با پسته فرمول جادویی ثروت را یافتم

با پسته فرمول جادویی ثروت را یافتم

برای هر شخصی فرمول موفقیت و ثروتمندی متفاوت است و من توانستم با تولید پسته و عرضه آن در بازار به ثروت برسم و در ادامه مقاله ما می خواهیم به کاربردها، خواص، قیمت خرید و مصارف انواع  پسته به طور کامل و تخصصی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

پسته دامغان تازه

برای سلامت بدن باید از مواد مقوی مانند مغذی جات استفاده کرد، در بازار امروز قیمت پسته دامغان تازه کیلویی که بالای چند تن باشد را می شود ارزان تر خرید و فروخت عمده فروشی و خرید عمده باعث می شود. شما سود خیلی خوبی در پسته ببرید این خشکبار خوش طعم برای کسانی که  صبر دارند ایجاد باغ پسته برای آنها مثل طلای زیر خاک می ماند که بعد از پنج سال می توانند از آن بهره ببرند. باید از مهارت های خود در نو آوری پسته خشک استفاده کنیم و در هر کیلویی که چند بهره وری از آن به عمل بیاوریم مثلا از پوسته اولی پسته برای کود استفاده کنیم و یا خود پوسته سفت پسته را بصورت کیلویی به مراکز دارو سازی بفروشیم که از برای بعضی بیماری ها مثل بواسیر استفاده می کنند.

پسته ما می توانیم برای خون سازی در زمان بارداری همسر خود استفاده کنیم مخصوصا اگر پسته تازه به پوست نرم خود باشد که اثرات بهتری دارد هر میوه ای که تازه باشد از ویتامین های بیشتری در آن می شود استفاده برد.

پسته دامغان تازه

پسته اکبری ممتاز

برای خرید ارزان قیمت پایین تر یک محصول به باغ آن می رویم قیمت پسته اکبری ممتاز از دم باغ های رفسنجان برای ما بصرفه تر از عمده فروش های شهر ما می باشد، اگر خرید ما هم بصورت تناژی باشد. همینطور ارزش افزوده با روش های مختلف از جمله شور کردن یا فلفلی کردن و یا زعفرانی کردن پسته برای بازار داخل و یا خارج برای ما به همراه دارد.

پیدا کردن بازار های بکری در کشور های اطراف یا از طریق درست کردن سایت و تبلیغات به وسیله گوگل می توانیم مشتریان خارجی خوبی پیدا کنیم و برای کشور ارز آوری داشته باشیم. در بعضی از شرکت ها کلاس های آموزشی است که بتوانید آموزش صادرات پسته خشک را ببینید و جزو تاجران پسته بشوید.

پسته اکبری ممتاز

پسته خام فله ای

برای رسیدن به وزن ایده آل و بدن قوی باید از محصولات مقوی استفاده کنیم، قیمت پسته خام فله ای درجه یک در بازار متفاوت است، اما برای ما از بهترین نوع پسته باید باشد تا عملکرد خوبی در ورزش ببینیم. در سی گرم پسته از مواد خوبی مثل فیبر ویتامین ب شیش و منگنز است که برای ورزشکار و نیفتادن انرژی در حین فعالیت لازم و مناسب می باشد.

در ورزش هایی که برای رفتن روی استیج تمرین می کنند رسیدن به وزن های مناسب زیر نظر مربی خود نیازمند تمرین های سخت و رژیم های سنگینی و پر هزینه است، پسته در این رژیم ها همیشه جایگاه برای خود دارد، پسته خام برای این نوع تغذیه مناسب می باشد. در این بین پسته برای کودکانی که مشکل بینایی دارند می توانید از طریق ماساژ با روغن پسته در اطراف چشم آن و بصورت خوراکی از کم شدن شماره چشم کودک خود جلوگیری کنید.

پسته خام فله ای

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *