رومیزی از صنایع دستی پر سود برای من بود

رومیزی از صنایع دستی پر سود برای من بود

صنایع دستی از جمله محصولات پر طرفدار هم در ایران و هم در کشور های مختلف می باشد و من برای فروش این محصولات از طریق آشنایی با یک مجموعه تجاری توانستم با خریداران خارج از کشور ارتباط بگیرم و صنایع دستی از جمله ترمه های رو میزی رو به صورت عمده به فروش برسانم و همچنان از کشور های مختلف سفارش ثبت نمایم.

رومیزی ترمه

با استفاده از چند ترفند ساده می توان رومیزی ترمه اصل را از محصولات تقلبی و مشابه تشخیص داد که برای این کار باید ابتدا بدانید که اصل بودن ترمه در گرو رنگ شفاف آن و بافتهای ریز آن می باشد.

وقتی آن را لمس می کنید متوجه متراکم بودن بافت ریز ترمه می شوید و به علاوه رنگ شفاف آن بسیار راحت قابل تشخیص است و با دیدن متوجه شفافیت آن می شوید.

در گذشته ترمه را به صورت دستی می بافتند و امروزه به کمک ماشینهای بافندگی این کار را انجام می دهند که برای طراحی ان از نخهای مختلفی استفاده می کنند و به همین سبب قمتهای ارائه شده برای آن با همدیگر متفاوت می باشند.

برخی از ترمه ها از نخهای پلی استری تولید می شوند که دوام و استحکام خوبی دارند و انعطاف پذیری آنها قابل قبول است و در برابر چروک شدن مقاومت بسیار بالایی دارند که بارز ترین ویژگی این نوع پارچه همین مورد می باشد.

رومیزی ترمه

رومیزی سرمه دوزی

طرحهای فوق العاده زیبایی به این محصولات می‌ افزایند تولید رومیزی سرمه دوزی کاملاً با دست انجام می شود و در سایزهای مختلف قابل سفارش است رومیزی سرمه دوزی به صورت عمده و تک به قیمت تولیدی را می توانید در سایت خریداری کنید.

از عوامل تاثیر گذار بر مشتری ترمه سرمه دوزی قیمت است، قیمت پارچه ترمه دوزی شده با توجه به ابعاد و سایز آن متفاوت است.

ممکن است به صورت مربع یا مستطیل یا بقچه ترمه باشد و انواع آن وجود داشته باشد شما باید در انتخاب خرید آن علاوه بر قیمت به نوع تراکم بافت ترمه نوع آثار دوخته شده در پارچه باید توجه داشته باشید.

برای چاپ طرح سرمه دوزی از هنرهای اصیل ایرانی محسوب می شود.

تاکنون طرفداران خاص خود را دارد این هنر زیبا که طرحهای گوناگونی در بازار وجود دارد می توان آنها را روی پارچه چاپ نمود.

بعد روی هر پارچه مورد علاقه خود انداخت و طرح مورد علاقه را به نمایان گذاشت با توجه به استقبال مردم از فروش آنلاین و اینترنتی سرمه دوزی شده هر کار رومیزیهای تولید شده در این کیفیت درجه یک برخوردار هستند.

 

رومیزی سرمه دوزی

رومیزی ترمه سنتی یزد

محصولات تولید شده با پارچه ترمه ابریشم مانند خود رومیزی ترمه سنتی یزد در نزد مردم بسیار نفیس و ارزشمند است.

محصولات پارچه ترمه شامل رومیزی ترمه، روتختی ترمه، روبالشتی ترمه، انواع کیف و کفش ترمه و پوشاک ترمه است. محصولات ترمه بسیار پر طرفدار هستند و روز به روز به علاقه مندان این پارچه و محصولات آن اضافه می شود. از معروف ترین محصولات ترمه می توان به ست رومیزی ترمه اشاره کرد. این محصول از پارچه ترمه درجه یک تولید می شود.

از آنجایی که پارچه ترمه به عنوان یک پارچه دارای طیف وسیع طرح و رنگ شناخته می شود. محصولات آن نیز در طرح و رنگ بسیاری تولید و به بازار عرضه می شوند. ست رومیزی ترمه نیز مانند محصولات دیگر ترمه دارای طیف وسیع و گسترده در رنگ و طرح است. این ست رومیزی ها شامل چندین تکه رومیزی برای انواع میز ها هستند.

ست های رومیزی ترمه ۵ تکه معمولا دارای یک رومیزی بزرگ که برای میز خاطره یا اپن مورد استفاده قرار می گیرد. این ست دارای یک رانر برای میز ناهار خوری و یه سه رومیزی دیگر برای میز های عسلی یا جلو مبلی نیز است.

رومیزی ترمه سنتی یزد

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *