حمایت خانواده نقش بزرگی در موفقیتم داشت

حمایت خانواده نقش بزرگی در موفقیتم داشت

بزرگترین عامل موفقیت من در زندگی و رسیدن به ثروت حمایت خانواده بود که نقش پر رنگی داشتند در واقع می توانم بگویم اگر تشویق های آن ها نبود شاید هیچوقت نمی توانستم در حوزه سنگ به این موفقیت دست پیدا کنم. در این مقاله سه نوع پر فروش از این محصول را به شما معرفی خواهم کرد پس با من همراه باشید.

سنگ مرمریت رنگی

سنگ مرمریت رنگی از قابلیتهای بی نظیری برخوردار می باشد و با داشتن طرحهای متنوع و رنگارنگ به یکی از بهترین محصولات در بازار تبدیل شده است. لازم به ذکر است که از سنگ مرمریت رنگی در زمینه فضا سازی ساختمان ها استفاده های بسیاری می شود. از سنگ مرمریت مهکام برای کف محیطهای ساختمانی و همچنین تجاری، بازرگانی، اداری، بیمارستانی و مدارس بهره لازمی گرفته می شود. از طرفی دیگر سنگ مرمریت مهکام دارای رگه های متفاوتی است که بر اساس سلایق مشتریان تقسیم بندی می شوند.

سنگ مرمریت رنگی

سنگ مرمریت مشکی

مقاومت در سنگ مرمریت سفید در برابر رطوبت و آلودگی هوا کمتر است. همچنین توصیه می کنیم سنگ مرمریت مشکی و سفید را در تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید که سبب رنگ پریدگی و کدری سنگ می شود سنگ مرمر معمولاً رنگ سفید و شفاف می باشد. ضخامتی که برای سنگ پله استفاده می شود باید ۲ و ۳ سانتی متر باشد که به دلیل قیمت مناسب بسیار به صرفه می باشد، اما اگر از ضخامت ۳ و ۴ سانت استفاده شود باعث افزایش قیمت سنگ مرمریت می شود. سنگ مرمریت همان سنگ مرمر قهوه ای می باشد که از آهک به وجود و ساخته می شود. سنگ مرمریت از مقاومت زیادی در برابر حرارت نشان می دهد، سنگ مرمریت در برابر اسید آسیب پذیر می باشد و در صورت برخورد با تغییرات شرایط آب و هوایی دچار تغییر شکل می شود.

سنگ مرمریت مشکی

سنگ مرمریت دیپلمات

از دسته سنگهای مرمریت می توان سنگ مرمریت دیپلمات را نام برد که این نوع سنگ در نوبه خودش یک سنگ بسیار مقاوم و در برابر فشارهایی مانند فشار آب بسیار مقاوم می باشد، رنگ آن مشکی و دارای رگه هایی سفید رنگ است که زیبایی آن را دو چندان نموده است و می توان بعنوان یک سنگ تزیینی هم از آن یاد نمود. در سایتهای زیادی می توانید سنگ مرمریت باریجانی را مشاهده نمایید که این نوع سنگ همانند سنگ تراورتن یک سنگ بسیار محکم و دارای سطح یکسانی می باشد که بسیاری از کارخانجات از این سنگ خریداری نموده بعلاوه بسیار مشتاق این نوع سنگها می باشند. همچنین استفاده از سنگ مرمریت سبز یا کاشی طلایی در مکان هایی مانند حمام سرویس بهداشتی که احتمالا بریزی وجود دارد توصیه نمی شود. سنگ مرمریت معمولاً از بهترین و زیباترین سنگها به شمار می رود که در فضای داخلی خانه بسیار زیبایی را به خود نشان می دهد.

سنگ مرمریت دیپلمات

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *