ایده پردازی کردم تا به درآمد بالا رسیدم

ایده پردازی کردم تا به درآمد بالا رسیدم

شما برای اینکه میلیاردر شوید باید این اصل را رعایت کنید و تمرکزتان را بر روی افزایش درآمدتان قرار دهید اجازه ندهید درآمد شما بر روی شما کنترل داشته باشد بلکه شما باید بر روی درآمدتان کنترل داشته باشید. من برای رسیدن به درآمد بالا در ذهن خود کسب و کاری که دوست داشتم را ایده پردازی کردم و در حوزه انواع دستگاه پوز سود زیادی بدست آوردم در ادامه سه مدل از آن را بررسی می کنیم.

دستگاه پوز

یکی از مهم‌ ترین وسایل در انجام کارهای روزمره مغازه‌ داران دستگاه پوز سیار می‌ باشد که در انواع بی‌ نظیر و مختلفی مثل جیبی، بیسیم و لمسی تولید و در بازار جهانی عرضه شده است قیمت دستگاه پوز   به عوامل مختلفی بستگی دارد و این دستگاه می‌ تواند انتقال وجه فوری بانک از حساب مشتریان به حساب فروشنده را بسیار راحت‌ تر انجام دهد و بدین‌ ترتیب با حذف عملیاتهای نقدینگی برای فروشنده و خریدار امکان خطرهای احتمالی مثل دزدیده شدن وجه، گم کردن و مشکلات دیگر را به شدت کاهش می دهد.

دستگاه پوز که در زبان ما معادل کلمه پایانه فروش می‌ باشد می‌ تواند در مدت‌ زمان بسیار کوتاهی وجه مورد نظر را به حساب فرد فروشنده واریز کند و همچنین عملیاتهایی مانند اطلاع از موجودی حسابتان، یا پرداخت قبوض و خرید شارژ برای سیم‌ کارتهای اعتباری را برای شما فراهم کرده است.

دستگاه پوز

دستگاه پوز سیار

امروزه از دستگاه پوز مختلف استفاده خواهند کرد که قیمت دستگاه پوز سیار نسبت به کاربرد، قیمت خرید و فروش متفاوت دارا می باشد. امروزه برای انتقال پول از دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که دستگاه پوز یا کارتخوان یکی از این موارد خواهد بود. شما می توانید نسبت به نیاز خود هر چند تعداد خواستین با رعایت کردن اصول قوانین این محصول را خریداری کنید.

برای تهیه این دستگاه هر کدام دارای شرایط خاص خودش خواهد بود که شما می توانید با رعایت کردن آن با کارتخوان کارهای روزمره خود را انجام دهید. این دستگاه از نظر کاربرد و رنگ بسیار متفاوت می باشد که هر کدام از آن باعث می شود تا صاحب کارتخوان بتواند در سریع ترین زمان ممکن پول را به حساب خود واریز کند.

دستگاه پوز سیار

دستگاه خودپرداز

تولید دستگاه‌های خودپرداز در ایران قدمت چندانی ندارد. قیمت دستگاه خودپرداز به کیفیت و کاربرد آن بستگی دارد پیش از این برای تولید چنین دستگاهی می‌بایست به کشورهایی مانند کره یا چین وابسته می‌‎بودیم و قطعات و یا خود دستگاه را از این کشورها وارد می‌کردیم اما این روزها شاهد راه‌اندازی خط تولید دستگاه‌های خودپرداز هستیم و علاوه بر این صادرات دستگاه خودپرداز به کشورهای منطقه نیز آغاز شده است. تولیدات انبوه این دستگاه‌ها سودآور است زیرا بازار مصرف بسیار زیادی در خاورمیانه و کشورهای شمال آفریقا خواهد داشت.

در صورتی که از نظر تکنولوژی پیشرفت حاصل شود و کمک‌های علمی در این زمینه از کشورهایی که صاحب فناوری بالایی هستند مانند کشور کره ارائه شود می‌توان شاهد تولید انبوه در این صنعت بود. پیدا کردن بازار جهانی برای صادرات دستگاه خودپرداز کار چندان دشواری نیست زیرا بسیاری از کشورهای منطقه با افزایش میزان تراکنش‌های بانکی و ایجاد کسب و کارهای خرد در آن‌ها به سرعت نیاز به دستگاه‌های خودپرداز را حس کرده‌اند.

 

دستگاه خودپرداز

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *