ثروتم را از طعم ترش ترشک به دست آوردم

ثروتم را از طعم ترش ترشک به دست آوردم

شاید برایتان عجیب باشد که با محصولی کوچکی مثل ترشک هم بتوان به ثروت رسید. اما این امر برای من اتفاق افتاد چون من باور داشتم موفق میشوم و برایش تلاش کردم. در صورتی که مدام به خود بگویید من شکست خورده‌ام در نهایت انجام کار را متوقف خواهید کرد. باور این که شکست خورده‌اید بسیار ناامیدکننده خواهد بود زیرا ارتباط بسیار نزدیکی با این باور که شما یک فرد بازنده و شکست خورده هستید دارد. این باور در آینده مانع از انجام کارهایی می‌شود که ممکن است احساس کنید در آن‌ها شکست خواهید خورد.

ترشک ترکیبی

حجم قابل توجه از ترشک ترکیبی تولید شده در کشور ما توسط کارخانه های صنعتی تولید می گردد روشهای خرید و فروش مختلفی را ارائه داده ‌اند که امکان تهیه کردن آن برای هر مشتری و خریدار متناسب با شرایط و موقعیت آن بسیار راحت بوده است. مراکز فروش انواع ترشی جات و تنقلات امروزه با در تمرین کردن انواع ترشک در طعمهای مختلف به صورت بسته بندی شده همراه با استاندارد و گواهی بهداشت توانسته از رشد خیلی خوبی برخوردار باشد.

ترشک ترکیبی

ترشک تمشک

انواع ترشک خوش طعم و بی نظیر از جمله ترشک تمشک ممکن است به صورت خانگی در داخل منزل و یا کارگاه های کوچک، یا به صورت صنعتی و کارخانه ای تهیه شود.

ترشک به طور معمول از میوه های ترش و یا ملس مانند تمشک جنگلی تهیه می گردد، از ترشک تمشک به عنوان چاشنی انواع غذا و ترشی استفاده می شود.

 

ترشک های گوناگون مانند ترشک تمشک ممکن است به صورت صنعتی در کارخانه ها تولید شوند و همچنین تهیه این محصولات خوراکی خوشمزه، به صورت خانگی در داخل منزل نیز امکان پذیر می باشد‌ جهت سفارش و خرید ترشک تمشک درجه یک می توانید به مراکز معتبر عرضه کننده این محصول و وب سایت های رسمی، مراجعه نمایید.

ترشک تمشک

ترشک توت

امروزه به دلیل افزایش بیماریها اکثر مادران به دنبال یادگیری طرز تهیه ترشک توت و  زردآلو قرمز  و دیگر خوراکیها می باشند زیرا بر این باور هستند که تهیه خانگی هر خوراکی بهداشتی تر می باشد. طرز تهیه ترشک و لواشک بسیار ساده بود و همه به راحتی می توانند آن را در منزل خود تهیه کنند. برای تهیه ترشک زردآلو قرمز آن را حلقه حلقه کرده سپس در آفتاب گذاشته تا به قیسی تبدیل شوند. پس از تهیه یک قیسی نرم آن را با آب در قابلمه ریخته و بگذارید با حرارت کم به جوش آید سپس مقداری شکر به آن اضافه نمایید اما توجه داشته باشید مقدار شکر اضافه شده بستگی به ذائقه خود فرد دارد. در آخر وقتی رنگ آب داخل قابلمه تغییر کرد مقداری جوهر نمک را همراه مقداری نمک به آن اضافه می کنید تا طعم بهتری به آن بدهد. پس از آن درب قابلمه را بسته تا کاملا ترشک جا بیفتد و بعد از ۲۰ دقیقه می توانید آن را در ظرفی ریخته و درون یخچال بگذارید تا سرد شود. پس از سرد شدن ترشک زردآلو قرمز شما آماده می باشد و شما می توانید آن را میل کنید.

ترشک توت

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *