زرشک پفکی قائنات

ترشی زرشک زندگی ام را زیبا کرد

به من نگویید چه ارزشی دارید، بودجه خود را به من نشان دهید و من به شما خواهم گفت که چه ارزشی دارید. این جمله خیلی از ثروتمندان است. این واقعیت زندگی است که افراد پس مدتی کار کردن بتوانند به ثروت برسم و تا با ثروت خود بتوانند ارزش خود را هم نشان دهند. من کسب و کار خود درحوزه انواع زرشک را زمانی که جوان بودم آغاز کردم و اکنون به ثروت رسیدم. اما برای این موقعیت من مسیرهای سختی را طی کردم. و اکنون می خواهم به شما کمک کنم که مسیر رسیدن به ثروت را برای خود هموار کنید.

زرشک پفکی کیلویی

امروز قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و قیمت زرشک پفکی کیلویی آشنا کنیم.

زرشک در طب سنتی برای درمان مشکلات گوارشی، عفونت ها و بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

در طب عامیانه هندی از زرشک برای درمان اسهال، کاهش تب، بهبود اشتها، تسکین ناراحتی معده و تقویت قوا و همچنین احساس خوشبختی استفاده شده است.

بربرین موجود در زرشک پفکی کیلویی به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و ممکن است به مدیریت شرایطی مانند دیابت، مبارزه با عفونت های دندانی و درمان آکنه کمک کند.

همچنین ممکن است با کاهش زمان انتقال در روده از اسهال جلوگیری کند؛ بنابراین، خوردن زرشک ممکن است به درمان اسهال کمک کند.

زرشک پفکی کیلویی

زرشک پفکی قائنات

لازم به توضیح است که زرشک پفکی قائنات دارای شکل ظاهری بی نظیری بوده و نسبت به دیگر زرشک های تولید شده کمی گوشتی تر و نرم تر می باشد که این مورد جزو مشخصات بارز این محصول به شمار می رود.

این محصول در بسته بندی هایی کاملا بهداشتی و پلمپ شده در بازار عرضه می گردد.

خواص درمانی زرشک کدام است؟ به علت وجود ویتامین سی فراوان از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

آیا زرشک نفاخ است؟ زرشک دارای فیبر است که باعث درمان یبوست می شود اما بیش از حد مصرف شود نفاخ است.

تجارت زرشک به دلیل میزان بسیار بالا یک تجارت سودمند و ارز آور برای کشور است و به همین دلیل کشت این میوه و خشکبار همچون پسته خشک برای کشور از اهمیت بالا برخوردار می باشد.  زرشک در ایران کشور ما، با کیفیت درجه یک و در انواع زرشک خشک پفکی، زرشک دانه اناری، و زرشک خودرو کوهی تولید و در بازار به فراوانی موجود می باشد.  معمولا می توان زرشک را به صورت بسته بندی شده در انواع وزن و یا حتی به صورت فله ای و کیلویی در هر میزان خریداری نمود.

زرشک پفکی قائنات

زرشک سیاه بی دانه

زرشک سیاه بی دانه ضد باکتری، ضد سرطان، ضد اسپاسم، ضد استفراغ، ضد خارش، ضد تب، جبران کننده کمبود ویتامین C، ضد اسپاسم، قابض، معرق، خلط آور، مقوی کبد، محرک سیستم ایمنی، تسکین دهنده، مسکن، آرام بخش می باشد.

زرشک سیاه بی دانه به دلیل کمیاب بودن قیمت بالا تری از نمونه های دیگر دارد و عمدتاً در ارتفاعات کرمانشاه کشت می شود و این نوع را هم در مناطق کوهستانی و هم در مناطق زراعی می توان یافت.

زرشک سیاه بی دانه

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *