از ایده طلایی برای میلیاردر شدن با گرانول با خبرشوید

از ایده طلایی برای میلیاردر شدن با گرانول با خبرشوید

میلیاردر شدن آرزوی همه افرادی است که پا در عرصه اشتغال گذاشته اند، این مهم با ورود به عرصه تجارت و کار در حوزه هایی مانند گرانول، سرامیک و کابل امکان پذیر می شود.

قیمت گرانول بازیافتی پلاستیک

همانطور که گفتیم بسیاری از تولیدکننده ها به دنبال خرید و تهیه گرانول بازیافتی می باشند چرا که کاربرد و مزایای بسیاری نسبت به انواع دیگر گرانول دارد از طرفی قیمت این محصول بسیار مهم می باشد و باز هم نسبت به دیگر انواع گرانول قیمت مناسب تری داشته که به شدت به صرفه است.

با اینکه قیمت گرانول بازیافتی پلاستیک و هزینه اکثر گرانولهای بازیافتی نزدیک به هم می باشد اما تفاوتهای جزئی و کوچکی هم دیده می شود که در تعداد و مقدارهای زیاد، قابل توجه می باشند. برای مثال گرانول بازیافت شده از ضایعات پلاستیک که سفید و خالص می باشد و در برابر گرما مقاوم است. در حال حاضر با قیمتی حدود هر کیلو گرم سی و پنج هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت گرانول بازیافتی پلاستیک

خرید سرامیک خام

امروزه انجام فعالیتهای هنری برای بسیاری از خانمهای خانه دار یا هنر دوست ارزش مالی بالایی را به همراه دارد و افراد می توانند با دیدن آموزشهای فنی و حرفه ای برای کسب مهارت در این زمینه و درآمدزایی خود از این راه به دوره های ویژه در نظر گرفته شده شرکت نمایند.

باید بدانید خرید سرامیک خام ارزان به گونه ای است که مواد و متریال تهیه سرامیک با هم مخلوط شده و در قالب گیریهای مشخص قالب گیری شده در طرحهای مشخص می توان از نمونه های آماده آن استفاده نمود. سرامیک نیمه آماده به صورت خشک می باشد و هیچ گونه حرارتی ندیده برای همین به راحتی می توان هر طرح و نقشی که دلخواه می باشد را روی آن پیاده نمود و حتی با لعاب شیشه ظرافت و زیبایی بخشید تا کالایی ارزنده و زیبا را ساخت.

خرید سرامیک خام

کابل سه فاز دست دوم

تولید کنندگان بسیار زیادی در کشور و در شهرهای مختلف مشغول به تولید انواع کابل برق می باشد مانند کابل برق زمینی، زیرا این نوع کابل در امور صنعتی دارای مصرف بسیار است و یک نمونه از پر تقاضاترین کابل، کابل سه فاز دست دوم قوی است که در کارخانجات بسیار زیاد بر تولید آن متمرکز می باشند. کابل فشار قوی نسبت به نوع خشک دارای انعطاف بسیار بیشتری است و معمولا دارای رشته های متعددی است که هر رشته توسط روکشی جداگانه روکش و در نهایت سیمهای مختلف در یک غلاف یا یک روکش ویژه و واحد بسیار محکم قرار داده می شود.

کابل سه فاز دست دوم

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *