دستکش لاتکس بی رنگ

دستکش موفقیت را به دست کردم

ثروت توانایی تجربه کامل زندگی است. اگر میخواهیم زندگی کنید باید ثروتمند شوید. اما آیا این راه آسانی است؟ باید بگویم که این راه آسان نیست اما به آن سختی که فکر می کنید هم نیست. برای من راه رسیدن به ثروت زمانی آسان شد که وارد بازار کسب و کار انواع دستکش لاتکس شدم و راهی جدید برای ثروت سازی پیدا کردم.

دستکش لاتکس جراحی

در خرید دستکش لاتکس جراحی باید به نوع آن که باید از مدا غیر پودری می باشد توجه کرد، همان طور که در بالا ذکر شد استفاده از دستکش لاتکس پودری برای جراحی ممنوع اعلام شده است.

جنس معمول که برای دستکش لاتکس جراحی منتخب است لاتکس است، اما برای افرادی که به جنس لاتکس حساسیت دارند باید دستکش نیتریل که از مواد مصنوعی نظیر اکریلونیتریل بوتادین ساخته شده است، تهیه کرد.

در خرید بهتر است به برند و نوع بسته بندی دقت زیادی داشت چون استریل بودن در این نوع دستکش درجه اهمیت بالایی دارد.

دستکش لاتکس جراحی

دستکش لاتکس بدون پودر

تارخ تولید و انقضای دستکش را حتما مطالعه کنید. اگر قصد خرید دستکش لاتکس بدون پودر را داشته باشد قطعاً قیمت آن برای شما اهمیت فوق العاده بالایی دارد.

قبل از خرید این محصولات بهتر است از قیمت آن ها مطلع شوید. سعی کنید خرید اینترنتی انجام دهید تا با حذف واسطه ها قیمت محصول مناسب باشد.

تقاضا برای دستکش‌های لاتکس در اوایل دهه ۱۹۹۰ با افزایش مراقبت‌های بهداشتی HIV و آگاهی از خطرات افزایش یافت؛ پس از استفاده از دستکش‌های معاینه پزشکی لاتکس در بیمارستان، بسیاری از متخصصان دیگر مانند دندانپزشکی، امدادگران و افسران پلیس شروع به پوشیدن دستکش‌های لاتکس کردند. امروزه روش تولید بسیار ساده است.

لاتکس از نوعی درختان لاستیک به نام Hevea Brasiliensis (لاستیک برزیلی) ساخته می‌شود، مایع لاستیک لاتکس رنگ سفید مایل به شیر دارد و از انواع لیپید، فسفولیپیدها و پروتئین‌ها ساخته‌شده است.

دامنه دستکش بیشتر در مواد نیتریل توسعه یافته است در ادامه می خواهیم به انواع دستکش لاتکس بپردازیم.

  • دستکش لاتکس آستین بلند با آستر پارچه ای
  • دستکشهای بلند لاتکس تهاجمی
  • دستکش لاتکس نئوپرن آستین بلند
  • دستکش ضد سرما با روکش لاتکس ضد آب

دستکش لاتکس بدون پودر

دستکش لاتکس بی رنگ

از مشخصات دستکش لاتکس بی رنگ می توان به نوع بسته بندی آن اشاره کرد که معمولا در بسته های ۱۰۰ یا ۲۰۰ و حتی ۵۰ عددی بسته بندی شده و عرضه می شوند.

از مشخصه ی دیگری که می توان اشاره کرد این است که چند بار مصرف هم می باشد زیرا این دستکش از مقاومت بالا برخوردار می باشد.

به سبب مقاومت بالا نسبت به دستکش های دیگر دیر تر خراب و پاره می شود.

یکی دیگر از مشخصه ها این است که دارای مقاومت بالایی در برابر باکتری، ویروس و مواد اسیدی می باشند و همچنین دارای قدرت لمس و نگهداری می باشند.

دستکش لاتکس بی رنگ

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *