لباس بیمارستانی یکبار مصرف

رخداد تلخی که به شیرینی ثروت تبدیل شد

بعد از یک تصادف ناگواری که داشتم چند روزی را در بیمارستان بستری بودم این حادثه در عین تلخی یک ایده ناب کسب ‌و کار را در ذهن من ایجاد کرد. زمانی ‌که لباس گان بیماران را دیدم به این نتیجه رسیدم که این محصول بسیار سودآور است و با ورود به حوزه گان جراحی توانستم سود کلانی را بدست آوردم. از این‌ رو در این مقاله قصد دارم شما را با این محصول عالی آشنا سازم.

گان یکبار مصرف جراحی

گان یکبار مصرف جراحی نوعی لباس است که مخصوص پزشکان و پرسنل اتاق عمل جراحی می باشد گان جراح به رنگ سبز یا آبی می باشد زیرا این دو رنگ باعث تقویت دید جراح نسبت به اشیا قرمز از جمله احشا خون آلود می شود جنس گان جراحی پنبه می باشد. با میکرو اورگانیسم ها و خطر انتشار بیماری استفاده از گان های یکبار مصرف جراحی جهت جلوگیری از انتقال الودگی یک ضرورت است. گان نوعی از پوشش است که پشت ان باز است و با بند یا چسب از پشت بسته می شود معمولا در بیمارستان ها و محیط های جراحی از آن استفاده می شود.

گان یکبار مصرف جراحی

گان جراحی لمینت شده

گان جراحی لمینت شده یکی از انواع گان ها می باشد. جنس پارچه هایی که برای گان استفاده میشود معمولا از پارچه ترگال یا کجراه سبز رنگ تهیه میشود چرا که رنگ سبز آرامش بخش است. گان جراح یک بار مصرف که عمدتاً از جنس اسپان باند می‌باشند. معمولا با گرماژ۳۸ بیشترین کاربرد را دارند در انواع استریل و غیراستریل ،با سر آستین کش دار پشت باز و سایز استاندارد، راحت و سبک، دوخت عالی غیر قابل شکافته شدن در حین استفاده کاربر می باشد. این گان ها در انواع دو بند و چهاربند، یا چسب دار تولید می شود. بنا به کاربرد گان میتوان در ناحیه سینه و جلوی کار یا آستینها از پارچه لمینت قابل شستشو و ضد آب استفاده کرد تا ریسک انتقال آلودگی و نفوذ مایعات به لباس جراح به حداقل ممکن برسد.

لباس بیمارستانی یکبار مصرف

لباس بیمارستانی یکبار مصرف

اولین قدم در جلوگیری از انتقال و شیوع بیماری و آلودگی در بیمارستان، استفاده از لباس بیمارستانی یکبار مصرف می باشد. لباس های یکبار مصرف، غالبا قیمتی مناسب دارند که علاوه بر پیشگیری از پخش آلودگی، ظاهری مجزا و متحدالشکل به بیماران می بخشد. جنس اغلب این لباس ها از الیافی بسیار سبک و نازک تشکیل شده است که تمامی بیماران بستری شده، ملزم به پوشیدن آن می باشند. علاوه بر بیماران، حتی پزشکان نیز در هنگام ورود به بخش های مختلف بیمارستان، موظف به پوشیدن لباس مخصوص هستند؛ که در اصطلاح به این لباس ها ” گان بیمار” و ” گان پزشک” می گویند.

لباس بیمارستانی یکبار مصرف

درباره‌ی پندار

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *