بزرگ ترین راز افراد موفق بعد از شکست چه بود

بزرگ ترین راز افراد موفق بعد از شکست چه بود

چه بسیار افرادی که بعد از شکست در زندگی به موفقیت زیادی دست پیدا کرده اند و رمز پیشرفت آنها در زندگی برطرف کردن نکات منفی خودشان بوده و سعی کرده اند که بپذیرند دارای مشکل هستند و می توانند کمک بسیاری به خوشان بکنند و برخی افراد با تولید زیتون پرورده و پخش آن در شهرهای مختلف به سود خوبی دست پیدا کرده اند.

زیتون پرورده

برای تهیه زیتون پرورده خوشمزه ابتدا زیتون های بدون هسته را باید جدا کنیم و به شستشو بپردازید تا مواد زائد و آلودگیها از آنها جدا شود بعد به مدت یک ساعت در آب سرد قرار بدهید تا مقدار مزه شوری و ترشی آنها از بین برود.

بعد از آبگیری کامل زیتونها مغز گردوی چرخ شده را درون کاسه می ریزیم و به آنها اضافه می کنیم بعد از هم زدن آنها را به انار و آب لیمو را به آنها اضافه می کنیم و کاملا مخلوط میکنیم در ادامه پس از مخلوط شدن مواد دیگر افزودنیهای خوشمزه و چاشنیهای دیگر را به آنها اضافه می کنیم و ادویه های مورد نظر را برای خوش طعم کردن زیتون پرورده خود به آن اضافه می کنیم.

محصول زیتون در شمال کشور طرفداران بیشماری دارد و در استان گیلان تهیه زیتون پرورده خانگی گیلانی بسیار مرسوم می باشد.

پرورده

زیتون

زیتون پرورده با سس خوشمزه را می‌توان در کنار همه غذاها به خصوص غذاهای شمالی مثل کباب ترش، میرزا قاسمی، ماهی شکم پر و … استفاده کرد. البته باید بدانید مثل هر ماده غذایی دیگری، استفاده بیش از حد از زیتون و مشتقات آن می‌تواند مضر باشد.

شما می‌توانید به جای آبلیمو از آب نارنج نیز در تهیه زیتون پرورده استفاده کنید که طعم بسیار خوبی به آن می‌دهد. استفاده از سیر یک مورد دل‌خواه است اما توصیه می‌شود آن را حتما به مواد زیتون پرورده اضافه کنید.

عطر سیر در ترکیب با سایر مواد بسیار خاص خواهد بود.سبزی اصلی برای تهیه زیتون پرورده اغلب چوچاق است اما از آنجا که این سبزی فقط در شمال یافت می‌شود می‌توانید از ترکیب نعناع و گشنیر به جای آن استفاده نمایید.

زیتون

زیتون پرورده  دلفین

از آنجاییکه زیتون پرورده دلفین خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی دارد، باعث افزایش پروبیوتیک در روده ها می شود و به سلامت روده ها کمک خواهد کرد علاوه بر این، فیبر موجود در روغن زیتون حرکات روده را افزایش می دهد و به پیشگیری و درمان یبوست کمک شایانی می کند به درمان بیماریهای کبد به ویژه کبد چرب کمک خواهد کرد، زیرا خواص ضد التهابی دارد و مانع از استرس اکسیداتیو می شود.

باعث کاهش اشتها می شود و وزن را کاهش می دهد زیتون منبع چربیهای سالم می باشد، به همین دلیل چربی سوزی را افزایش می دهد، که این به نوبه خودش موجب شده، وزن کاهش یابد و موجب لاغری می شود جذب گلوکز خون را با سرعت قابل توجه ای کاهش می دهد زیرا منبع چربیهای غیر اشباع است و قند خون بالا را پایین می آورد و خطر ابتلا به دیابت را پایین می آورد خطر ابتلا به بیماریهای کلیوی را کاهش می دهد.

زیتون پرورده دلفین

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *