از شغل خود لذت ببرید تا ثروتمند شوید

از شغل خود لذت ببرید تا ثروتمند شوید

یکی از مشاغلی که دارای آرامش و درآمد مناسب می باشد فعالیت در حوزه پارچه های فانتزی می باشد که شما می توانید درآمد بالایی داشته باشید.

پارچه حریر فاستونی

پارچه حریر فاستونی از نخ ابریشمی است، که دارای تار و پود ظریف بوده و بسیار لطیف می باشد، که با می توان یه کت و شلوار شیک و خوش استایل دوخت، اما پارچه های پشمی تارهای ضخیم تری دارد و به علت زبری آن برای دوخت انواع ژاکت یا پلیور مناسب است.

پارچه ی فاستونی با اینکه دارای لطافت بی نظیری ست، اما در برابر سوختگی یا آب بسیار مقاوم است. پارچه فاستونی کرپ پارسیس بسیار محکم و با دوام بوده در شست و شوی مداوم فرق و حالت خود را از دست نمی دهد. چروک نمی شود و زانو نمی اندازد. به همین دلیل برای دوخت انواع کت شلوار یا مانتو از این پارچه استفاده می کنند.

پارچه های فاستونی نسبت به سایر پارچه ها از جمله نوع ساده آن گران تر است و این به دلیل نوع بافت پارچه می باشد، که فرایند پیچیده ای دارد. پارچه های فاستونی با توجه به درجه بندی آن گران و ارزان تر می شود. هرچه عدد روی آن بیشتر باشد الیاف آن از جنس بهتر می باشد و در نتیجه گران تر است.

پارچه حریر فاستونی

پارچه رومبلی

بسیاری از افراد هستند که می خواهند روکش مبل خود را تعویض نمایند و پارچه رومبلی ترکیبی جدید بهترین انتخاب می باشد همانطور که می دانید پارچه اولیه ای که بر روی مبل قرار دارد.

بعد از مدتی دچار مشکل و قدیمی بودن می شود و سپس باید تصمیم بگیرید تا آن را عوض نمایید و به این صورت پارچه های ترکیبی بسیار جذاب می باشند زیرا اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام رنگ زیباتر است.

می توانید پارچه رنگارنگ را تهیه نمایید و به  این صورت هم دکوراسیون منزل شما زیبا می شود و هم باعث می شود تا همه رنگها را در خانه داشته باشید که بسیار مدرن می باشد.

اگر از مدلهای سنتی و قدیمی خسته شده اید می توانید رومبلی جدید را بخرید زیرا این نوع دارای طراحی بر روی سطح خود می باشد و در برخی موارد نیز مشتری می تواند طرح مورد نظر خود را سفارش دهد.

پارچه رومبلی

پارچه جین کجراه

شاید شما هم جز کسانی باشید که دچار تعریق زیاد هستید و هنگام فعالیت روزانه و پیاده روی یا برای رفتن به محل کار یا یک خرید یا گردش روزانه با مشکل عرق کردن بخصوص در فصل بهار و تابستان درگیر باشید برای انتخاب نوع جنس پارچه برای جذب عرق و جاذب بوی بد می توانید از پارچه جین کجراه استفاده کنید که برای جذب عرق بسیار عالی می باشد و از انتشار بوی بد عرق در طول روز جلوگیری می کند‌ که در کارخانه های تولیدی که انواع مختلف پارچه را تولید می کنند تهیه می شود.

وجود کجراه که در بافت این پارچه وجود دارد جلوه و زیبایی خاصی به این پارچه داده است و مورد پسند بسیاری از تولید کنندگان و کارگاه های خیاطی و دوخت لباسهای زنانه و مردانه می باشد که طرفداران بیشماری نیز بخصوص در میان جوانان دارد‌ و سالیان سال است.

پارچه جین کجراه  یکی از پوشاک ثابتی است که همواره مورد توجه فروشگاه های عرضه پوشاک و لباس قرار گرفته است.

 

پارچه جین کجراه

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *