ثروت میلیاردی خودم را با این روش بدست آوردم

ثروت میلیاردی خودم را با این روش بدست آوردم

من زمانی به این ثروت رسیدم که تمام تلاشم را معطوف به فعالیت در عرصه درب کردم و بازدهی فوق العاده ای از آن دریافت کردم اگر شما به این حوزه علاقه دارید تا انتهای متن همراه ما باشید.

درب

برای یک خوش آمد گویی عالی شما میتوانید با تغییرات اندکی منظره ای زیبا را برای مهمانانتان تدارک ببینید و این تغییر با درب ضد سرقت امکان پذیر است همچنین بهترین قیمت روز را در بازار ایران دارد زیرا به صورت عمده خرید و فروش میشود.

شما با مجهز کردن خانه با درب ضد سرقت، جلوه خاصی را القا میکنید به ذهنیت شخصی که وارد خانه شما میشود همین امر در محل کار نیز صدق میکند و تاثیر بسزایی در ذهنیت مشتریتان به وجود می آورد. صرفا خرید این کالا فقط برای خوش آمد گویی مهمان و مشتری نیست و موضوعات دیگری نیز باعث شده فروش درب ضد سرقت بالا باشد و این دلیل فروش بالا در اسم کالا نهفته است.

درب

درب فایبرگلاس

برای انتخاب درب ورودی استیل لابی فلزی و یا چوبی باید نهایت دقت را به کار برد زیرا ممکن است کمی بی دقتی باعث اتفاقات ناگواری برای ساکنان مجتمع شود و یا بعد از مدتی این بی دقتی در انتخاب  درب فایبرگلاس باعث شود به علت بی کیفیت بودن، هزینه های اضافی پرداخت گردد و یا حتی در حدی باشد که مجبور به تعویض درب و پرداخت هزینه ای مضاعف شوید.

از آنجا که امروزه شرکتهای زیادی در حال تولید این نوع دربها هستند شما می توانید با مقایسه آنها بهترین نوع را انتخاب و خریداری کنید و برای خرید یا انتخاب شما هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. در ابتدا باید ظاهر ساختمان و وزن که درب قرار است تحمل نماید را هم مد نظر قرار دهید.

درب فایبرگلاس

درب فلزی

شما با قرار دادن دوربین مداربسته در محل کار یا خانه فقط میتوانید مدرکی دال بر حفظ حریم شخصی و تخلف فرد متخلف را ثبت و ضبط کنید البته با توجه به روش هایی که سارقان برای لو نرفتن هویتشان استفاده میکنند ثبت مدرک با سختی روبرو میشود. اما شما با مجهز کردن خانه و محل کارتان با قرار دادن درب فلزی ضد سرقت از وقوع جرم پیشگیری خواهید کرد البته این موضوع نیز بسته به کیفیت درب ضد سرقت شما و شرایط محیطی فرد سارق دارد.

ما در بازار ایران انواع مختلفی از درب های ضد سرقت داخلی و خارجی داریم که آن ها نیز در مدل ها و کیفیت های مختلفی تقسیم میشوند.

درب فلزی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *