راز کلیدی که زندگی مرا تغییر داد

راز کلیدی که زندگی مرا تغییر داد

مهم ترین رازی که توانست زندگی مرا تغییر داده و موفقیتم را تضمین کند این بود که همواره به دنبال راه های جدید کسب درآمد و افزایش ثروتم بودم که همین امر سبب شد تا زندگی ام به طور کل تغییر کند و در ادامه می خواهم برخی از محصولاتی که در حوزه تولید پنجره به بازار ارائه داده ام را به شما معرفی نمایم.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

از کاربردهای خاص پنجره های دوجداره علاوه بر اینکه قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی کاملا مناسب است مزیت دیگر آن این است که در مکان های پرترددی که امکان آلودگی صوتی در آنجا وجود دارند. در نقش عایق صوتی عمل نموده و مانع از انتقال صوت به داخل محل نصب می شود. همچنین این پنجره ها قابلیت عایق بودن در برابر حرارت را نیز دارا هستند که این امر به واسطه چند لایه بودن شیشه های موجود در ساختار آن هاست.

ساختار این پنجره ها به نحوی است که شیشه های مذکور با پیاده شدن در قاب هایی از جنس های مختلف، ساختار اصلی پنجره را تشکیل می دهند. در مرحله بعد با استفاده از گاز مخصوصی که بین این جداره ها را پر خواهد کرد، تبدیل به یک عایق حرارتی و صوتی مفید می شوند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره ارسی قدیمی

در گذشته به دلیل این محصول طراحی خاص و منحصر به فرد دارد و البته زحمت فراوانی که برای تولید شان کشیده می‌ شود، قیمت پنجره ارسی قدیمی بسیار بالا می باشد. بنابراین تنها افرادی می توانستند برای خانه های خود از این پنجره ها استفاده کنند که دارای وضع اقتصادی بهتری بودند.

شما می توانید با جستجو در اینترنت و مشاهده عکس بناهای تاریخی همچون ارگ کریم خان، شمس العماره، چهل ستون، کاخ گلستان و مواردی دیگر، پنجره های ارسی را بهتر ببینید و بشناسید. پنجره های ارسی به سبب داشتن شیشه های کوچک و رنگی، از تابش مستقیم و تند نور آفتاب به داخل محیط جلوگیری می کنند. ایجاد محدودیت در دید یکی دیگر از ویژگی‌ های متمایز پنجره های ارسی می باشد. موضوع محرم و نامحرم در گذشته بسیار پررنگ بود برای کاهش دید، در خانه ها از این پنجره ها استفاده می کردند. استفاده از رنگ های متفاوت در ساخت این پنجره ها، باعث آرامش روح و روان می شود و در بسیاری از موارد برای درمان بیماری هایی همچون افسردگی بسیار تاثیر گذار است.

پنجره ارسی قدیمی

پنجره بین کابینت

منبعی از نور را از فضای بیرون به داخل آشپزخانه انتقال می دهد و روشنایی لازم در طول روز را برای آشپزخانه فراهم می کند پنجره نام دارد که در میان انواع آن قیمت پنجره بین کابینت بسیار مناسب تر می باشد و علاوه بر آن در صورتی که به سبب پخت و پز، بو و حرارت غذا در محیط جمع شود. علاوه بر هود، پنجره می تواند به عنوان یک منبع تهویه خوب، هوای آزاد را از بیرون به داخل منتقل کند و احساس خفگی و گرما را از محیط کم کند.

پنجره بین کابینت در ابعاد مختلف و با مدل های گوناگون به صورت مربع، مستطیل، دایره و بیضی تولید می شود. شما با هر سلیقه ای می توانید از مدل های مختلف آن انتخاب کنید و هیچ محدودیتی برای خرید نخواهید داشت. در انتخاب مدل پنجره بهتر است که به مدل کابینت ها توجه کنید و از مدل ها و اشکال هماهنگ انتخاب کنید و یا از اشکال متضاد برای ایجاد جلوه ای متفاوت استفاده کنید.

پنجره بین کابینت

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *