تار و پود فرش دستبافت برای من پر سود است

تار و پود فرش دستبافت برای من پر سود است

تاجران فرش دستباف ایرانی از قدیم الایام در بین تاجران سراسر جهان معروف بوده اند و همیشه سود های بسیاری بالایی را داشته اند من نیز با توجه به این مورد و آشنایی با یک مجموعه تجاری بین المل وارد دنیای تجارت فرش دستباف شدم و با آموزش های اصولی توانستم طی دو سال در بین تاجران فرش دستباف شناخته شوم و فروش بسیار خوبی را داشته باشم.

فرش دستباف مدرن

با توجه به معروف شدن فرش دستباف مدرن ایرانی در دنیا تجارت فرش دستباف نیز بسیار گسترش یافته و جایگاه های خوبی را در جهان دارد.

از اصالت فرش های ایرانی می‌توان این مطلب را ارائه داد که یک تاریخ نگار یونانی سال ها قبل در کتابی به نام سیرت کوروش می نویسد که ایرانیان برای این ‌که بسترشان نرم باشد قالیچه هایی را در آن پهن می کنند که به آن فرش می گویند.

از ابتدای آفرینش، بشر به دنبال راهی بود که سرما و سختی زمین را برای خود آسان گرداند و در همین راستا ابتدا از پوست و مو و پشم حیواناتی مانند گوسفند، گاو و بز برای رفع نیاز استفاده می کرد و بعد ها کم کم چیزهایی نظیر زیراندازها و پس از آن فرش ها را تولید کردند.

با توجه به پیشرفت زندگی انسان ها آموختند که با فشردن الیافی مانند پشم می‌توانند زیراندازهای گرم تر نرم تر و ضخیم تری را برای خود تهیه کنند که آن ها نمد را به همین منظور تولید کردند.

فرش دستباف مدرن

فرش دستباف ابریشم

شهرستان کاشان به دلیل اینکه یکی از بزرگترین مراکز تولید فرش دستباف ابریشم در ایران است و حتی در دنیا نیز شناخته شده است، برای خرید فرش دستباف از این مرکز به صورت حضوری ممکن است مشکلات زیادی را برای خریداران داخل و یا خارج از کشور به همراه داشته باشد، که دوری راه یکی ازین مشکلات است.

پس خرید و فروش آنلاین یکی از بهترین راههایی است که بدون صرف وقت زیاد و هزینه اضافی می توان خرید را انجام داد و با نشستن در خانه و یا محل کار و یا در حال استراحت، با بررسی انواع طرحها و رنگها خرید را انجام داد.

به دلیل پیشرفت تکنولوژی در صنعت دوربینهای عکاسی یا موبایل، می توان عکسهای باکیفیتی از فرش های دستباف در اینترنت پیدا کرد که رنگ و طرح و حتی جنس آن را به خوبی نشان می دهد و نیاز حضور در محل را برطرف می کند.

فرش دستباف ابریشم

فرش دستباف ایرانی

این صنعت در طول سالیان متمادی وجود داشته است و ایرانیان در قرون وسطی بیشتر به خاطر فرش دستباف ایرانی اصیل و قالیچه های خود مشهور بودند که اکنون در تمامی دنیا فراگیر شده و این یک مهارت محسوب شده که ارزش یادگیری را دارد.

بارزترین ویژگی فرش در ارزش زیبایی شناختی آن بوده که یک عامل اصلی برای طراحی دکوراسیون داخلی بود، که همین امر سبب شده بسیاری از افراد ثروتمند فرشهای سفارشی می سازند.

به علت زیباییهای ظاهری و زرق و برق این فرشها همواره مردم از تماشای آن لذت می برند و ظرافتهایی که در روند بافت این کالا صورت می گیرد سبب محبوبیت و خاص جلوه دادن آنها شده است.

قالی بافی در بسیاری از نقاط دنیا و کشورهای زیادی رواج دارد به خصوص اینکه علاوه بر زیبایی و کاربرد فراوانی که دارد یک نوع صنعت در زمینه اقتصادی نیز محسوب می شود که شغل خانوادگی بسیاری از اقشار جوامع بوده و روی پیشرفت و رونق اقتصادی کشورها نیز تاثیر دارد.

فرش دستباف ایرانی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *