ذهنی ثروت ساز با پرورش افکارتان داشته باشید

ذهنی ثروت ساز با پرورش افکارتان داشته باشید

پرورش افکار! چیزی که شاید بسیار شنیده اید، داشتن افکار قدرتمند توانمندی های انسان را آشکار میکند و این شمایید که با تمرین بر باورهایتان میتوانید ذهنتان را ثروتمند کنید و وارد هر مسیری شوید ثروت به راحتی به زندگیتان سرازیر شود.یکی از حوزه هایی بسیار ثروت ساز حوزه گردو است که در اینجا با هم آن را بررسی میکنیم.

گردو سفید

«مغز گردو حاوی مقدار زیادی امگا ۳ است که به سلامتی و جذب امگا ۳ کمک می کند بنابراین مصرف روزانه ۴ گردو باعث افزایش اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ می شود. مغز گردو همچنین حاوی پروتئین ، قند ، آب و ویتامین ها ، مواد معدنی و فسفر است. به طور کلی ، باید توجه داشت که درختان گردو سفید علاوه بر میوه با ارزش غذایی بالا ، دارای چوب با کیفیتی نیز هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

گردو سفید

گردو خوشه ای

شرایط اب و هوایی در پرورش مطلوب نهال گردو خوشه ای؛ تاثیر گذار است در واقع خریداران باید در هنگام خرید میزان سرمای زمستان را مد نظر داشته باشند که این رقم نهال دچار سرما خوردگی ریشه و تنه نشد و افت کیفیت نشود. تمام ارقام نهال این نکته ی بسیار مهم را باید در نظر بگیرند که حتما با توحه به منطقه ی کاشت خود شرایط جوی را بسنجند و سپس اقدام به پرورش ان نهال کنند . روش کاشت گردو خوشه ای؛ به دو طریق بذر و نهال کاشته می شود بستگی به انتخاب شما دارد. در هر دو روش باید نکات مهم رعایت شود.

گردو خوشه ای

گردو تویسرکان

مشخصات و مشخصات نهال گردو تویسرکان:

نهال گردو تویسرکان متوسط ​​رشد می کند و میوه در انتهای هر شاخه به صورت افقی رشد می کند کیفیت میوه بسیار بالا است و شکل آن بیضی شکل ، تقریباً بزرگ است.

پوست گردو تویسرکان تقریباً سفت است ، رنگ آن سفید و روشن و طعم آن عالی است. نسبت پوست گردو حدود ۵۰٪ است. خریداران از خرید آن استقبال می کنند. .

درخت گردو تویسرکان یکی از سودآورترین گونه ها است زیرا مقاومت بسیار خوبی در برابر سرما و کم آبی دارد. جالب توجه این است که باغ با بهترین کیفیت گردو تویسرکان است. علاوه بر تأمین نیاز داخلی ، به خارج از کشور نیز صادر می شود و در خاورمیانه بی نظیر است. گردو تویسرکان از نظر طعم و کیفیت بسیار عالی است و به دلیل مقاومت شدید در برابر سرمای بهار و پاییز ، هر ساله بر بهره وری کمیت و کیفیت آن افزوده می شود.

گردو تویسرکان

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *