خرید یخچال کوچک

بهترین یخچال کوچک ارزان ۱۴۰۱

بهترین یخچال کوچک هتلی با قیمت مناسب، یخچال هتلی برای ادارات، خانه های دانشجویی مجردی و … بسیار مناسب است. به دلیل هزینه کم، سادگی و حجم خوب. در ضمن این یخچال ها مصرف انرژی بسیار خوبی دارند و برق کمی هم مصرف می کنند.

راهنمای خرید یخچال کوچک

ابتدا بدانید که برخلاف ظاهر کوچک یخچال های هتلی، ظرفیت آن ها کافی است و می توانید مقدار زیادی غذا قرار دهید. اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید، حتما از نکات ذکر شده در زیر استفاده کنید.

ظرفیت: ظرفیت یخچال مینی بار خانگی بر اساس فوت مکعب می باشد و با این مقیاس می توانید حدس بزنید که آیا یخچالی که می خواهید بخرید مناسب محل زندگی شما است یا خیر.

محفظه فریزر: مینی بارها معمولاً محفظه های کوچکی برای خنک کردن نوشیدنی ها و مواد غذایی دارند و فریزر جداگانه با در جداگانه ندارند. برخی از یخچال های کوچک که دارای یک محفظه فریزر کوچک هستند به اندازه فریزرهای معمولی کارآمد نیستند. بنابراین، نباید انتظار داشته باشید که مواد غذایی را از یک یخچال با اتاق کوچک منجمد کنید.

اندازه: معمولا یکی از معیارهای افرادی که به دنبال خرید یخچال مینی هستند، کوچک بودن و اشغال فضای کمی است. بنابراین قبل از هر اقدامی برای خرید یخچال مینی بار، فضای مورد نظر را با دقت اندازه گیری و یادداشت کنید و در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

یخچال کوچک

بهترین مدل یخچال کوچک ارزان

یکی از کاربردهای این یخچال ها در هتل ها می باشد به همین دلیل به آن یخچال کوچک یا مینی بار نیز می گویند. معمولا خرید یخچال های بزرگ برای هر اتاق برای هتل ها مقرون به صرفه نیست

زیرا هزینه زیادی برای هتل دارد و عموما مسافران چند روزی در هتل ها اقامت می کنند و نیازی به فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی در یخچال ندارند. مالک نیست .

یخچال هتل یک یخچال کوچک و جمع و جور اما کاربردی است و مصرف انرژی پایینی دارد، همان یخچال های کوچکی که در مکان هایی با فضای محدود استفاده می شود. یخچال های کوچک را می توان برای خانواده های کوچکی که نیازی به یخچال بزرگ ندارند یا برای کسانی که تنها زندگی می کنند استفاده کرد.

علاوه بر این، دانشجویان و کسانی که در طول تحصیل در خوابگاه هستند، از یخچال مینی بار با در شیشه ای بسیار راضی هستند. یخچال های هتلی نیز گزینه بسیار مناسبی برای ادارات و دفاتر تجاری هستند که با خرید این نوع یخچال در هزینه و فضا صرفه جویی می کنید.

ابعاد یخچال کوچک

یخچال ۳ فوت
یخچال ۵ فوت
یخچال ۷ فوت
یخچال ۹ فوت
یخچال ۱۱ فوت
یخچال ۱۳ فوت

مزایای استفاده از یخچال کوچک

  • مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر یخچال ها
  • ابعاد کوچکی دارد و فضای کمتری را اشغال می کند
  • هزینه برق کمتر و مصرف انرژی کمتر در مقایسه با یخچال های بزرگ
  • دارای سیستم عایق فوم پلی یورتان جهت کاهش تلفات سرما می باشد
  • انواع برندها و رنگهای مختلف
  • استفاده از محفظه ورق فلزی گالوانیزه
  • تنوع در ابعاد مختلف برای استفاده در هر مکانی وجود دارد

قیمت یخچال کوچک

نکات مهم هنگام خرید یخچال کوچک

ابعاد و ابعاد یک مینی یخچال
نوع قطعات به کار رفته در آن
قیمت یک یخچال کوچک
نوع عایق و جنس بدنه و شیشه محصول
درجه تنظیم دما
جداسازی محصول

 

قیمت یخچال هتلی

قیمت یخچال کوچک یا هتلی دارای گزینه های زیادی مانند برند دستگاه، ابعاد یخچال، کشور سازنده و مشخصات آن است، اما در کل قیمت یخچال هتلی به دلیل داشتن یخچال های دیگر بسیار مقرون به صرفه تر است.

اندازه کوچکتر آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید با کارشناسان فروش مجموعه اورانوس تماس حاصل فرمایید.کلیه محصولات مجموعه ما با گارانتی و خدمات پس از گارانتی به سراسر کشور ارسال می گردد.

 

درباره‌ی پندار

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *