ماده ناشناخته ای که ثروت را به زندگی ام جذب کرد

ماده ناشناخته ای که ثروت را به زندگی ام جذب کرد

زمانی که برای اولین بار رنگ منگنز را مشاهده کردم برایم بسیار عجیب بود، ریسک کردم و در این زمینه سرمایه گذاری کردم و توانستم به سود برسم. بعدها کسب و کارم را گسترش دادم و رنگ روغن و پلی اورتان نیز به محصولاتم اضافه کردم.

رنگ منگنز

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم رنگ منگنز کربنات صورتی کم رنگ است که یک ماده نامحلول در آب می باشد که در انواع مختلفی موجود است. این ماده در فلزات متعددی یافت می شود که در تهیه نمک منگنز هم مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین از شکل خالص آن در پزشکی برای درمان بیماریهایی مانند کم خونی استفاده می شود.

با بالارفتن مصرف این ترکیب به عنوان ماده مغذی در صنعت کشاورزی نیز تقاضا و سفارش این ماده شیمیایی بیشتر شده است.

یکی از مهم ترین کاربردهای ماده منگنز در زمینه تولید آلیاژهای آهن است و جزء ماده اصلی برای ساخت فولاد و چدن می باشد که بیشترین کاربرد منگنز در تولید فولاد می باشد و بازار اصلی منگنز صرف تولید فولادهای کربن دار می شود.

در سال ۱۹۹۸ میزان استفاده جهانی منگنز در فرو آلیاژها و فلز برابر ۵ میلیون ملیون تن بوده است. سفارش این محصول در سال به حدود ۴ میلیون تن می رسد که تقریبا ۸۸ درصد کل تقاضا آن برای تولید آهن و فولاد استفاده می شود.

رنگ منگنز

رنگ پلی اورتان

قیمت رنگ پلی اورتان بسته به میزان نرخ ارز و نوع بسته بندی و حجم آن متغیر است اما شما عزیزان با مراجعه به این سایت می توانید این محصول را با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت دریافت نمایید. تولید این محصول با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و توسط افراد مجرب و کاردان در این حرفه انجام می شود که این امر به تنهایی سبب شده که این محصول از نظر کیفی در بالا ترین درجه قرار گیرد.

رنگ‌ها یکی از محصول‌های صنعتی بسیار مهمی می باشند که از آن ها با توجه به ویژگی هایی که دارند می توان برای بخش‌ها و قسمت‌های مختلف صنعتی استفاده کرد که در انواع متنوعی تقسیم بندی شده و از جمله آن ها می توان به رنگ های پلی اورتان اشاره کرد. یکی از مشخصه های ظاهری بسیار مهم در خصوص رنگ های صنعتی فام های به کار رفته در تهیه و تولید هر یک از آن ها می باشد.

از دیگر مشخصه های ظاهری بسیار مهم رنگ های پلی اورتان می توان به شفافیت و میزان درخشندگی بالایی که دارند اشاره کرد.

رنگ های پلی اورتان به دلیل دوام و استقامت بالایی که در برابر شرایط مختلف از جمله گرما و رطوبت دارند در پروژه های صنعتی به صورت گسترده استفاده می شوند زیرا در هنگام قرار گرفتن بر روی سطح مورد نظر دارای کیفیت بالایی بوده و از پوسته پوسته شدن آن ها نیز جلوگیری می شود.

رنگ پلی اورتان

رنگ روغن

یکی دیگر از رنگهایی که برخی نقاشها از آن استفاده می کنند رنگ روغن نام دارد که تفاوتهای زیادی با رنگ روغن دارد به همین دلیل ما در ادامه برخی از آنها را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

رنگ اکرلیک رنگی می باشد که در مدت زمان کوتاهی خشک می شود و رنگدانه های آن شناور هستند و این رنگ زمانی که هنوز مرطوب است در آب قابل حل شدن می باشد و قلمویی که به آن آغشته می شود به راحتی با آب تمیز می شود. این رنگ دارای بافت پلاستیکی می باشد و به همین دلیل در برابر آب از مقاومت بالایی برخوردار است و همچنین از طیف وسیعی برخوردار هستند که هم می تواند به صورت مات و هم براق مورد استفاده قرار بگیرد.

رنگ روغن بر عکس رنگ آکرلیک به آرامی خشک می شود و رنگدانه های آن در روغن شناور می باشند و به همین دلیل در آب شناور نمی باشند و و برای رقیق کردن نیاز به حلالهای آسپریت دارند. در واقع رنگ آکرلیک به راحتی در آبحل می شود ولی رنگهای سنتی برای رقیق شدن به روغن بزرک نیاز دارند. قلم موهای رنگ آکرلیک را به راحتی می توان در آب تمیز کرد اما قلم موهای رنگ روغن به دلیل این که آغشته به روغن هستند آب را از بین می برند و برای شستن آنها باید از محلولهای رقیق کننده مانند ترپانتین استفاده کرد.

رنگ روغن

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *