سارافون دخترانه مجلسی

با پوشاک دخترانه سود من چند برابر شد

فعالیت در حوزه ایی برای رسیدن به درآمد بالا مستلزم صبر و البته آموزش مدام می باشد. من با فعالیت در حوزه پوشاک دخترانه در ایران به یکی از تولید کنندگان عمده این محصول شناخته شده ام و در این مسیر چندسالی به صورت مستمر کار کردم و تجربه بدست آوردم و بعد از گذشت این ایام به درآمد بالایی رسیدم و توانستم محصولاتم را به کشور های دیگر نیز صادر کنم.

سارافون

ست شومیز با شلوار و یا دامن یکی از پرطرفدارترین مدل ها می باشد که در اکثر مهمانی های خانودگی و جشن تولد ها این سبک پوشش در میان زنان و دختران جوان دیده می شود.

طراحان لباس در هر فصل کاری مدل ها و طرح های جدیدی از مانتو، سارافون و شومیز را ارائه می دهند.

برای دوخت این مدل لباس ها از پارچه نخی خنک که آب رفت نداشته باشد و در طرح های متنوع استفاده می شود.

در چند سال اخیر مدل های مختلفی از وست و شومیز در داخل کشور طراحی شده است که سلیقه های مختلف را پوشش می دهد.

برخی افراد وست را با پافر و یا کاپشن اشتباه می گیرند و تفاوت آن ها را نمی دانند، وست نوعی جلیقه می باشد که آستین نداشته و جنس آن می تواند نازک یا ضخیم باشد اما پافر از جنس پارچه ترک می باشد و می تواند آستین نیز داشته باشد.

سارافون

 

سارافون دخترانه

یکی از پوشاک پرکاربرد که مورد علاقه دختر خانمها می باشد سارافون دخترانه بوده که طراحی و دوخت آن به گونه ای بوده که مجلسی است و گزینه مناسبی برای مهمانیها می باشد.

این لباس پاییزه بوده اما برای فصول مختلفی استفاده می شود، همچنین جنس ضخیم و بافتنی آن برای زمستان نیز مناسب است.

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی مفید را در خصوص این لباس در اختیار شما قرار دهیم و در انتها روشی مناسب را برای تهیه سارافون به شما پیشنهاد دهیم.

شومیز: در واقع همان تیشرت دخترانه می باشد که در گذشته شکل و شمایل دیگری داشته و اصل کلمه شومیز، فرانسوی است و مدل آن بدون دکمه بوده و در ناحیه پشت گردن و آستین آن دکمه دارد.

تونیک: نوعی بلوز بلند می باشد که آستین آن بسته به سلیقه می تواند کوتاه یا بلند باشد، همچنین قد این لباس و تنگ یا گشاد بودن آن نیز به سلیقه افراد بستگی دارد.

تونیک در دو نوع کلاه دار و بدون کلاه تولید می شود که برای مکانهای رسمی و غیر رسمی می توان از آنها استفاده کرد.

سارافون دخترانه

سارافون دخترانه مجلسی

ست کردن تو فصل زمستان اساسا کار دشواری نیست چرا که با یک دست پالتو، یک شال زمستانی چکمه می توانید قشنگ ترین استایل را داشته باشید اما ست فصل تابستان بسیار سخت است.

سارافون دخترانه مجلسی بلند پیشنهاد خوبی برای ایام تابستان است امروزه به دلیل تقاضای مشتریان علی الخصوص در فصل تابستان آن را در مدلها، طرحها، رنگهای متنوع و شاد مناسب فصل تابستان تولید می نمایند و شما می توانید براحتی، مناسب با سلیقه و ست باقی استایل خود آن را خریداری نمایید.

انواع مدل های سارافون دخترانه بلند در زیر به آن اشاره شده است:

  • مدل سارافون دخترانه بلند
  • مدل سارافون دخترانه چین چین
  • مدل سارافون دخترانه دورهمی
  • مدل سارافون دخترانه رسمی

حال که با اسامی مدلهای سارافون دخترانه آشنا شدید چگونه می توان یک سارافون دخترانه خوب را انتخاب نمود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که خریدن یک سارافون خوب معیار مخصوص به خودش را دارد و برای مثال می توان آن را با یک شومیز سفید مجلسی ست کرد.

سارافون دخترانه مجلسی

درباره‌ی پندار

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *