کارآفرینی تنها دلیل ثروتمند شدن من بود

کارآفرینی تنها دلیل ثروتمند شدن من بود

در شروع کارم به تنهایی تمام کارهایم را انجام می دادم اما باگذشت زمان کسب و کارم را گسترش دادم و توانستم در حوزه ی انواع روسری به تعداد زیادی از افراد سود برسانم و این موجب ثروتمند شدن خود من نیز شد.

روسری ابریشم

پارچه کج‌راه یا توییل در برابر سابیدگی کاملاً مقاوم است. این جنس از پارچه از کیفیت رنگ بالایی برخوردار است و دارای تنوع طرح بالا و با کیفیت است. این مدل از روسری ابریشم معمولاً در فصل بهار، پاییز و زمستان کاربرد بیشتری دارد و در تابستان به علت گرما کمتر استفاده می‌شود.

نام دیگر روسری‌های کج‌راه، توییل است. در این روسری‌ها خطوط کج‌راه وجود دارد که این خطوط باعث می‌شود روسری ایستایی بهتری روی سر داشته باشد. روسری‌های کج‌راه یا توییل سبک و راحت هستند و در مکان‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. روسری‌های ابریشم یونیک دارای رنگ‌بندی‌های متنوع و منحصر به فردی هستند و به راحتی آن‌ها را می‌توان با هر تیپ و استایلی ست کرد. روسری‌های ابریشم یونیک یکی از روسری‌های خوش طرح و رنگی است که بژیو آن را به خانم‌های خاص پسند برای مهمانی‌ها و مجالس پیشنهاد می‌دهد. جنس ابریشم سوزنی نوعی ابریشم است که زیر پارچه انگاری که نقطه‌های سوزن سوزن داشته باشد وجود دارد، برای اینکه بر روی سر نشسته و لیز نباشد. روسری‌های ابریشم سوزنی طرح‌های زیادی دارد و طرح‌های آن به راحتی با استایل‌های روزمره بانوان ست می‌گردد.

روسری ابریشم

روسری سیمارو

روسری یا شال را روی سرتان مرتب کنید. اگر مدل روسری سیمارو شما گل‌دار است آن را طوری تا بزنید که حاشیهٔ گل‌دار آن در پایین بیفتد و نمای زیباتری داشته باشد. با گیره، روسری را در وسط و زیر گلو فیکس کنید. یک گوشهٔ روسری خود را به سمت مقابل برده و آن را با سنجاق و یا گیرهای روسری ثابت کنید. فیکس کردن موجب می‌شود تا روسری از روی سرتان لیز نخورد. روسری ابریشم رنگ خردلی، روسری ابریشم طرح خلوت و روسری نخی ابریشم قواره بزرگ از گزینه‌های مناسب هستند.

روش چهارم : در این روش نیازی نیست که روسری خود را خیلی سفت و سخت ببندید تا لیز نخورد. کافی است روسری ابریشم خود را روی سرتان مرتب کنید. سپس گوشه‌های آن را در جهت عکس و کمی شل در قسمت پایین گردن بپیچید. بعد با گیره دو گوشهٔ آن‌ها را از پشت به هم وصل کنید. پس از آن گوشه‌های روسری یا شال خود را به سمت جلو آویزان کنید. بهتر است برای این روش از مدل روسری و یا شال قواره دار استفاده کنید. روسری ابریشم رنگ خردلی، روسری ابریشم طرح خلوت و روسری نخی ابریشم قواره بزرگ از گزینه‌های مناسب هستند.

روسری سیمارو

روسری مجلسی

روسری مجلسی از شناخته شده ترین پوشش های زنان در کشور های اسلامی است. به طور خیلی ساده روسری پارچه ای مربع است که خانم ها برای پوشاندن سر و موهای شان از آن استفاده می کنند. برای استفاده از روسری آن را از قطر تا می کنند و روی سر می اندازند. در واقع در حجاب با روسری صورت پوشیده نمی شود و هدف اصلی پوشش موهاست.

در صفحه روسری در ویکی پدیای فارسی آمده است: “روسری پارچه‌ای معمولاً سه گوش یا چهارگوش (به صورت سه تا شده) است که بیشتر روی سر یا گردن پوشیده می‌شود.”

اما همه چیز به همین سادگی نیست. یک روسری می تواند حتی حالت چهره یک زن را تغییر دهد. یا استایل اش را کامل و دگرگون کند. تاثیرگذاری روسری در استایل خانم ها تا جایی است که در بسیار از کشورهای غربی نیز استفاده از روسری رواج دارد.

روسری مجلسی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *