داستان رسیدن به موفقیتم را خودکارم رقم زد!

داستان رسیدن به موفقیتم را خودکارم رقم زد!

اکنون که به گذشته نگاه میکنم خوشحالم از اینکه توانستم روزگار سخت فقر وبی پولی را پشت سر بگذارم و با حرکت و تلاش به موفقیت و ثروت که همیشه آرزویم بود برسم. این مسیر برای من با تولید خودکار ایجاد شد. درواقع یک وسیله ی کوچک معجزه ی بزرگ زندگی من شد..

 

خودکار

در دنیایی که زندگی می کنیم قلم‌های بیشماری برای نوشتار و خوشنویسی وجود دارد که خودکار هم زیر مجموعه قلم می باشد. از خودکار برای نوشتن استفاده میشود و مزیتی که نسبت به قلم های سنتی و کلاسیک دارد این است که خودکار نیاز به مرکب برداری و پرکردن‌های پی در پی ندارد. خودکار دارای یک عدد لوله درونی می باشد و جوهر آن چسبناک می باشد. امروزه یکی از پرمصرف ترین ابزار نوشتن انواع خودکارها، خودنویس ها و روان نویس ها است.

 

خودکار

خودکار رنگی

امروزه، بازارهای عرضه و مراکز فروش و خرید خودکار رنگی در سراسر کشور به چشم می خورد که نمونه های مختلف از این محصول را به معرض فروش گذاشته اند. خودکاررنگی در بین کودکان و نوجوانان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا علاوه بر این موضوع که ظاهر زیبا و منحصر به فردی دارند و بسیار با کیفیت می باشند.

خودکار رنگی

 

خودکار فانتزی

امروزه استفاده های بسیار فراوانی از انواع خودکار فانتزی در طرح‌های بسیار گوناگون و شیک می شود که به صورت رنگی و طرح کیوت برای بسیاری از سلیقه‌ها تهیه و تولید می شود که با شکل‌های بسیار جذاب و جوان پسند و مناسب در بازار می‌توان تهیه نمود و با توجه به استفاده‌های بسیار فراوانی که از خودکار به عنوان یک وسیله کاربردی برای بسیاری از نوشته ها صورت می‌گیرد مورد استفاده قرار       می گیرد.

خودکار فانتزی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *