گوجه فرنگی در میدان تبریز

با گوجه پس از تلاطم بسیار به ساحل ثروت رسیدم

ثروتمند شدن، یک امتیاز نیست بلکه حق شما است. اگر تا جایی که میتوانید در زندگی دیگران ارزش ایجاد کنید این حق رو دارید که هر چقدر دلتان میخواهد ثروتمند باشید. با توجه به شرایط اقتصادی که در دنیای امروز حاکم می باشد من از رسیدن به این هدفم به کلی نا امید شده بودم تا اینکه با تجارت در بستر اینترنت آشنا شدم. بدون لحظه ای درنگ کسب و کارم را در حوزه ی گوجه راه اندازی کردم و پس از گذشت مدتی به درآمد میلیاردی که خواسته ی قلبی ام بود رسیدم.

گوجه خشک درجه یک

جالب است بدانید گوجه خشک درجه یک در آفتاب منبعی عالی از مواد معدنی، به ویژه پتاسیم و منیزیم به شمار می رود. پتاسیم به اعصاب شما کمک می کند و تعادل الکترولیت شما را تنظیم کند، در حالی که منیزیم بافت استخوان سالم را حفظ می کند و به تولید انرژی کمک می کند. ۱ لیوان گوجه خشک شده در آفتاب، ۱۰۵ میلی گرم منیزیم (۳۳ و ۲۵ درصد از توصیه های روزانه مصرفی را برای خانم ها و آقایان) و ۱۸۵۰ میلی گرم پتاسیم یا ۳۹ درصد از توصیه های روزانه مصرفی فراهم را می کند. مصرف گوجه فرنگی خشک شده در آفتاب همچنین باعث افزایش جذب آهن، منگنز، مس و فسفر می شود.

گوجه فرنگی خشک شده را به عنوان منبع ویتامین ها، به خصوص ویتامین K و نیاسین به رژیم غذایی خود اضافه کنید. ویتامین K به بدن شما کمک می کند تا بافت استخوان را حفظ کرده و در تشکیل لخته خون نقش اساسی دارد، در حالی که نیاسین از متابولیسم شما پشتیبانی می کند و به عملکرد سالم مغز کمک می کند.

گوجه خشک درجه یک

گوجه فرنگی در بازار روز

قیمت گوجه‌ فرنگی در بازار روز تا حد زیادی به شرایط صادرات و همچنین میزان عرضه به تقاضا بستگی دارد و همین موضوعات سبب تغییرات بسیار زیاد در قیمت آن خواهد بود. سفارش مستقیم این کالا بسیار راه مناسب تری است که بتوانید از طریق آن کالای خود را به صورت عمده خریداری نمایید زیرا از این طریق واسطه های موجود حذف می گردند در حال حاضر این شرکت بازرگانی دارای فروش بسیار فوق‌ العاده‌ای در داخل و خارج می باشد که به سبب عرضه مستمر کالای با کیفیت آن را به دست آورده است.

تولید بهترین گوجه فرنگی با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و توسط افراد مجرب و کاردان در این حرفه انجام می شود که این امر به تنهایی سبب شده است که این محصولات از نظر کیفی در بالا ترین درجه قرار گیرد و هم چنین تولید این محصول بر اساس بهترین متریال های روز دنیا و طبق تمامی استاندارد های بین المللی انجام می شود.

گوجه فرنگی در بازار روز

گوجه فرنگی در میدان تبریز

خواص گوجه فرنگی صادراتی بسیار زیاد است که می توان به خوابی راحت و بهبود حرکت عضله ها و افزایش قدرت یادگیری و حافظه اشاره کنیم، گوجه فرنگی ها در انواع رنگ سرشار از ویتامین ث و آنتی اکسیدان هستند که با رادیکال های آزاد مضر در بدن که باعث ایجاد سرطان می شوند مبارزه می کنند و به همین دلیل است که می گویند گوجه فرنگی در میدان تبریز خواص ضد سرطانی دارند.

فولیک اسید موجود در گوجه فرنگی برای از بین بردن عوامل استرس زا و افسردگی مفید و موثر است، به علاوه این گیاه حاوی فیبر و پروتئین است که برای سلامتی بدن مفید می باشد.

گوجه فرنگی در میدان تبریز

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *