درختچه خیار سهم الارثی که مرا ثروتمند کرد

درختچه خیار سهم الارثی که مرا ثروتمند کرد

بحث و دعوای ارثیه در اکثر خانه ها بوده، در خانه ما هم. از تمام دارایی پدرم که چیز زیادی هم نبود، سهم من در تکه باغچه ای که داشت یک درختچه خیار بود. شاید بخندید اما با برکت بود و از همان درختچه امروز نه تنها عرضه انواع خیار بلکه تولید و پخش خیارشور هم راه اندازی کرده ام و درآمد بالایی دارم.

خیار

تولید خیار و گوجه فرنگی ریز گلخانه ای یک ابزار مهم در کنار تولید در مزرعه باز محسوب می شود تولید خیار گلخانه ای در کشورهای در حال توسعه به ویژه در محیطهای خشک ممکن است به عنوان ساختارهای کم هزینه و تقریبا بدون شرایط هوا محقق شود و این شرایط محدودیتهای تولید خیار را افزایش داده است تا علاوه بر تنش شوری، خشکی و گرما، تنشهای بیشتری را شامل شود.

این تنشها که باعث کاهش زیاد در بهره‌ وری خیار می‌شوند بنابراین، این بررسی تلاشی برای برجسته کردن مشکلات تولید خیار گلخانه ‌ای تحت تنش غیرزیستی و راهکارهای مختلف باید در برابر این تنش ها تطبیق داده شود همینطور مطالعات متعددی تنشهای فردی را که بر تولید خیار گلخانه‌ای تأثیر می‌گذارد، بررسی کرده‌اند، اما مطالعات کمتری تنشهای چندگانه یا ترکیبی را بررسی کرده‌اند.

خیار

خیارشور ایرانی

برای تهیه خیارشور ایرانی باید طی یک دوره زمانی مشخص و تعیین شده خیار را در محلول غلیظ آب و نمک قرار دهیم و اجازه دهیم خیار غرق در این محلول شود تا خاصیت قلیایی را به خود بگیرد و حسابی شور شود.

خیارشور به دلیل وجود پروبیوتیک کافی و کمک به روده ها برای جلوگیری از یبوست  و نیز هضم راحت غذا و دفع آسان بسیار توصیه می شود. شما می توانید برای تهیه یک خیار شور کاملا ایرانی از خیارهای قلمی و خوش فرم و ریز استفاده کنید و بعد از ریختن مواد دیگر آن بعد از گذشت چند هفته آنهارا بیرون آورده و در تهیه غذاهای خود مانند الویه، سالاد ماکارانی و بسیاری از غذاهای دیگر از این چاشنی خوشمزه استفاده کنید.

خیارشور ایرانی

خیار صادراتی

افراد امروزه به دنبال تولید خیار گلخانه ای گالاردو خواهند بود تا منبع کسب درآمد خوب را برای خود رقم بزنند. در صنعت صادرات امروزه از محصولات متنوعی استفاده خواهند کرد که خیار صادراتی گلخانه ای یکی از این موارد می‌باشد. خیار گلخانه ای بخاطر مصرفهای متنوع با کیفیت دارا می‌باشد دارای طرفدارای زیادی از تمامی کشور وجود دارد.

این محصول به دلیل اینکه یک بافت بسیار ترد و مناسب را دارد بسیار پر فروش خواهد بود. خیار که یک نوع گیاه می‌باشد دسته نر و ماده اش بر اساس و شاخصه یک پایه تشکیل می‌شوند تا دارای پراکندگی نباشد.

در ضمن باید خاطر نشان کرد که طول عمر این گیاه میوه بسیار کم خواهد بود تا اینکه نیاز به گرمای بسیار کمی نیاز می‌باشد. این نمونه از میوه بهترین گزینه برای پرورش دادن در مناطقی می‌باشد که هوای کمی خنک را دارا می‌باشد.

خیار صادراتی

 

 

 

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *