سود پرک بلور

سود پرک برای من پلی بود برای رسیدن به ثروت

سود پرک را با راهنمایی پدرم انتخاب کردم و خودم هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداشتم ولی دست از تلاش برنداشتم و ایده های مختلفی را در موردش بکار گرفتم، رفته رفته اطلاعاتم در مورد این محصول بیشتر شد و توانستم به یکی از ثروتمندان در این حوزه تبدیل شوم.

سود پرک

از سود پرک برای تست شناسایی فلزات، شمارش تعداد کاتیون ها، تولید و پردازش واکنش های شیمیایی در آزمایشگاه ها استفاده می گردد.

در دمای اتاق و به صورت معمول سدیم هیدروکسید کریستالی سفید رنگ، بی بو و با خاصیت جذب کنندگی رطوبت هوا می باشد. هنگام خنثی سازی این ماده با اسید و یا محلول کردن آن در آب گرمای قابل توجهی آزاد می شود که ممکن است برای اشتعال پذیری بعضی مواد کافی باشد و سبب آتش سوزی گردد. استفاده از این ترکیب عموما به صورت جامد (گرانوله،پرک) و یا سود مایع می باشد. لازم به ذکر است که این ماده در حالت مایع با دارا بودن خلوص ۴۸ الی ۵۰ درصد دارای بیشترین مقدار غلظت از این ماده می باشد. اما در حالت جامد با خلوص های بالا حتی تا حدود ۹۹٫۹% نیز تولید می گردد.

سود پرک

سود پرک بلور

سود پرک بلور به‌عنوان یک ماده قلیایی قوی و به دلیل خاصیت واکنش‌پذیری بالا موارد مصرف گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. سود کاستیک واکنشگر سریع‌تر و ماده قلیایی قوی‌تری نسبت به سایر مواد بازی می‌باشد. این ماده به‌صورت محلول در آب دارای ثبات بیشتری بوده و در حالت محلول می‌تواند ذخیره‌سازی یا منتقل شود. این ماده در طی فرایندهای شیمیایی محصولات جانبی نامطلوب مانند کربن دی‌اکسید یا سایر کربنات‌ها را تولید نمی‌کند. مهمترین موارد استفاده از سود پرک می توان صنایع کاغذ و خمیرکاغذ، تولید آلومینیوم، جوهر زدایی از کاغذهای باطله، تصفیه آب نام برد.

سود پرک ماده اولیه در تولید بسیاری از مواد شیمیایی می‌باشد. این ماده به‌عنوان یک حد واسط و واکنش‌دهنده در فرایندهایی که بسیاری از مواد شامل حلال‌ها، پلاستیک، الیاف مصنوعی، سفیدکننده‌ها، چسب، پوشش‌ها، جوهر، رنگ، علف‌کش‌ها و مواد دارویی مانند آسپرین تولید می‌شوند، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

سود پرک بلور

سود پرک پودری

سود پرک پودری ماده ای جامد و سفید رنگ است که در دمای ۱۳۹۰ درجه سانتی گراد ذوب شده و دارای چگالی ۱۳٫۲ گرم بر سانتی متر مکعب است. همان گونه که از اسم این ماده مشخص است (سود سوز آور) در صورتی که با پوست یا چشم تماس داشته باشد، باعث سوزش یا سوختگی شیمیایی می شود. حتی ممکن است تماس این ماده های ایمنی برای کار با سود کاستیک را رعایت کنید و آن‌ها را جدی بگیرید.

سود پرک پودری

درباره‌ی پندار

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *