برنج برای من عطر ثروت داشت

برنج برای من عطر ثروت داشت

من در استان های شمالی کشور که قطب اصلی تولید برنج در ایران بود زندگی می کردم و همین سبب شد که من نیز مانند بسیاری از همشریانم در زمنیه فروش برنج به فعالیت بپردازم اما وجه تمایز من با بقیه افراد این بود که من توانستم با تلاش و آموزش ها کاربردی فروش، محصولاتم را علاوه بر توزیع در داخل کشور به کشور های همسایه نیز ارسال کنم و تجربه پر سود را داشته باشم.

برنج کته

بیشتر افراد خانه دار ترجیح می دهند برنج کته ارزان را برای مصارف روزانه تهیه کنند و خرید این محصول به روشهای مختلفی انجام می شود.

برای برگذاری مهمانی ها از برنج آبکشی شده استفاه می شود تا به خوبی قد کشیده شده باشد و برای طبخ این دو مدل باید فوت و فن های آشپزی را بلد باشید تا غذایی خوشمزه آماده کنید و افراد از آن لذت ببرند.

برنج یکی از مواد غذایی پرمصرف در سراسر دنیا به‌ شمار می‌رود.

این خوراکی خوشمزه به شیوه‌های مختلفی دم می‌شود. در روش آبکش‌کردن بخشی از املاح، ویتامین‌ها، کربوهیدرات و فیبر موجود در آب برنج از بین می‌رود.

پس روش بهتر این است که از همه خواص برنج کته استفاده کنیم. در حال حاضر چهار نوع برنج با نام‌های سفید، سیاه، قرمز و برنج قهوه‌ای کشت و تولید می‌شود.

هر کدام از انواع برنج را می‌توان به دو شیوه کته یا دمی ‌و آبکشی تهیه و استفاده کرد.

برنج کته

برنج طارم

از انواع برنج طارم می توان به موارد زیر اشاره کرد: برنج طارم دم سیاه، برنج طارم سنگی، برنج طارم صدری که در شهرها و استانهای مختلفی کشت می شود که هر کدام برتری خاص نسبت به دیگری دارد و از محبوب ترین آن به برنج طارم سنگی می توان یاد کرد.

برنج طارم سرشار از ویتامینهای مختلفی همچون ویتامین ب، ویتامین د، کلسیم، آهن، تیامین، فیبر و غیره می‌باشد و به خاطر آسان هضم شدن آن هیچگونه احساس سنگینی و نفخ در بدن انسان نمی شود و حتی به عملکرد روده ها سیستم ایمنی، عصبی، مغز و قلب مفید است.

استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد، افسردگی را از بین می برد و برای درمان یبوست کاربرد دارد و حتی برای تقویت پوست مو گزینه مناسبی است.

افرادی که اندام لاغری دارند برای رسیدن به اندام مورد نظر و دلخواه خود می توانند از جوانه برنج برای افزایش وزن خود استفاده کنند اما مصرف بی رویه آن باعث یبوست، اختلالات عصبی و دیابت می شود.

برنج طارم

برنج هاشمی

این محصول بی نظیر در دسته برنجهای قد بلند قرار می گیرد زیرا ساقه و خوشه آن بلندتر از سایر برنجها است.

خوب است بدانید برنج هاشمی به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شوند و تفاوتشان در این است که نوع سرد، ساقه باریکتری نسبت به نوع گرم دارد.

منظور از سرد و گرم، طبع برنج نیست بلکه نوع رشد و رسیدن آن است زیرا برنج سرد حدود یک هفته دیرتر از برنج نوع گرم می رسد، شخصی که کاشف برنج هاشمی است بیان نموده نوع سرد بهتر از نوع گرم آن می باشد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید خوب است بدانید که نسبت به سایر برنجها چاقتر بوده و حالتی کشیده دارد همچنین هنگام پخت از عطر بی نظیری برخوردار است و به اصطلاح ری بالایی دارد، از ویژگیهای زبانزد آن می توان به حفظ نرمی تا مدت زمان زیادی پس از پخت اشاره کرد.

برنج هاشمی

 

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *