راهنمای خرید هاست در ایران

بهترین هاست ایران در سال ۱۴۰۰ کدامند؟

در ابتدا خرید خانه دار برای من دشوار بود زیرا هیچ تجربه ای نداشتم. یادم می آید اولین باری که می خواستم هاست بخرم ، سریع به گوگل رفتم و کلماتی مانند بهترین هاست وردپرس را جستجو کردم یا یک هاست فوق العاده ارزان را خریداری کردم

بدون اینکه مقالاتی در این زمینه بخوانم و از چند نفر بپرسم ، مستقیماً به شرکت میزبان رفتم . و من اولین میزبان خود را خریدم. اما پس از مدتی ، هنگامی که سایت ظاهر شد ، با مشکلاتی از جمله سرعت کم ، قطع مداوم سایت و نگهداری ضعیف روبرو شدم و دائماً در فکر میزبانی سایت خود بودم.

سرانجام مجبور شدم از میزبانی که میزبانم مهاجرت کنم و به جای دیگری بروم! بعد از مدتی فهمیدم که این میزبانی مناسب نیست و مشکلاتی دارد ، بنابراین دوباره حرکت کردم. این چرخه مهاجرت با چندین شرکت میزبان ادامه داشت و نگرانی روزانه من این بود که از کجا می توان میزبان را خریداری کرد؟

چه کسی بهترین هاست در ایران را ارائه می دهد؟ این کار فنی مانع ایجاد محتوا و سئو شد. سرانجام ، بعد از ۱ سال و نیم با تغییر ۵ میزبانی موفق شدم یک میزبان خوب بخرم ، بسیار خوشحالم که این مقاله را انتخاب کردم ، یک کیف پر از تجربه ، برای خواندن راهنمای خرید هاست اینجا کلیک کنید.

در اینجا با ۱۰ بهترین شرکت میزبان در ایران ملاقات خواهید کرد. بازخوردی که از تجربه خودم و سایر دوستان داشتم ، و شخصاً جزئیات را مرور کردم. به عنوان مثال ، از نظر پشتیبانی ، من میزبانی را در روز جمعه مشخص کردم و زمان پاسخ را ضبط کردم. مطمئناً فقط با یک بلیط نمی توانید میزان پشتیبانی دقیق از شرکت های میزبان را تعیین کنید.

من مطمئن هستم که شما نمی توانید صبر کنید چند روز در انجمن ها ، گروه های تلگرامی و همچنین در خود شرکت های میزبان باشید و ببینید چه کسی بهترین هاست را ارائه می دهد! اصلاً لازم نیست اگر تا پایان مقاله با من هستید ، به شما قول می دهم بهترین هاست ایرانی را با توجه به نیاز تجارت و کارتون خود انتخاب کنید.

من بسیار خوشحالم که در مورد تجربه ارزشمند شما نظر می دهم تا این مقاله عملی تر از آب شود و سایر دوستان ما بتوانند بهترین میزبان های ایرانی را با توجه به شغل خود انتخاب کنند.

۹ فاکتور مهم در خرید هاست

برای خرید هاست ، باید تعدادی از فاکتورها را در نظر گرفت. در اینجا می خواهم به طور خلاصه به مهمترین عوامل در انتخاب میزبان مناسب بپردازم و تجربه ای را که از برترین شرکتهای میزبان در ایران داشتم با شما در میان بگذارم.

یادم هست هر یک از شرکت های میزبان ایرانی امکانات مختلفی را برای میزبان خود ارائه می دهند.

۱٫ فضای هاست
میزبانی میزانی از فضایی که شرکت میزبان به طور انحصاری در اختیار شما قرار می دهد. فضای میزبانی به نوع فعالیت سایت شما بستگی دارد ، به عنوان مثال ، اگر قصد راه اندازی یک سایت شخصی را دارید ، فضای کارتونی آن کمتر از ۱ گیگابایت خواهد بود.

۲٫ پهنای باند
به میزان ترافیک مصرفی یک سایت پهنای باند گفته می شود که در گیگابایت محاسبه می شود. به عنوان مثال ، تعداد بازدید از یک سایت یا تعداد پرونده های بارگیری شده توسط کاربران از یک سایت. اگر فکر می کنید بازدید سایت شما در آینده افزایش می یابد ، میزبان پهنای باند خوبی را دریافت کنید تا بعداً مجبور نباشید هزینه بیشتری را برای ارتقا هزینه کنید.

۳٫ در دسترس بودن (حداکثر ۹۹٪ uptime)
مدت زمانی که سایت در دسترس است و زمان زیاد را uptime می نامند. این فاکتور هنگام خرید هاست بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید. زیرا وقفه های پی در پی نه تنها به اعتبار سایت آسیب می رساند ، بلکه باعث سردرگمی کاربران شده و آنها را از مراجعه به سایت شما منصرف می کند.

بسیاری از سرویس های آنلاین برای بررسی زمان کار سایت وجود دارد که یکی از آنها uptimeRobot است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به صورت رایگان ثبت نام کنید و uptimeRobot هر ۵ دقیقه سایت شما را بررسی می کند ، اگر سایت شما در دسترس نباشد ، از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد که سایت در دسترس نیست !! (بیشتر مهاجرت من از این میزبانی به این میزبان در حال اجرا بد بود)

بهترین میزبانی ایرانی تا ۹۹٪ آپ تایم را تضمین می کند. ما ۱۰۰٪ uptime نداریم!

۴٫ صفحه کنترل
کنترل پنل رابط کاربری بین کاربر و میزبان است و اکثر هاست های ارائه شده در ایران از دو پنل CPanel و Direct Admin استفاده می کنند. می توانید سایت خود را از طریق کنترل پنل مدیریت کنید.

برای راحتی کار ، من سیپانل را توصیه می کنم.

۵٫ بکاپ های منظم
برای مدیر سایت هیچ چیز مهمتر از داشتن پشتیبان گیری کامل و سالم از آخرین اطلاعات سایت در صورت بروز مشکل در سایت وی و امکان بازیابی آنها در اسرع وقت نیست. طبق سوالی که از شرکت های میزبان داشتم ، آنها هر روز و هفته اطلاعات مشتریان خود را بایگانی می کنند.

۶٫ پشتیبانی شبانه روزی
بسیاری از شرکت های میزبان ادعا می کنند که ۷ روز در هفته پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می دهند. اما آیا اینطور است؟ باید بررسی شود هنگام بروز مشکلی ، هنگام نمایش پشتیبان ، پشتیبانی بسیار مهم است.

۷٫ گواهی SSL
گواهی SSL با فعال سازی پروتکل https در سایت مرتبط است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اطمینان حاصل کنید که ویژگی SSL به صورت رایگان در اختیار میزبان شما قرار گرفته است. (از همان اولین میزبانی که به من پول دادم …)

۸٫ امنیت سرور
مورد مهم دیگری که میزبانی باید داشته باشد تأمین امنیت مشتری است. مسئله امنیت یک حوزه کاملاً تخصصی است که در حال حاضر بیشتر شرکتهای میزبان نمی توانند این نیاز مهم را برای مشتریان خود برآورده کنند. (مخصوصاً میزبانی مبتدی با هاست ارزان)

۹٫ قیمت های عادلانه و رقابتی
قیمت مهمترین عاملی است که همه ما هنگام خرید هاست به خاطر داریم. به عنوان مثال هرکسی توانایی خرید بهترین هاست از نظر پهنای باند را ندارد. آنها تازه تجارت اینترنتی خود را شروع کرده اند و بازدید کننده زیادی ندارند و نیازی به خرید هاست با امکانات زیاد ندارند !!!

بسیاری از شرکت های میزبان قیمت های خوبی دارند. این واقعیت که یک شرکت میزبان می خواهد منابع نامناسبی را با قیمت بالا در اختیار مشتری قرار دهد ، نمی توان چنین میزبانی را بهترین میزبانی ایرانی دانست.

مهم‌ترین امکاناتی که برای خرید بهترین هاست باید در نظر بگیریم:

  1. آپ تایم بالا
  2. پشتیبانی دائمی
  3. پهنای باند زیاد
  4. فضای هاست خوب
  5. سرعت و بکاپ گیری منظم
  6. قیمت مناسب
  7. امنیت بالا

اینا کافیه!

معرفی و مقایسه ۱۰ هاستینگ برتر ایران در سال ۱۴۰۰

۱٫ سون هاست

سون هاست بهترین هاستینگ

هاستینگ مناسب آپتایم ماهانه آدرس
سون هاست سایت پربازدید و کم بازدید با قیمت مناسب %۹۹٫۸۹۰ ۷ho.st

سون هاست یکی از هاستینگ های برتر ایران که در طی ۱۴ سال فعالیت تونسته با بیش از ۲۰ پرسنل، به ۲۱۰۰۰ کاربر خدمات هاستینگ ارائه کند و خودش رو در لیست بهترین سایت های خرید هاست جا بندازه. به نظر من شرکت سون هاست آینده ی درخشانی خواهد داشت.

وقتی برای اولین بار وارد فضای وب شدم به اتفاق دوستم تصمیم گرفتیم یه سایت کتابفروشی با دامنه دانشیار بزنیم؛ از سون هاست یک هاست ۱ ماهه گرفتیم و بدونِ هدف و دانش خاصی بعد از چند ماه بی انگیزه شدیم و سایت رو رها کردیم. هاست و دامنه رو تمدید نکردیم تا غیرفعال (ساسپند) شد و اون دامنه قشنگ رو گرفتن 😅

به شخصه برای اولین بار از سرویس‌های سون هاست استفاده کردم. از نظر پشتیبانی واقعا راضی بودیم، در هر بازه زمانی که تیکت میزدیم، بلافاصله جواب میدادن و این پشتیبانی ۲۴ ساعتشون واقعا برای وبمسترهای کوچولویی مثه ما عالی بود.

میانگین زمان پاسخگویی سون هاست در روز جمعه به تیکت‌ها، ۵ دقیقه‌اس.

هاست ایران سون هاست در دیتاسنترهای پارس انلاین و افرانت میزبانی می‌شوند و میزبانی خارج هم از آلمان دیتاسنتر هتزنر انجام می‌شود.

چی شد که رفتیم سون هاست؟

دوستم گفت یه هاستینگی هست که تا ۳۰ روز گارانتی بازگشت وجه داره این یعنی از خدماتی که ارائه میدن، اطمینان کامل دارن و اگه ما از سرویس مون راضی نباشیم می تونیم پولمون رو ازشون پس بگیریم. پس با امنیت کامل رفتیم سون هاست و در کل تجربه خوبی داشتیم. (دانشجوها‌ی بی پولی بودیم 😁)

مزایای سون هاست

  • ارائه هاست حرفه ای لینوکس
  • ارائه بهترین هاست ها
  • ارائه هاست دانلود تا ۶ ترابایت
  • ارائه پهنای باند نامحدود
  • ارائه هاست فوق ارزان
  • بکارگیری تجهیزات سخت افزاری قدرتمند
  • کیفیت بالای سرویس های ارائه شده
  • پشتیبانی کاربلد و سریع
  • دارای آپتایم ۹۹٫۸۹۰
  • ارائه بک آپ روزانه، هفتگی و ماهانه
  • ارائه گواهینامه SSL رایگان
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی تا ۳۰ روز

معایب سون هاست

  • موردی پیدا نشده

پیشنهاد خرید

اگه دنبال خرید هاست مخصوص وردپرس، لینوکس یا هاست دانلود باحجم بالا هستید و قصد هزینه زیادی ندارند سون هاست بهترین گزینه می تونه باشه.

مشاهده تعرفه ها و خرید از سون هاست

۲٫ وب رمز

هاستینگ وب رمز

هاستینگ مناسب آپتایم ماهانه آدرس
وب رمز سایت های وردپرسی %۹۹٫۸۸۰ webramz.com

به جرات می تونم لقب بهترین هاستینگ ایرانی رو به وب رمز بدم؛ اینو با توجه به تجربیاتی که ازشون دارم میگم. وب رمز با ۱۸ سال سابقه‌ی درخشان در حوزه‌ی هاستینگ، تونسته به بیش از ۳۰ هزار مشتری خدمات هاست ارائه کنه.

وب رمز چطوره؟

ارائه هاست از کشورهای مختلف با امکانات دلخواه مشتری باعث شد یه هاست وردپرس ازشون بگیرم. وب رمز در حال حاضر از لوکیشن‌های ایران، آلمان، فنلاند و فرانسه سرویس هاست ارائه می‌دهد و مهمترین مزیت این شرکت پشتیبانی سریع و کاربلد و آپتایم بسیار خوب است.

چرا وب رمز رو انتخاب کردم؟

من از مشتریان برگشتی وب رمز هستم قبلن یه بار ازش استفاده کردم بازم رفتم سراغشون؛ چون می‌دونستم یه جایه معتبریه و می‌تونم با خیال راحت میزبانی سایتم رو بهشون بدم. آپتایم بالا، سرعت، پشتیبانی سریع و خوش برخورد همه باعث شد وب رمز رو انتخاب کنم.

از نظر پشتیبانی وب رمز یک سر و گردن از تمام هاستینگ ها بالاتره اینو موقع خرید هاست و رفع مشکلات ناگهانی هاست تجربه کردم. میانگین آپتایم سایتم الان ۹۹٫۸۸۹ هست یعنی تقریبا در ماه ۱۰ دقیقه سایت ممکنه داون بشه که این درصد عالیه.

از نظر سرعت هم باید بگم عالیه فقط یه کوچولو قیمت سرویس هاش گرونه وگرنه من هیچ ایرادی نمی تونم ازشون بگیرم. از نظر قیمت، هرچقد پول بدی آش میخوری؛ سرویس های وب رمز نسبتا قیمت بالایی دارن. در اصل بسته به امکاناتی که میخواید قیمت ها محاسبه میشن. هم هاست داره سالی ۹۰ تومن با امکانات ضعیف و هم هاست داره سالانه ۵ میلیون! اما برای سایت های عادی مثه ماها یه هاست وردپرس ۵ گیگ سالانه در میاد ۸۶۰ تومن.

من همیشه برای میزبانی سایتم هاست ماهانه میگیرم چرا که میخوام در طی یک ماه هاستینگ رو از نظر آپتایم، پشتیبانی، سرعت و … بررسی کنم اگه رضایتم رو جلب کرد، هاست رو تمدید می‌کنم، در غیر اینصورت به هاست دیگه مهاجرت می‌کنم. خدا رو شکر وب رمز از این تست سربلند بیرون اومده و الان هاست سالانه ازشون خریدم 😊

مزایای وب رمز

  • ارائه هاست مناسب cpanel
  • ارائه هاست مخصوص وردپرس پرسرعت
  • ارائه هاست دانلود تا ۲۰۰ گیگ
  • ارائه بهترین هاست برای پایتون
  • ارائه هاست ماهانه
  • ارائه ترافیک نامحدود برای اکثر پلن ها
  • استفاده از سریع‌ترین هارد جهان (SSD Enterprise)
  • پشتیبانی خوب و به موقع
  • دارای آپتایم ۹۹٫۸۸۹
  • بکاپ از دیتابیس هر روز و در هفته هم دو بار فول بکاپ
  • ۷ روز گارانتی بازگشت وجه بدون یک سوال
  • تخفیفات ویژه برای خرید هاست سالانه

معایب وب رمز

  • قیمت نسبتاً بالا سرویس ها

پیشنهاد خرید

سرویس های وب رمز با توجه به نیاز هر فردی قابل ارائه هستن. و با توجه به پشتیبانی به موقع و خدمات ویژه ای که این هاستینگ ارائه می‌دهد شما می‌تونید هاست وردپرس یا هر نوع سرویس را با توجه به نیازی که دارید انتخاب کنید.

 

۳٫ گنجه هاست

گنجه هاست

هاستینگ مناسب آپتایم ماهانه آدرس
گنجه هاست سایت های کم بازدید و پربازدید %۹۹٫۸۳۳ ganje.host

شاید اسم گنجه هاست براتون زیاد آشنا نباشه اما این شرکت بهترین هاست پرسرعت ایران را ارائه می‌کنه. و طی ۱۰ سال فعالیت تونسته به موفقیت ‌های خوبی برسه. با توجه به نظرات مثبت کاربران در انجمن‌ها و شبکه‌های اجتماعی راجع به گنجه هاست‌ تصمیم گرفتم این سایت رو در لیست بهترین سایت خرید هاست و دامنه قرار بدم و خودم شخصا چند ماه میزبانی سایتم را بهشون دادم تا از خدمات این شرکت بیشتر مطمئن بشم.

از نظر پشتیبانی به وب رمز و سون هاست نمیرسن اما پشتیبانی قابل قبولی داشتند، چت آنلاین شون نصفه شب هم در دسترسه. وقتی سایتم رو بردم گنجه هاست دوستام گفتن: این سایتت رو چیکار کردی که انقد سریعه! خودمم باورم نمی‌شد به جرات می تونم بگم گنجه هاست از نظر سرعت هاست بهترین هاستینگ این مقاله‌ی نقد و بررسی هست.

از نظر قیمت خیلی گرونه حتی از وب رمز هم بیشتر. حالا شاید با خودت بگی چرا از گنجه هاست اومدم بیرون؟! همه چی داشت خوب پیش می‌رفت بطوریکه تا ۳ ماه من ۱۰ دقیقه هم سایتم داون نمیشد، همیشه سایتم بالا بود تا اینکه سایت به مدت ۷۲ ساعت از دسترس خارج شد؛ هر چقد به پشتیبان هاشون میگفتم سایت داون میگفتن: با دیتاسنترها به مشکل خوردیم و با اینترنت ایرانسل مشکل داریم به زودی حل میشه. خلاصه من روی کلمات سختی مثه کد تخفیف دیجی کالا صفحه اول بودم که این ۷۲ ساعت در دسترس نبودن به کلی رتبه هام رو نابود کرد و رفتم وب رمز.

نکته‌ی مهم: ببینید وقتی سایت تون بیش از ۲۴ ساعت داون بشه روی کلمات سخت سئوتون ریزش میکنه قبل اینکه این اتفاق بیفته شرکت هاستینگ موظفه مشکل رو برطرف کنه اگه نکرد ریسک نکنید سریع برید هاستینگ دیگه.

مزایای گنجه هاست

  • ارائه هاست حرفه‌ای لینوکس
  • ارائه هاست ووکامرس و وردپرس
  • ارائه هاست دانلود ویژه تا ۱۰ ترابایت
  • ارائه منابع مستقل و اختصاصی
  • ارائه هاست ماهانه
  • خرید هاست پر سرعت
  • استفاده از تکنولوژی Raid در جهت افزایش امنیت بالا
  • پشتیبانی فنی عالی به صورت ۲۴ ساعته
  • دارای آپتایم ۹۹٫۸۶۴
  • بک آپ روزانه، هفتگی و ماهانه در سرورهای مجزا
  • حداقل ۸۵۰ بک آپ در سال از هر سایت
  • ارائه گواهی SSL رایگان
  • گارانتی بازگشت وجه تا ۷ روز پس از خرید

معایب گنجه هاست

  • موردی پیدا نشده

پیشنهاد خرید

اگر دنبال خرید هاست پرسرعت لینوکس یا وردپرس هستید، سرویس های گنجه هاست گزینه مناسبی می تونن باشند.

 

 

 

۴٫ میزبان فا

میزبان فا بهترین هاست برای وردپرس

هاستینگ مناسب آپتایم ماهانه آدرس
میزبان فا سایت های وردپرس پربازدید %۹۹٫۸۶۰ mizbanfa.net

میزبان فا را در سایت آرشیو که بررسی کردم، متوجه شدم این شرکت از اواخر سال ۲۰۱۵ خیلی جدی شروع به فعالیت کرده و تونسته در طی این چند سال با وجود رقبای سر سخت و قدیمی به ۲۵۰۰۰ کاربر خدمات ارائه بده و نام و نشان خوبی از خود به جای بذاره.

مزیت خوب میزبان فا اینه‌ که تعداد کمی سایت را روی هر سرور میزبانی می کنند که این موضوع علاوه بر بالا رفتن سطح امنیت موجب بالا رفتن سرعت و پایداری سایت های میزبانی شده میشه.

میزبان فا ابتدای کار تخصصی روی هاست مخصوص وردپرس کار می کرد و الان هاست مخصوص ووکامرس، دانلود و هاست ابری رو به خدماتش اضافه کرده. در حال حاضر خیلی از افراد میزبان فا رو با هاست مخصوص وردپرس میشناسن.

میزبان فا از نظر سرعت در لیست هاست‌های پر سرعت قرار دارد چون سرویس‌های داخل ایران این شرکت در دیتاسنتر‌های معتبری میزبانی می‌شوند.

میانگین پشتیبانی میزبان فا در روز جمعه به تیکت‌ها، حدود ۱ ساعت می‌باشد.

تمام سرورهای میزبان فا در ایران و دیتاسنتر آسیاتک قرار دارند. از نظر قیمت باید بگم میزبان فا سرویس هایی با امکانات زیاد را با قیمت بسیار بالا ارائه می کنه و ممکنه برای خیلیا به صرفه نباشه.

مزایای میزبان فا

  • ارائه هاست ابری
  • ارائه هاست دانلود تا ۱۰ ترابایت
  • ارائه هاست ووکامرس
  • ارائه هاست ماهانه
  • ارائه هاست cpanel
  • ارائه هاست مخصوص برای وردپرس
  • بهره‌گیری از فایروال‌های قدرتمند جهت افزایش امنیت
  • پشتیبانی خوب و به موقع
  • دارای آپتایم ۹۹٫۸۶۰
  • ارائه بکاپ گیری منظم روزانه و هفتگی
  • ارائه گواهینامه SSL رایگان
  • گارانتی عودت وجه تا ۷ روز

معایب میزبان فا

  • نداشتن پلن‌های متنوع
  • عدم ارائه هاست خارج
  • قیمت‌های نسبتا بالا

پیشنهاد خرید

به سایت های کم بازدید پیشنهاد نمی کنم، اگه سایت وردپرسی پربازدیدی دارید میزبان فا گزینه مناسبیه.

مشاهده تعرفه ها و خرید از میزبانفا

 

۵٫ ایران سرور

ایران سرور بهترین هاستینگ

هاستینگ مناسب آپتایم ماهانه آدرس
ایران سرور سایت های پربازدید %۹۹٫۹۶۸ iranserver.com

اگر شما جزء کاربران قدیمی وب فارسی باشید قطعا با مجموعه‌ی ایران سرور به طور کامل آشنا هستید، این مجموعه از سال ۱۳۸۱ در حوزه‌ی هاستینگ فعال است و اکثر کاربران به دلیل معتبر بودن وارد این مجموعه می‌شوند. ایران سرور تا الان توانسته به بیش از ۱۴۰ هزار مشتری خدمات ارائه کند.

سرورهای خارجی ایران سرور در کشور های آلمان و فرانسه و فنلاند قرار دارند و مزیت برجسته ایران سرور آپتایم بالا و هاست پرسرعت است.

ایران سرور چطوره؟

شرکت ایران سرور علاوه بر هاست معمولی، هاست مخصوص بهینه‌ شده برای سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا، اپن کارت و پرستاشاپ را هم ارائه می‌کند. مثلاً هاست مخصوص پرستاشاپ دارای کانفیگ بخصوص برای پیکربندی فروشگاه اینترنتی است. در گروه های تلگرامی و انجمن های فعال ایرانی خیلی ها رو دیدم به عنوان بهترین هاستینگ برای فروشگاه اینترنتی ازش تعریف کردند، اما راستش رو بخواید من ازشون هاست ندارم اما ۳ دامنه خوشکل اونجا رزرو کردم.

از نظر پشتیبانی به وب رمز و سون هاست نمیرسه اما از طریق تیکت باهاشون صحبت داشتم راضی کننده بود. با وجود منابع سخت‌افزاری قوی از نظر سرعت هم عالی هست.

میانگین زمان پاسخگویی ایران سرور در روز جمعه به تیکت‌ها، ۶۰ دقیقه می‌باشد.

از نظر قیمت، سیاست‌گذاری ایران سرور طوریکه، سرویس های باکیفیتی را با قیمت بالا ارائه می کنه و در کنارش برای ثبت دامنه، ارزانترین و معتبرترین شرکت هاستینگ در ایران است.

مزایای ایران سرور

  • ارائه هاست ابری حرفه‌ای
  • ارائه بهترین سرور اختصاصی
  • ارائه هاست مخصوص وردپرس، جوملا، مجنتو و پرستاشاپ
  • ارائه هاست دانلود تا حجم ۳ ترابایت
  • بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی
  • ارائه هاست ماهانه
  • تنوع زیاد خدمات متناسب با نیاز کاربران
  • برخورداری از سرورهای قوی
  • بهترین نمایندگی هاست
  • پشتیبانی خوب و سریع
  • دارای آپتایم ۹۹٫۹۶۸
  • گارانتی بازگشت وجه تا ۱۴ روز

معایب ایران سرور

  • قیمت گذاری بالا
  • نداشتن گواهی SSL رایگان
  • پشتیبان‌گیری هفتگی

پیشنهاد خرید

اگه سایت کم ترافیکی دارید و دنبال هاست ارزون هستید، ایران سرور گزینه مناسبی نیست. ایران سرور را برای میزبانی سایت های پربازدید پیشنهاد می‌کنم!

مشاهده قیمت ها و خرید از ایران سرور

 

 

۶٫ میهن وب هاست

کد تخفیف برای میهن وب هاست

هاستینگ مناسب آپتایم ماهانه آدرس
میهن وب هاست سایت های کم ترافیک %۹۹٫۳۷۵ mihanwebhost.com

میهن وب هاست هم با توجه به تجربیات مثبت دوستان و بررسی‌های انجام شده میشه در لیست بهترین شرکت های هاستینگ ایران قرارش داد. این شرکت چندین ساله فعالیتش رو در گیلان آغاز کرده و به گفته خودشون تا الان به بیش از ۱۴۰ هزار مشتری خدمات ارائه کردن که نشون دهنده‌‌ی بزرگیِ این شرکته.

مزیت رقابتی که باعث شده میهن وب هاست به این تعداد مشتریان خدمات ارائه کنه، قیمت ارزان سرویس هاشون هست. میهن وب هاست برای سایت های کم بازدید پیشنهاد می شه، البته پلن های هاست پربازدید رو هم ارائه می کنن اما اگه سایت معمولی دارید و دنبال هاست ارزون هستید میهن وب هاست گزینه ی مناسبیه.

از نظر آپتایم، چند سایت که روی میهن وب هاست بودن رو بررسی کردم، آپتایم خوبی داشتن و دارای سرعت متوسطی بودن.

میهن وب هاست همانند سون هاست از کشور آلمان و دیتاسنتر هتزنر هاست ارائه می کند و از تابستان ۹۴ هاست های داخلی را از دیتاسنتر اختصاصیه خودشان ارائه می کنند. مزیت برجسته‌ی میهن وب هاست ارائه‌ی خدمات خوب با قیمت پایین است.

مزایای میهن وب هاست

  • قیمت به صرفه سرویس ها
  • ارائه هاست دانلود تا ۲۰۰ گیگ
  • ارائه هاست پشتیبان (برای افرادی که نیاز به یک هاست برای پشتیبان گیری از اطلاعاتشان دارند)
  • ارائه هاست نمایندگی سی پنل و ویندوز
  • ارائه هاست ویژه لاراول
  • هاست فوق ارزان
  • دارای آپتایم ۹۹٫۳۷۵
  • ارائه هاست ماهانه
  • استفاده از پردازنده های بسیار قوی
  • ارائه گواهینامه SSL رایگان

معایب میهن وب هاست

  • ارائه فضای میزبانی محدود (نهایت ۳۰ گیگ)
  • دیر جواب دادن به تیکت ها
  • پشتیبان‌گیری هفتگی

 

 

۷٫ نت افراز

هاستینگ نت افراز

هاستینگ مناسب آپتایم ماهانه آدرس
نت افراز سایت های دانلودی با حجم پایین %۹۹٫۹۶۶ netafraz.com

طبق گزارش وب سایت webhosting.info شرکت نت افراز جزو ۱۰ هاست برتر ایران به لحاظ میزبانی تعداد دامین های بین المللی می باشد. نت افراز با ۱۲ سال سابقه درخشان در حوزه هاستینگ تونسته بیش از ۷۰۰۰۰ وب‌سایت ایرانی را میزبانی کنه.

نت افزار چطوره؟

این شرکت به ارائه هاست با فضای زیاد و قیمت مناسب مشهوره.

تنها دلیلی که از نت افراز استفاده نکردم این بود که سرویس هاش رو فقط در کنترل پنل دایرکت ادمین ارائه میده و سی پنل که یک کنترل پنل پرطرفدار هست رو در سرویس هاش ارائه نمیده؛ من شخصا از رابط کاربری دایرکت ادمین خوشم نمیاد اگه با دایرکت ادمین نت افراز که سریعترین کنترل پنل موجوده کنار بیاید، نت افراز بهترین هاستینگ ایرانی می تونه باشه.

میانگین پشتیبانی نت افراز در روز جمعه به تیکت‌ها، ۲۵ دقیقه‌اس.

طبق گفته‌ی پشتیبان نت افراز کاربران از سراسر دنیا امکان تهیه سرویس از نت افراز را دارند و سرورهای خارجی نت افراز نیز در کشور فرانسه قرار دارند. یکی از مزایای خوب نت افراز ارائه هاست حجیم با قیمت مناسب است.

مزایای نت افراز

  • ارائه هاست های متنوع با قیمت بسیار خوب
  • ارائه سرویس های حجیم تا ۱۵۰ گیگ
  • ارائه پهنای باند بالا
  • ارائه هاست ماهانه در بعضی از سرویس ها
  • دامنه رایگان .ir
  • امنیت بالای سرور
  • پشتیبانی خوب و به موقع
  • دارای آپتایم ۹۹٫۹۶۶
  • ارائه بک آپ روزانه، هفتگی و ماهانه
  • ارائه گواهینامه SSL رایگان
  • تضمین بازگشت وجه بدون قید و شرط در هفته اول

معایب نت افراز

  • نداشتن سی پنل

 

 

 

۸٫ هاست نگار

هاست نگار بهترین هاست

هاستینگ مناسب آپتایم ماهانه آدرس
هاست نگار هر نوع وب سایتی %۹۹٫۸۸۰ hostnegar.com

هاست نگار هم یکی دیگر از بهترین شرکت های هاست ایران که فعالیتش رو از سال ۱۳۸۵ شروع کرده و تا الان به بیش از ۴۷۰۰۰ مشتری خدمات ارائه کرده.

با توجه به تجربیات ۶ ماهه خودم از هاست نگار؛

دقیقن یادمه روز جمعه از هاستینگ میزبان وردپرس مهاجرت کردم و اومدم هاست نگار، یه هاست ۳ ماهه خریدم و سپس پشتیبان هاست نگار کارای انتقال سایت رو انجام داد و در کل بگم پشتیبانی بدی نداشتن.

چرا اصلا هاست نگار رو انتخاب کردم؟

سرویس هایی با قیمت مناسب و بکاپ گیری منظم باعث شد هاست نگار رو انتخاب کنم و به نظرم می تونه در لیست بهترین هاستینگ ایرانی قرار بگیره.

بکاپ گیری منظم از سایت برام خیلی مهم بود که به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام میشد و یه بار این بکاپ گیری ها به دادم رسید. پیشنهاد می کنم بکاپ گیری رو جدی بگیرید و خودتون دو هفته یه بار فول بکاپ بگیرید.

درصد آپتایم بالایی داشت و از نظر سرعت می تونم بگم خوب بود.

حالا شاید بگی چرا از هاست نگار اومدم بیرون؟!

نمی دونم اصلا مشکل از کجا بود در ماه آخر دو بار سایتم با مشکل برخورد؛ با توجه به بررسی که کردم، مشکل از هاست بود و یه تغییراتی رو سرور داده بودند که سایت و پنل پیشخوان وردپرسم دو روز باز نشد و همین باعث شد سرویسم رو تمدید نکنم.

مزایای هاست نگار

  • ارائه هاست ابری
  • ارائه هاست دانلود تا ۵۰۰ گیگ
  • ارائه هاست مناسب برای وردپرس
  • پهنای باند نامحدود
  • دارای آپتایم ۹۹٫۸۸۰
  • ارائه بک آپ روزانه، هفتگی و ماهانه
  • گواهینامه SSL رایگان
  • ۱۰۰ ساعت اولیه خرید امکان تست و بازگشت وجه

معایب هاست نگار

  • تغییرات ناگهانی روی سرور
  • هاست ماهانه ندارد

پیشنهاد خرید

اگه دنبال هاست معمولی با پهنای باند بالا و قیمت مناسب هستید، هاست نگار گزینه مناسبیه.

مشاهده قیمت ها و خرید از هاست نگار

 

 

۹٫ آذر آنلاین

هاستینگ آذر آنلاین

هاستینگ مناسب آپتایم ماهانه آدرس
آذر آنلاین سایت های کم بازدید و پربازدید %۹۹٫۹۸۰ azaronline.com

آذر آنلاین از ارائه دهندگان خوب میزبانی وب در ایران است که بعد تحقیق و بررسی که داشتم، تصمیم گرفتم این شرکت را در لیست ۱۰ هاست برتر ایران قرار دهم. آذر آنلاین از سال ۱۳۸۸ فعالیتش را در حوزه هاستینگ شروع کرد و در حال حاضر با بیش از ۲۰ پرسنل به چندین هزار کاربر خدمات ارائه می‌کند. در طی این چند سال آذر آنلاین خدماتش را بر محور ثبت دامنه، سرور مجازی، سرور اختصاصی و گواهینامه ssl گسترش داده است.

یکی از مزیت شرکت آذر آنلاین این است که با استفاده از سیستم عامل Cloud Linux در کنار جدیدترین فناوری سخت افزاری از قدرتمندترین سرورهای جهان در مراکز معتبر استفاده کرده است. همچنین در هاست لینوکس حرفه ای آذرآنلاین منابع مستقل و اختصاصی برای تمام هاست ‌های پر بازدید با استفاده از سیستم عامل قدرتمند Cloud Linux در نظر گرفته شده است.

میانگین پشتیبانی آذر آنلاین در روز جمعه به تیکت‌ها، حدودا ۳ ساعت است.

به شخصه از سرویس‌های این شرکت استفاده نکرده‌ام، اگر شما از سرویس‌های این شرکت استفاده کردید لطفا ما رو از تجربیات ارزشمندتون بهره‌مند کنید.

مزایای آذر آنلاین

  • ارائه هاست لینوکس حرفه ای
  • ارائه هاست ویندوز حرفه ای
  • بهترین سایت خرید سرور مجازی
  • ارائه منابع اختصاصی برای تمام هاست های پربازدید
  • ارائه هاست فوق ارزان
  • دارای سخت افزارهای قدرتمند و بروز
  • دارای آپتایم ۹۹٫۸۱۰
  • بک آپ ۳ بار در هفته
  • گارانتی بازگشت وجه تا ۲ روز

معایب آذر آنلاین

  • فاقد هاست وردپرس
  • هاست ماهانه ندارد
  • نداشتن گواهینامه SSL رایگان

پیشنهاد خرید

اگه دنبال هاست های لینوکس و ویندز با قیمت مناسب و امکانات خوب هستید، آذر آنلاین گزینه خوبی می‌تونه باشه

منبع:
های کانتنت

درباره‌ی پندار

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

یک نظر

  1. ممنون مقاله خوب و ارزشمندی بود. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *