بدون مهارت هم می توانیم ثروتمند باشیم

بدون مهارت هم می توانیم ثروتمند باشیم

برای رسیدن به ثروت و برای درست کردن یک کسب و کار عالی برای خودمان نیازی نیست که وارد راه های عجیب و پر هزینه و پر از زحمت بشویم کافیست با نگاه درست و دقیق کسب و کار خودمان را راه اندازی کنیم بدون مهارت هم می شود که به ثروت برسیم من بر روی یک محصول عالی یعنی سبزی خشک فعالیتم را شروع کردم و توانستم به مهارت و ثروتی که می خواستم برسم در ادامه با انواع  این سبزی ها و کار ما آشنا می شوید.

سبزی خشک آش رشته

هر یک از سبزی خشک آش رشته مورد استفاده در آش رشته خواص زیادی دارد که در اینجا به بررسی برخی خواص سبزی های خشک موجود در آش رشته می پردازیم.

تره خشک: بهبود عملکرد سیستم ایمنی، جلوگیری از لخته شدن خون، تولید کلاژن و ترمیم بافت ها، تقویت دندان ها و استخوان. جعفری خشک: درمان اسهال، ضد التهاب، جلوگیری از ریزش مو، منظم شدن قاعدگی، درمان سرفه های آلرژیک و ضد سرطان.

سبزی خشک آش رشته

سبزی خشک معطر

حتما تاکنون بارها برایتان پیش آمده که درب خانه مادر و مادربزرگ را گشوده و بوی سبزی خشک معطر و غذایی خوشمزه و دلچسب را استشمام نموده اید.

همه این ها به دلیل استفاده از سبزی های خشک معطر می باشد، این سبزی ها شامل نعناع، جعفری، پونه، گشنیز و بسیاری دیگر بوده و قابل استفاده در مصارف مختلف می باشند.

برای خرید این محصولات می توانید با مراجعه به مراکز تهیه و توزیع این محصولات، با مشاهده تمامی سبزی های معطر و اطمینان از تمیزی و رعایت بهداشت مرکز، اقدام به خرید کردن نمایید.

همچنین امروزه در هر فروشگاهی که نگاه کنید انواع مختلف سبزی های معطر را مشاهده نموده و امکان خرید از این طریق نیز برای افراد مهیا می باشد.

سبزی خشک معطر

سبزی خشک شنبلیله

سبزی خشک شنبلیله دارای انواع مواد مفید و مغذی از جمله: فسفاتهای آلی، لسیتین و نوکلئو آلبومین است و موارد استفاده ی آن در درمان نقرس و دیابت، راشیتیسم، کم خونی، لنفاویسم و لاغری می باشد.

آرد تخم شنبلیله برای ضماد روی دمل و انواع زخم عالی است. پیامبر خدا ص فرمود: خوردن شنبلیله بر شما لازم است حتی اگر هم وزن آن به طلا فروخته شود. و نیز در جایی دیگر می فرمایند: با سبزی شنبلیله دردهای خود را درمان کنید؛ اگر امت من بدانند در شنبلیله چه خواصی است با آن دردها را درمان می کنند اگر چه هم وزن آن طلا بدهند..

سبزی خشک شنبلیله و سایر سبزی های خشک در کارخانه های بزرگ تهیه و بسته بندی می شود به این صورت که ابتدا سبزی های تازه را در حجم بالا از کشاورزان خریداری کرده سپس به کارخانه منتقل می کنند.

 

سبزی خشک شنبلیله

 

 

 

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *