نمک صورتی هیمالیا

نمک صورتی هیمالیا خرید

همانطور که می دانید نمک صورتی را نمک هیمالیا نیز می گویند و همانطور که از نامش پیداست از معادن نمک در دامنه های هیمالیا استخراج می شود.
نمک صورتی هیمالیا دارای رنگ صورتی بسیار کم رنگ بوده و علاوه بر زیبایی خیره کننده دارای خواص درمانی بسیاری نیز می باشد که در ادامه در رابطه با خواص نمک صورتی به آن خواهیم پرداخت.

نمک صورتی از کجا بخریم؟ نمک صورتی هیمالیا دارای عناصر مفید بسیاری است که ممکن است در هیچ یک از انواع نمک موجود در بازار وجود نداشته باشد. این عناصر ممکن است شامل کلسیم، منیزیم و مانند آن باشد.

هر فردی می تواند این عناصر را در بدن خود داشته باشد و می دانید که کمبود بسیاری از مواد در بدن باعث بیماری های جدی می شود. با مصرف نمک صورتی هیمالیا افراد می توانند از شر بسیاری از عیوب فیزیکی که باعث بیماری های مختلف شده اند خلاص شوند، حال که اطلاعاتی در مورد نمک هیمالیا به دست آوردید بهتر است در مورد خواص مختلف این نوع نمک صحبت کنیم.

نمک هیمالیا

خواص نمک صورتی هیمالیا

۱- نمک صورتی ۸۴ نوع ماده معدنی و ترکیبات زیستی را برای بدن فراهم می کند.

نمک رز خالص ترین، خالص ترین و متراکم ترین ماده معدنی روی کره زمین است، به محض اینکه خوردن نمک سفید روزانه با این نمک گل رز جایگزین شود، ۸۴ نوع ماده معدنی و سایر ترکیبات زیستی به بدن می رسد.

۲- در سم زدایی موثر است

آب و نمک همیشه برای بدن حیاتی بوده اند.
آب برای سم زدایی بسیار مهم است، اما نمک وسیله ای است که به سموم اجازه می دهد از سلول های سالم وارد خون شده و سموم را از بدن خارج کند.
نمک صورتی هیمالیا یک حامل فعال است که نشان داده شده است نسبت به نمک سفید معمولی در سم زدایی موثرتر است.

۳- کاهش سطح فشار خون

نشان داده شده است که نمک صورتی به کاهش سطح فشار خون کمک می کند و همچنین برای گردش خون مفیدتر است، زیرا نمک صورتی بسیار بهتر از نمک معمولی جذب جریان خون می شود. این نمک را می توان در مقادیر کم برای تنظیم فشار خون و بهبود گردش خون استفاده کرد.

۴- آرامش عضلات و ذهن

احساس خستگی در بدن ممکن است به دلیل از دست دادن الکترولیت ها و نمک باشد. با توجه به جذب موثرتر نمک صورتی در بدن، این نمک باعث بهبود سریع پس از آرامش می شود.

نمک صورتی

۵- محافظت از سینوس ها و بیماری های تنفسی

وقتی نمک گل رز در آب داغ حل می شود، می تواند شرایط تنفسی (آسم) را بهبود بخشد و سینوس ها را پاک کند، زیرا نمک گل رز یون های منفی دارد و می تواند با تمام توان به مشکلات سینوسی حمله کند!

۶- بهبود خواب

زمانی که مغز و ماهیچه ها آرام باشند، خواب منظم و آرام تری خواهد داشت، استفاده از نمک صورتی وضعیت مغز و بدن را بهبود می بخشد که منجر به خواب آرام تری می شود.

۷- متعادل کردن سطح اسید و قلیا در بدن

اگر می خواهید سطح اسیدی و قلیایی بدن خود را متعادل کنید، با آب نمک صورتی حمام کنید. برای انجام این کار، دو کیلوگرم نمک صورتی را در یک حمام آب گرم حل کنید. این روشی است که گذشتگان از آن برای سم زدایی بدن خود دو بار در هفته استفاده می کردند.

۸- سلامت عروق

این نمک می تواند به از بین بردن رگ های واریسی در بدن شما کمک کند.همانطور که در بالا ذکر شد، این نمک به بهبود جریان خون و پاکسازی رگ ها کمک می کند و در نتیجه احتمال واریس را از بین می برد.

نمک رز هیمالیا: فواید و مضرات نمک رز هیمالیا برای سلامتی

نمک صورتی 1

نمک صورتی چگونه استفاده می شود؟

نمک گل سرخ دارای چندین فواید رژیمی و غیر رژیمی و سلامتی است.

می توانید آن را بخورید یا با آن بپزید یا از آن برای مصارف بهداشتی یا در اندازه های بزرگ برای مصارف تزئینی استفاده کنید.

در اصل، شما می توانید همه چیز را با نمک صورتی به عنوان نمک معمولی انجام دهید. آن را در سس ها و تنقلات بریزید یا به میز خود اضافه کنید.

با این حال، اگر می خواهید از مکمل های نمک سفید معمولی خودداری کنید، نمک صورتی یک جایگزین طبیعی عالی است. اما در نظر داشته باشید که نباید زیاد مصرف کنید و به عنوان یک مصرف معمولی روزانه و کاملا حساب شده فواید زیادی برای شما خواهد داشت.

اگر نگران میزان ید نمک سفید هستید، علاوه بر این که نمک صورتی به خودی خود مقدار ید طبیعی دارد، اما با غذاهای دریایی یا بسیاری از غذاهای دیگر مانند سیب زمینی پخته، آلو، تخم مرغ، آب پز مصرف کنید. ماست، موز، توت فرنگی و همچنین یک دنیای کامل از مواد مغذی طبیعی با توجه به رژیم غذایی شما.

برخی از مردم نمک صورتی را به عنوان یکی از خالص ترین نمک های موجود توصیف می کنند و می گویند که دارای چندین فواید برای سلامتی است.

نمک صورتی هیمالیا

چرا بدن به نمک نیاز دارد؟

سدیم یک ماده معدنی اصلی است که در نمک یافت می شود. بدن برای اعمال مختلف به آن نیاز دارد.

آنچه بدن به نمک نیاز دارد:

انقباض و شل شدن عضلات

تعادل مایعات را حفظ کنید و از کم آبی بدن جلوگیری کنید

ارسال تکانه به سیستم عصبی

از فشار خون پایین جلوگیری کنید

درباره‌ی پندار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *