دزدگیر اماکن سایلکس

دزدگیر اماکن سایلکس جی ام کا

دزدگیر اماکن سایلکس مدل +sg7 در کنار دوربین مداربسته نوعی سیستم حفاظتی بوده که به نوعی می تواند از نفوذ غیر مجاز افراد به داخل ساختمانهای مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و حتی کارخانه جات جلوگیری به عمل آورد بهتر است بدانید برای اولین بار این سیستمها در سال ۱۸۵۳ توسط شخصی آمریکایی به نام آگوستوس راسل پاپ ساخته شد.

این سیستمها دارای آژیر بسیار قوی بوده که به منظور حفاظت از حریم شخصی در مکانهای محتلفی به صدا درآمده که می تواند افراد زیادی را از جمله نیروهای انتظامی را به آن محل فراخواند.

باید بگوئیم که دزدگیرهای اماکن سایلکس دارای مدلهای مختلفی هستند که در ادامه مقاله تهیه شده توسط کارشناسان مجموعه آراد برندینگ به آنها خواهیم پرداخت.

دزدگیر اماکن سایلکس جی ام کا

دزدگیر اماکن ساده: این مدل فقط در صورتی که فردی بدون اجازه وارد مکانهایی شود که آن مکانها تعطیل و یا در آن زمان اجازه به ورود نداده باشد استفاده می شود.

 

این نوع دزدگیر علاوه بر اینکه افرادی بدون اجازه به محلی وارد شوند اخطار داده و از طرفی با شماره تلفنهایی که در آن سیستم ثبت شده است با آنها تماس گرفته تا سرقت را اطلاع دهد.

 

دزدگیر اماکن سیم کارتی: این مدل از سیستمها علاوه بر امکاناتی که در موارد قبل گفته شده امکان ارسال پیامک را داشته و همینطور این قابلیت را دارد که دستگاه را خاموش یا روشن کند که باید گفت این سیستمها بیشتر در محیطهای بازار استفاده می شوند

 

 

دزدگیر اماکن جی ام کا

از جمله با کیفیت ترین و کار بلد ترین تیم تولید سیستم اعلام سرقت، برند جی ام کا می باشد. این مارک ایرانی بوده و تمامی محصولات خود را طبق به روزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا به بازار ارائه خواهند داد. این مارک با سابقه بیش از یک دهه در زمینه تولید سیستم های امنیتی ضد سرقت، فعالیت دارد و دارای اعتباری بالا در میان تولید کنندگان ایرانی و خارجی بلحاظ فروش و خدمات پس از فروش می باشد.

دزدگیر اماکن جی ام کاgmk دارای انواع متفاوتی است که هر کدام برای منظوری خاص کاربرد داشته و به فروش می رسد. در واقع کاربر می تواند با استفاده از این دزدگیرها تا حد زیادی از وقوع سرقت در منزل یا محل کار خود جلوگیری کند.

دزدگیر اماکن جی ام کا

بهترین و با کیفیت ترین دزدگیر اماکن جی ام کا را می توانید برای خانه، طلافروشی، پارچه سرا، جواهر فروشی و غیره خریداری کرده و توسط تیم مجرب تکنو نصب و راه اندازی کنید.

 

سایت فروش انواع دزدگیر جی ام کا اماکن با بهترین قیمت آماده ارائه انواع سیستم های اعلام سرقت این برند خوشنام همراه با گارانتی معتبر و همچنین قیمتی استثنایی می باشد.

دزدگیر اماکن سایلکس

تجهیزاتی که در دزدگیرهای اماکن استفاده می شوند نظیر بلندگوی داخلی، خارجی، آژیر، باطری تغذیه و حتی سنسور می باشد امروزه بسیاری از مشاغل که ممکن است مورد تهدید و سرقت قرار بگیرند از سیستمهای حفاظتی استفاده می کنند حتی فکرش را هم نمیشه کرد مکانهایی حتی در ۱ دقیقه بدون حفاظت باشند چرا که سریعا مورد حمله قرار گرفته و خسارات زیادی را به بار خواهند آورد.

این سیستمها دارای مدلهایی هستند که می توان از آنها برای خودروها نیز استفاده کرد در بسیاری از مکانها از دوربین مداربسته نیز استفاده می شود به این صورت که اگر فردی ناشناس توسط دوربین روئیت سریعا سیستم ضد سرقت آژیر را به صدا در خواهد آورد معمولا این تجهیزات در محفظه ای فلزی قرار می گیرند که همان هم دارای سیستم StayD می باشد این سیستمها را می توان با استفاده از موبایل، اینترنت و تلفن ثابت نیز کنترل کرد.

دزدگیر اماکن سایلکس

باید دقت شود دزدگیر اماکن سایلکس در مکانهایی مناسب نصب شوند تا بهترین کارایی را بتوان از آنها مشاهده کرد باید این تجهیزات را در مکانی نصب کرد تا نور خورشید چشمی آن را تحریک نکند که در صورتی اگر به این نکته توجهی نداشته باشید دزدگیر منزل بی دلیل شروع به هشدار می کند که اصلا خوشایند نیست این سیستمها باید دارای قطعاتی باشند که عاری از مشکل هستند تا در گذر زمان مشکلات زیادی را به وجود نیاورند.

 

سنسور آتش سوزی هم قابلیتی است که در این سیستمها وجود دارد که در صورتی اگر آتش سوزی اتفاق افتاد بلافاصله هشدار آن صادر شود با استفاده از قابلیتهای جدید این دستگاه می توان با استفاده از نرم افزار اندروید تنظیمات آن را از راه دور انجام داد.

درباره‌ی پندار

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *