ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد است و این فولاد به دلیل اینکه در معرض عملیات آنیل نمی باشد دمای آنیلینگ ندارد.

میلگرد اصفهان

میلگرد اوتکا

تعداد میلگرد ۲۰ در هر بندیل ۶۷ شاخه می باشد. به طور کلی تعداد میلگرد ۲۰ در هر بندیل به این صورت است که هر بندیل میلگرد اوتکا دارای تعداد شاخه های متفاوتی است و برای محاسبه تعداد شاخه در هر بندیل، وزن هر بندیل بر وزن هر شاخه تقسیم می شود.

بنابراین می‌توان گفت که وزن هر بندیل میلگرد می تواند از دو تا پنج و نیم تن متغیر باشد.

پس بسته بندی محصول بسته به سایز و کارخانه تولید کننده متفاوت خواهد بود، به طور کلی بندیل بندی ساده ترین و راحت ترین نوع بسته بندی است و همچنین هزینه کمتری دارد و برای افراد مقرون به صرفه می باشد.

به این صورت که محصول توسط ورق های فلزی یا پلاستیکی دور پیچ می‌شود.

میلگرد ها فولادی هستند که به شکل میله می باشند و برای بهبود مقاومت کششی بتن مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت میلگرد ها به صورت لحظه‌ای محاسبه می‌شود و شما می‌توانید از درب کارخانه این محصول را خریداری کنید.

دلیل مختلفی وجود دارد که باعث نوسان در قیمت میلگرد می شود، میلگرد یک نوع پروفیل است که به علت حجم مصرف بالا در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی محبوب واقع شده است و کاربرد زیادی دارد.

میلگرد اوتکا

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *