شغلی که باعث شد ثروتمند شوم!

شغلی که باعث شد ثروتمند شوم!

بعد از مدت ها با یکی از دوستانم ملاقات داشتم و در این دیدار با حوزه ای آشنا شدم که زندگی وی را با تحول عظیمی مواجه کرده بود. من هم با اشتیاق و علاقه فراوان فعالیت خودم را در این زمینه آغاز کردم و توانستم درآمد بالایی را کسب کنم. در ادامه شما را با انواع جارو که حوزه سودمندی می باشد بیشتر آشنا می کنم همراه من باشید.

جارو سنتی

این جارو سنتی به دلیل متریال طبیعی و بسیار سبک خود در دراز مدت و استفاده مداوم از آنها دست را خسته نمی کند.

از این محصول برای رفته گران و پارک بانان محترمی که به نظافت شهر و کوچه ها و محلات مشغول هستند، کمک شایانی می کند.

این چوب ها به تنهایی می تواند کاربرد داشته باشد اما برای استفاده راحت تر و اینکه کارکردی بهتر داشته باشد به دنباله آن، چوبی بلند متصل می کنند تا در هنگام تمیز کردن سطوح وسیع با متراژ بالا کمر و کتف و دستشان دچار آسیب و درد نشود.

برای تولید و تهیه جارو سنتی از گرد هم آمدن این سیخ ها استفاده می کنند که می توان دارای تراکم بالا و تراکم کمتر باشد که افراد ماهر در تولید جارو دستی  می توانند این جاروها را در ابعاد و اندازه های بسیار متنوع در سایز های کوچک و بزرگ تهیه نمایند.

البته برای تهیه جارو بهترین سایز آن در نمونه متوسط می باشد که می توان کاربرد بالایی داشته باشد.

جارو سنتی

جارو دسته بلند

اگر فرد مصرف کننده، هدفش از خرید جارو دسته بلند فقط بر طرف نمودن گرد و غبار در یک فضای کوچک باشد، انواع ساده و تک محور بهترین انتخاب برای خریدار می باشد.

زیرا کوچک و خوش دست هستند و آلودگی و ذرات ریز جمع شده را به خوبی در مخزن خود جای می دهند، قابل شستشو هستند و کمترین جا را در فضای شما در بر می گیرند.

در گذشته که هنوز تکنولوژی بسیار پیشرفته نشده بود از جارو دستی برای تمیز نمودن فرش و کف خانه ها، استفاده می کردند و درون هر خانه ای یک عدد جارو سنتی دستی یافت می شد و خرید و فروش این ابزار در بقالی ها موجود بود.

این جارو را می توان بر طبق دکوراسیون و سلیقه شخصی تهیه نمود زیرا تنوع در طرح و رنگ آن بسیار متنوع می باشد و هر سلیقه ای را پاسخگو می باشد.

استفاده از جارو دستی بسیار نوآورانه و ایده آل است زیرا پرز های فرش تقریباً با هیچ روش دیگری به راحتی از روی فرش جدا نمی شوند و این جارو دستی پلاستیکی با هر شکل و اندازه ای به راحتی می‌توانند به شما کمک نمایند تا پرزها را جمع آوری نمایید و با این کار شما می توانید از انباشته شدن آلودگی در محیط مطمئن شوید.

جارو دسته بلند

جارو دستی خانگی

انواع متنوع جارو دستي خانگی، یک راه آسان و موثر برای تمیز کردن سریع فرش شما است.

جاروی پ دستی ارائه شده توسط شرکت های معتبر یک راه حل جمع و جور و سبک وزن برای هر کسی است که به دنبال حفظ یک فضای تمیز است.

این ابزار عالی برای جمع آوری کثیفی، گرد و غبار یا مو و غیره روی هر نوع کفپوشی است.

با طراحی جمع و جور خود می توان آن را به راحتی در کمد یا زیر مبلمان نگه داشت که استفاده از آن را راحت تر می کند.

این فرش ‌روی دارای برس‌های چرخشی است که کثیفی‌ها را بلند و جارو می‌کند و آن‌ها را داخل خاک‌انداز می‌گذارد.

با استفاده از این موکت جاروی آسان و ساده می توانید کف خود را با یک دست تمیز کنید که چه روی زمین موکت شده و چه روی زمین سخت مفید است.

 

جارو دستی خانگی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *