دراور چوبی شیراز

دراور چوبی آینه دار کلاسیک شیراز

امروزه با پیشرفت دنیای مد هرروز دراور و کمدهای لباس با تنوع بیشتری به بازار می آیند و همچنین جالب است بدانید که با قیمت خوبی به خرید و فروش می رسند و افرادی که خواهان تجارت در این معقوله باشند می توانند سود خوبی بدست آورند.

جالب است بدانید که امروزه دراورها پایه ثابت اتاق خوابهای شما هستند چرا که وظیفه آنها حفاظت از وسایل شما و مرتب سازی و جداسازی لباس و جوراب کالج شما از یکدیگر می باشد و هر شخص با توجه به ابزار و وسایل های شخصی که دارد دراوری جداگانه برای خود دارد.

دراور چوبی آینه دار کلاسیک شیراز

همان طور که می دانید دراور چوبی کلاسیک معمولاً شامل کشوهایی متعدد می باشد که به صورت افقی و عمودی بسته به نوع دراور ایجاد شدند و همچنین معمولاً توسط ریل حرکت می کنند همچنین دراورها در تمیز کردن اتاق شما بسیار کارآمد هستند چرا که اگر آنها نبودند اتاق شما تمیز و مرتب نخواهد ماند معمولاً در هنگام فروش، دراورها به صورت جداگانه طراحی می‌ شوند و جزئی از سرویس خواب حساب نمی شوند اما بعضی از شرکتها معمولاً دراور و یا کمدی مشابه آن ست.

با سرویس خواب طراحی و تولید می کنند در گذشته نه چندان دور معمولاً برای دراورها از چوب استفاده می کردند امروزه با توجه به قیمت بالای چوب معمولاً تولیدکننده ها از دراورهایی با جنس ام دی اف محصول مورد نظر را تامین می کنند.

 

دراور چوبی آینه دار

یکی از اجزاء جدا نشدنی در اتاق خواب دراور چوبی می باشد که معمولا آینه دار است و می توان آن را با سایر وسایل اتاق خواب مانند پرده پانچ ست کرد و جلوه زیبایی به آن داد.

دراورها از چندین کشو تشکیل شده اند که هر کدام از آنها روی ریلهایی سوار شده اند که بتوانند به راحتی به بیرون و داخل حرکت کنند، داشتن کشوهای مختلف در دراور چوبی آینه دار به شما این امکان را می دهد تا هر یک از وسایل خود را در کشوی جداگانه ای قرار دهید.

دراور چوبی آینه دار

همانطور که گفتیم اکثر دراورها دارای آینه هستند که به دو صورت می باشند، بعضی از آنها دارای پایه ای محکم هستند و به راحتی می توان آنها را روی خود دراور قرار داد اما بعضی از آینه های دیگر به گونه ای طراحی شده اند که باید آنها را از جایی آویزان کنید تا ثابت بمانند، شما می توانید این آینه ها را به دیواری که در پشت دراور قرار دارد توسط پیچ متصل کنید.

برخی دیگر از دراورها نیز وجود دارند که در کنار آنها آینه های بزرگی وجود دارد که قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارند و برخی دیگر در پشت کشوهای دراور قرار می گیرند.

 

دراور چوبی شیراز

دراور چوبی یکی از پرکاربردترین وسایل اتاق خواب و خانه به شمار می ‌رود که وظیفه ی مرتب ‌سازی و منظم سازی لباسها و انواع وسایل را به‌ عهده دارد نوع چوبی آن بهترین و باکیفیت‌ترین مدل دراور هست.

 

در گذشته استفاده از کشوها و دراورهای فلزی به ‌صورت گسترده انجام می ‌گرفت که متأسفانه معایب بسیار زیادی داشت امروزه با توجه به پیشرفت در ساخت صنایع چوبی و تولید انواع دراور درجه یک استفاده از این محصولات و رضایت مردم به بالاترین حد خود رسیده ‌است.

دراور تفاوت کمی با میز آرایش دارد و  شباهتهایی نیز به آن دارد میز آرایش همراه با صندلی و آیینه می ‌باشد ولی به‌صورت تکی و تنها به فروش می‌رسد وبی هر دو برای قرار دادن لباس و وسایل به کار می روند.

دراور چوبی شیراز

برای خرید و فروش عمده دراور چوبی شیراز می توانید به سایت ما مراجعه بفرمایید و در این مورد با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید کارشناسان زبده ی ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

این محصولات توانسته ‌اند که به ‌خوبی بازار فروش را قبضه کنند و مشتریان را از خود راضی نگه دارند دوام بالا مقاومت عالی و کیفیت خوب و از جمله مهم‌ترین عوامل موفقیت ام دی اف در تولید دراور و انواع وسایل و محصولات چوبی می ‌باشد.

 

برای خرید و فروش انواع محصولات چوبی تولید شده در صنایع چوب شیراز و میز اداری نیاز است تا به سایتهای معتبر فروش این محصول مراجعه بفرمایید.

درباره‌ی پندار

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *